2010 Mitsubishi Asx 1.6 117cp 2wd Invite Polar White

Prezinta-ti ASX-ul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Sâm Iul 14, 2012 12:54 pm

Salut
Am rezolvat revizia,toate bune si frumoase(inclusiv manopera ).Ajung fericit acasa si observ ca intervalul de service era la 15000km in loc de 20000km....Acu va intreb:se poate pune intervalul corect fara o noua vizita la service?

Avatar utilizator
iceblitz80
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 19, 2012 7:19 pm

Mesaj de iceblitz80 » Lun Iul 16, 2012 2:57 pm

La mine e setat pe 20.000 km intervalul de service, desi m-am uitat in carte si acolo scrie 15.000 km in dreptul intervalului de service. Suna la reprezentanta si vezi ce-ti spun (eu nu fac mai mult de 7.000 - 8.000 km pe an si nu prea ma afecteaza).

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Lun Iul 16, 2012 7:30 pm

N-ai inteles....la mine e adoua revizie.La prima mi s-a setat corect...sa revin peste 20000km (adica 40000 total).Acum ar trebui normal sa revin peste 20000 (adica la totalul de 60000).Dar la service mi-au introdus gresit 15000 in loc de 20000(deci ar trebui sa vin la revizie la 55000 in loc de 60000).Mentionez ca am ASX 1.6 benzina....iar intervalul de service este de 20000 km sau un an.
Sper ca am explicat mai clar acum.....

Avatar utilizator
iceblitz80
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 19, 2012 7:19 pm

Mesaj de iceblitz80 » Mar Iul 17, 2012 1:12 pm

Am inteles...
Eu am tot benzina, 1.6l si din acest motiv ti-am scris cum e la mine (pe bord e setat 20.000 km, insa pe cartea de service scrie clar ca revizia se face la 1 an sau la 15.000 km). De ce e diferenta asta de 5.000 km intre computerul de bord si cartea de service? O sa sun de curiozitate la M-CAR sa intreb si revin cu raspunsul lor.

Daca tie ti-au gresit, ar trebui sa-ti faca gratis modificarea nr. de km pana la urmatoarea revizie.

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Joi Iul 19, 2012 6:13 pm

Inseamna ca avem carti diferite.In cartea mea motoarele pe benzina au revizia la 20000 km.

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Dum Iul 22, 2012 8:44 pm

Am reusit...am pus reminderul pe off...si gata

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Lun Noi 12, 2012 2:40 pm

Salut
Am deja 52k cu mitsa si azi am avut o surpriza cam neplacuta.Dimineata am ridicat capota sa pun lichid la spalatoare si am observat urme de ulei pe blocul motor.M-am uitat mai atent si mi-am dat seama ca provine de la capacul culbutorilor.....Cred ca e dusa garnitura de etansare.Din cate stiu eu,garnitura aia trebuie schimbata la revizie,dar sincer nu stiu daca chiar a fost schimbata.Acum intentionez sa merg la dealer sa vad ce imi recomanda.Oare ar trebui sa fie pe garantie?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Noi 12, 2012 9:24 pm

Pune o poza te rog? Pate ai vrut sa zici ca ai ulei pe langa busonul de umplere cu ulei. Daca asa e nu e mare problema, posibil sa fi curs ceva ulei pe langa busun sau la ultimul schimb mecanicul a fsot mai neglijent si a turnat pe langa putin.

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Mar Noi 13, 2012 2:35 pm

Nu cred ca e de la buson,pentru ca am deja 12k km de la revizie,as fi observat mai demult.Am pus ceva poze,sper sa fie vizibila problema.
Fişiere ataşate
IMG_20121113_141650.jpg
IMG_20121113_141650.jpg (1006 KiB) Vizualizat de 2519 ori
IMG_20121113_141638.jpg
IMG_20121113_141638.jpg (1.43 MiB) Vizualizat de 2520 ori
IMG_20121113_141628.jpg
IMG_20121113_141628.jpg (1.39 MiB) Vizualizat de 2515 ori

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Noi 13, 2012 8:30 pm

Dupa analiza pozelor euzic ca 90% e de la buson, mecanicul am ia turnat si pe langa putin iar cu timpul uleiul s-a intains si s-a umplu de praf si astfel iti da impresia ca e de la garnitura. Daca vrei sa te lamuresti fara sa te duci in service, sterge zona cu o carpa apoi cumpara un spray degresant si pulverizeaza pe toata suprafata pana totu ldevine curat ca nou, apoi dupa cateva zile/saptamani verica iar si sunt apropae sigur ca o sa mai gasesti doar praf fara ulei.
Nu merita sa te duci in service ca cine stie cate suruburi le raman mecanicilor dupa ce desfac motorul asta in cazul in care nu te iau cu alte vrajeli.

Repet eu zic ca problema e banala si anume umplere neglijenta cu ulei a motorului la revizie. POate pata aia e chair mai veche de ultima revizie.

Scrie răspuns

Înapoi la “ASX-ul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori