2010 Mitsubishi Asx 1.6 117cp 2wd Invite Polar White
- iceblitz80
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Apr 19, 2012 7:19 pm
N-ai inteles....la mine e adoua revizie.La prima mi s-a setat corect...sa revin peste 20000km (adica 40000 total).Acum ar trebui normal sa revin peste 20000 (adica la totalul de 60000).Dar la service mi-au introdus gresit 15000 in loc de 20000(deci ar trebui sa vin la revizie la 55000 in loc de 60000).Mentionez ca am ASX 1.6 benzina....iar intervalul de service este de 20000 km sau un an.
Sper ca am explicat mai clar acum.....
Sper ca am explicat mai clar acum.....
- iceblitz80
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Apr 19, 2012 7:19 pm
Am inteles...
Eu am tot benzina, 1.6l si din acest motiv ti-am scris cum e la mine (pe bord e setat 20.000 km, insa pe cartea de service scrie clar ca revizia se face la 1 an sau la 15.000 km). De ce e diferenta asta de 5.000 km intre computerul de bord si cartea de service? O sa sun de curiozitate la M-CAR sa intreb si revin cu raspunsul lor.
Daca tie ti-au gresit, ar trebui sa-ti faca gratis modificarea nr. de km pana la urmatoarea revizie.
Eu am tot benzina, 1.6l si din acest motiv ti-am scris cum e la mine (pe bord e setat 20.000 km, insa pe cartea de service scrie clar ca revizia se face la 1 an sau la 15.000 km). De ce e diferenta asta de 5.000 km intre computerul de bord si cartea de service? O sa sun de curiozitate la M-CAR sa intreb si revin cu raspunsul lor.
Daca tie ti-au gresit, ar trebui sa-ti faca gratis modificarea nr. de km pana la urmatoarea revizie.
Salut
Am deja 52k cu mitsa si azi am avut o surpriza cam neplacuta.Dimineata am ridicat capota sa pun lichid la spalatoare si am observat urme de ulei pe blocul motor.M-am uitat mai atent si mi-am dat seama ca provine de la capacul culbutorilor.....Cred ca e dusa garnitura de etansare.Din cate stiu eu,garnitura aia trebuie schimbata la revizie,dar sincer nu stiu daca chiar a fost schimbata.Acum intentionez sa merg la dealer sa vad ce imi recomanda.Oare ar trebui sa fie pe garantie?
Am deja 52k cu mitsa si azi am avut o surpriza cam neplacuta.Dimineata am ridicat capota sa pun lichid la spalatoare si am observat urme de ulei pe blocul motor.M-am uitat mai atent si mi-am dat seama ca provine de la capacul culbutorilor.....Cred ca e dusa garnitura de etansare.Din cate stiu eu,garnitura aia trebuie schimbata la revizie,dar sincer nu stiu daca chiar a fost schimbata.Acum intentionez sa merg la dealer sa vad ce imi recomanda.Oare ar trebui sa fie pe garantie?
Nu cred ca e de la buson,pentru ca am deja 12k km de la revizie,as fi observat mai demult.Am pus ceva poze,sper sa fie vizibila problema.
- Fişiere ataşate
-
- IMG_20121113_141650.jpg (1006 KiB) Vizualizat de 2638 ori
-
- IMG_20121113_141638.jpg (1.43 MiB) Vizualizat de 2639 ori
-
- IMG_20121113_141628.jpg (1.39 MiB) Vizualizat de 2634 ori
Dupa analiza pozelor euzic ca 90% e de la buson, mecanicul am ia turnat si pe langa putin iar cu timpul uleiul s-a intains si s-a umplu de praf si astfel iti da impresia ca e de la garnitura. Daca vrei sa te lamuresti fara sa te duci in service, sterge zona cu o carpa apoi cumpara un spray degresant si pulverizeaza pe toata suprafata pana totu ldevine curat ca nou, apoi dupa cateva zile/saptamani verica iar si sunt apropae sigur ca o sa mai gasesti doar praf fara ulei.
Nu merita sa te duci in service ca cine stie cate suruburi le raman mecanicilor dupa ce desfac motorul asta in cazul in care nu te iau cu alte vrajeli.
Repet eu zic ca problema e banala si anume umplere neglijenta cu ulei a motorului la revizie. POate pata aia e chair mai veche de ultima revizie.
Nu merita sa te duci in service ca cine stie cate suruburi le raman mecanicilor dupa ce desfac motorul asta in cazul in care nu te iau cu alte vrajeli.
Repet eu zic ca problema e banala si anume umplere neglijenta cu ulei a motorului la revizie. POate pata aia e chair mai veche de ultima revizie.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori