Asx 1.8 D Intense 4wd
In cazul de fata zicala "cei din urma vor fi cei dintai" s-a transformat in "cei dintai vor fi mai la urma", asta intrucat cu toate ca am ridicat si intrat in posesia masinii pe 30.06.2010, abia acum reusesc sa o prezint un pic pe-aici. E adevarat ca am scris multe despre ea la sectiunea "impresii drive test", cu toate ca deja eram intr-un "permanent drive" daca pot sa spun asa. A fost probabil primul ASX vandut pe piata noastra, deoarece daca am inteles bine, fusese una din putinele masini venite odata cu cele pentru dealeri. Adica primul transport pentru tara noastra. Mi-a placut, mi s-a parut peste concurenta, cam toate celelalte erau modele vechi Qasqai (chiar daca are facelift) si Tiguan, Duster nu mi-a placut, doar Hyundai ix35 concura puternic la pret si dotari si era un pic mai sptioasa, dar nici macar nu au fost in stare sa imi arate interiorul uneia cei de la Hyndai. cu toate ca le-am facut vreo 2 vizite. Nice job boys !
La ora actuala am parcurs putin peste 7.000 de km cu ea. Am condus atat in oras cat si in afara orasului, pe autostrazi (2 cate avem noi), pe munte, pe asfalt, pe macadam...etc. Astept iarna cu zapada (daca va fi cu zapada) sa vad si in situatia asta cum se comporta.
Din pacate nu am poze facute la masina in mod special, ci doar poze in care a intrat din intamplare si masina, de asta vara de cand am fost la munte. Oricum nu este nimic spectaculos, este exact albastrul "de lansare" a modelului, din afara poate parea ca o varianta Instyle datorita faptului ca are in plus fata de celelalte Intense-uri acoperisul panoramic cu bare negre longitudinale si leduri pe margine. Acoperisul este in mod normal inchis pe dinauntru (cel putin asa il tin eu) si nici nu se observa ca exeista, insa la atingerea unui buton, plafonul se pliaza si ramane sticla. Noaptea sau pe inserat are un efect, mai els daca stai in spate si aprinzi si ledurile.
In afara discutiilor avute pe topicul pomenit mai sus, am mai patit ceva nasol. Acum vreo saptamana cand, am pornit motorul nu s-a mai stins "becul de motor", stiti voi, ala portocaliu. Am intrebat la service, mi-au zis sa ma duc, dar i-am nimerit in pauza de masa si au zis ca nu e grav, o fi de la motorina. Le am spus ca de obicei bag de la MOL si ultima oara alimentasem de la Lukoil. Cica sa evit Lukoil si Agip. Asa ca m-au trimis la plimbare fara sa puna testerul pe ea sa vada de unde se trage eroarea si mi-au faut programare pt. a 2-a zi. Am innebunit ca trebuia sa vin pana in Romexpo iarasi, insa dupa cateva opriri si porniri in aceeasi zi, mi s-a stins becul si a ramas stins. A doua zi am fost totusi la service sa vad ce a avut (toto aveam drum prin zona) si imi spune ca daca s-a stins ei nu mai au ce face, ca cica s-a sters si eroarea. hmmmm. M-am cam enervat , mai ales ca vreo 15 min. am asteptat sa vina cineva la "Receptie Service".
Cand plec la masina, surpiza : roata din dreapta blocata de o "mamaliga" din aceea galbena. Am facut spume. Am stat 15 min si era exact in fata la sevice-ul Mitsubishi din Romexpo. Dupa ce am mers vreun km pe jos prin Romexpo, iam gasit pe cei ce blocasera (serviciu special al lui Romexpo), fiindca este drum privat si exista semnul de "oprire interzisa". Iar separat, de vreo luna au pus un panou in care scrie ca se blocheaza si taxa de deblocare este 400 RON !
Le-am facut scandal, le-am batut obrazul, am polemizat vreo alte 15 min si apoi au hotarat sa ma lase sa plec si fara taxa de deblocare si fara spaga. Le-am spus ca nu mai calc in viata mea pe-acolo, mai ales ca nu aveam unde sa parchez in momentul in care am ajuns acolo, altfel nu lasam masina langa un semn de interzicere. Era evident ca eram la Mitsubishi, puteau sa intre la receptie si sa intrebe, intre mine si masina era doar o usa. In fine, am plecat un pachet de nervi de acolo.
Impresii despre motorul asta si comportamentul dinamic s-au mai spus pe-aici, puterea masinii se simte cel mai bine in afara orasului sau in general de la treapta a 3-a in sus, masina este totusi grea, are 2.5 tone, deci e nevoie de ceva energie sa se puna in miscare, dar odata pusa, merge excelent.
Ca fapt divers, ceea ce este si trist, este faptul ca dupa ce am luat masina, unii dintre cunoscuti au inceput sa ma invidieze si sa isi schimbe atitudinea fata de mine, ceea ce nu am inteles si m-a durut, eu neschimbandu-ma in acest sens, nu stiu daca ati patit si voi ceva similar in viata, insa eu nu credeam sa aiba importanta schimbarea masinii.
La ora actuala am parcurs putin peste 7.000 de km cu ea. Am condus atat in oras cat si in afara orasului, pe autostrazi (2 cate avem noi), pe munte, pe asfalt, pe macadam...etc. Astept iarna cu zapada (daca va fi cu zapada) sa vad si in situatia asta cum se comporta.
Din pacate nu am poze facute la masina in mod special, ci doar poze in care a intrat din intamplare si masina, de asta vara de cand am fost la munte. Oricum nu este nimic spectaculos, este exact albastrul "de lansare" a modelului, din afara poate parea ca o varianta Instyle datorita faptului ca are in plus fata de celelalte Intense-uri acoperisul panoramic cu bare negre longitudinale si leduri pe margine. Acoperisul este in mod normal inchis pe dinauntru (cel putin asa il tin eu) si nici nu se observa ca exeista, insa la atingerea unui buton, plafonul se pliaza si ramane sticla. Noaptea sau pe inserat are un efect, mai els daca stai in spate si aprinzi si ledurile.
In afara discutiilor avute pe topicul pomenit mai sus, am mai patit ceva nasol. Acum vreo saptamana cand, am pornit motorul nu s-a mai stins "becul de motor", stiti voi, ala portocaliu. Am intrebat la service, mi-au zis sa ma duc, dar i-am nimerit in pauza de masa si au zis ca nu e grav, o fi de la motorina. Le am spus ca de obicei bag de la MOL si ultima oara alimentasem de la Lukoil. Cica sa evit Lukoil si Agip. Asa ca m-au trimis la plimbare fara sa puna testerul pe ea sa vada de unde se trage eroarea si mi-au faut programare pt. a 2-a zi. Am innebunit ca trebuia sa vin pana in Romexpo iarasi, insa dupa cateva opriri si porniri in aceeasi zi, mi s-a stins becul si a ramas stins. A doua zi am fost totusi la service sa vad ce a avut (toto aveam drum prin zona) si imi spune ca daca s-a stins ei nu mai au ce face, ca cica s-a sters si eroarea. hmmmm. M-am cam enervat , mai ales ca vreo 15 min. am asteptat sa vina cineva la "Receptie Service".
Cand plec la masina, surpiza : roata din dreapta blocata de o "mamaliga" din aceea galbena. Am facut spume. Am stat 15 min si era exact in fata la sevice-ul Mitsubishi din Romexpo. Dupa ce am mers vreun km pe jos prin Romexpo, iam gasit pe cei ce blocasera (serviciu special al lui Romexpo), fiindca este drum privat si exista semnul de "oprire interzisa". Iar separat, de vreo luna au pus un panou in care scrie ca se blocheaza si taxa de deblocare este 400 RON !
Le-am facut scandal, le-am batut obrazul, am polemizat vreo alte 15 min si apoi au hotarat sa ma lase sa plec si fara taxa de deblocare si fara spaga. Le-am spus ca nu mai calc in viata mea pe-acolo, mai ales ca nu aveam unde sa parchez in momentul in care am ajuns acolo, altfel nu lasam masina langa un semn de interzicere. Era evident ca eram la Mitsubishi, puteau sa intre la receptie si sa intrebe, intre mine si masina era doar o usa. In fine, am plecat un pachet de nervi de acolo.
Impresii despre motorul asta si comportamentul dinamic s-au mai spus pe-aici, puterea masinii se simte cel mai bine in afara orasului sau in general de la treapta a 3-a in sus, masina este totusi grea, are 2.5 tone, deci e nevoie de ceva energie sa se puna in miscare, dar odata pusa, merge excelent.
Ca fapt divers, ceea ce este si trist, este faptul ca dupa ce am luat masina, unii dintre cunoscuti au inceput sa ma invidieze si sa isi schimbe atitudinea fata de mine, ceea ce nu am inteles si m-a durut, eu neschimbandu-ma in acest sens, nu stiu daca ati patit si voi ceva similar in viata, insa eu nu credeam sa aiba importanta schimbarea masinii.
- Fişiere ataşate
-
- IMG_2645.jpg (1.91 MiB) Vizualizat de 2947 ori
-
- IMG_2920.jpg (2.06 MiB) Vizualizat de 2999 ori
Felicitari pentru masina. Arata foarte bine si daca esti si multumit de ea e si mai bine.
Eu din partea prietenilor am primit doar reactii de genul: "pai maa, de banii astia iti luai passat sau audi second hand" Parerea mea e ca viata merge inainte si cu "prieteni" de genul asta si fara, asa ca daca ei si-au schimbat atitudinea fata de tine e problema lor. Acum ma gandesc ca nici tu nu te-ai apucat sa le zici: "uite ba aici masina nu rabla aia de logan cum ai tu"
Sa o stapanesti sanatos.
Eu din partea prietenilor am primit doar reactii de genul: "pai maa, de banii astia iti luai passat sau audi second hand" Parerea mea e ca viata merge inainte si cu "prieteni" de genul asta si fara, asa ca daca ei si-au schimbat atitudinea fata de tine e problema lor. Acum ma gandesc ca nici tu nu te-ai apucat sa le zici: "uite ba aici masina nu rabla aia de logan cum ai tu"
Sa o stapanesti sanatos.
Sa o stapanesti cu placere si multi km fara incidente!
QUOTE (gica @ Oct 22 2010, 11:51 AM) A doua zi am fost totusi la service sa vad ce a avut (toto aveam drum prin zona) si imi spune ca daca s-a stins ei nu mai au ce face, ca cica s-a sters si eroarea. hmmmm.
Din cate stiu eu, se salveaza niste loguri cu erorile, deci ar trebui sa se vada pe tester, chiar daca eroarea a fost stearsa.
QUOTE (gica @ Oct 22 2010, 11:51 AM) Ca fapt divers, ceea ce este si trist, este faptul ca dupa ce am luat masina, unii dintre cunoscuti au inceput sa ma invidieze si sa isi schimbe atitudinea fata de mine, ceea ce nu am inteles si m-a durut, eu neschimbandu-ma in acest sens, nu stiu daca ati patit si voi ceva similar in viata, insa eu nu credeam sa aiba importanta schimbarea masinii.
Chestia asta merge in ambele sensuri. Altii nu mai pot de ei cand isi cumpara masina NOUA!!!. Insa despre morti numai de bine!
QUOTE (gica @ Oct 22 2010, 11:51 AM) A doua zi am fost totusi la service sa vad ce a avut (toto aveam drum prin zona) si imi spune ca daca s-a stins ei nu mai au ce face, ca cica s-a sters si eroarea. hmmmm.
Din cate stiu eu, se salveaza niste loguri cu erorile, deci ar trebui sa se vada pe tester, chiar daca eroarea a fost stearsa.
QUOTE (gica @ Oct 22 2010, 11:51 AM) Ca fapt divers, ceea ce este si trist, este faptul ca dupa ce am luat masina, unii dintre cunoscuti au inceput sa ma invidieze si sa isi schimbe atitudinea fata de mine, ceea ce nu am inteles si m-a durut, eu neschimbandu-ma in acest sens, nu stiu daca ati patit si voi ceva similar in viata, insa eu nu credeam sa aiba importanta schimbarea masinii.
Chestia asta merge in ambele sensuri. Altii nu mai pot de ei cand isi cumpara masina NOUA!!!. Insa despre morti numai de bine!
Nu-ti bate capul, astfel de prieteni au ras de mine ca am dat lancerul de 2 ani pe un pajero din 04. nu este problema prietenilor nostri in legatura cu deciziile noastre. si tu, si eu, daca am facut alegerile respective, le-am facut in cunostiinta de cauza (mai putin faza cu lancerul la mine) deci, bucura-te de ea pt ca, cocalari cu x si passat sunt doar niste imitatori ai altor cocalari.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori