Scris: Mie Noi 27, 2013 10:30 am
Salut tuturor,
Sunt fericitorul posesor al unui ASX 1.6 2WD benzina, varianta Invite, culoare Black Amethyst (negru). Am masina de 3 zile si iata cateva impresii:
- botul tare agresiv, mor dupa el;
- tinuta inalta la drum;
- vizibilitate extraordinara(are niste oglinzi urechi de elefant);
- destul de sprintena pentru un benzinar de 1.6. Inainte sa o cumpar, mi-a fost cam teama ca nu cumva sa traga greu motorul dar acum nici vorba de asa ceva. Cand am calcat-o pe coada, fratele meu a ramas uimit de sunetul motorului (hahaha..s-a cam speriat si el are Passat 1.9 TDI);
- referitor la dotari, are cam tot ce e necesar/la moda in zilele de azi (aer conditionat automat, comenzi pe volan, cruise control, senzor de ploaie si senzor de lumina cu sistem de autoaprindere a farurilor, torpedou cu refrigerare, port USB, faruri cu halogen, proiectoare, jante de aliaj usor, etc.) ;
- imi place faptul ca volanul este reglabil pe inaltime si adancime;
- sa nu credeti ca sunt vreun laudaros dar am observat ca lumea intoarce capul dupa masina mea
Ce nu imi place:
- faptul ca nu are roata de rezerva! Kit-ul acela de roti nu imi inspira incredere. La un drum lung, m-as simti mai bine sa stiu ca am roata de rezerva mai ales ca stim cu totii ce drumuri avem in Romania. Sper sa ii achizitionez o roata de rezerva, insa aceasta roata costa aprox 250 Euro si este... de dimensiuni reduse! Prea mult, mon cher! Acum, nu stiu daca am suficient loc sa pun o roata de rezerva de dimensiuni normale; poate ceilalti posesori de ASX pot sa ma lamureasca in privinta asta. Paradoxul este ca rasfoind YouTube-ul am vazut ca unele ASX (in speta, modelul RVR/Outlander Sport comercializat in Rusia si America) erau dotate cu roata de rezerva de dimensiune normala!
Per total, sunt tare incantat ca avand de ales intre IX35 si ASX(in conditiile aceleasi motorizari 1.6 benzina) l-am ales pe mitsulica! Cred ca IX35 s-ar fi miscat mai greu din cauza greutatii mai mari a masinii. In plus, sper ca fiabilitatea notorie a masinilor japoneze sa se adevereasca si in cazul meu.
Iata si o poza facuta rapid cu telefonul: http://postimg.org/image/ewbwgzbbj/
Pe parcurs, voi uploada mai multe poze si va voi tine la curent cu modul de comportare al lui "mitulica".
O zi buna,
Ady.
Sunt fericitorul posesor al unui ASX 1.6 2WD benzina, varianta Invite, culoare Black Amethyst (negru). Am masina de 3 zile si iata cateva impresii:
- botul tare agresiv, mor dupa el;
- tinuta inalta la drum;
- vizibilitate extraordinara(are niste oglinzi urechi de elefant);
- destul de sprintena pentru un benzinar de 1.6. Inainte sa o cumpar, mi-a fost cam teama ca nu cumva sa traga greu motorul dar acum nici vorba de asa ceva. Cand am calcat-o pe coada, fratele meu a ramas uimit de sunetul motorului (hahaha..s-a cam speriat si el are Passat 1.9 TDI);
- referitor la dotari, are cam tot ce e necesar/la moda in zilele de azi (aer conditionat automat, comenzi pe volan, cruise control, senzor de ploaie si senzor de lumina cu sistem de autoaprindere a farurilor, torpedou cu refrigerare, port USB, faruri cu halogen, proiectoare, jante de aliaj usor, etc.) ;
- imi place faptul ca volanul este reglabil pe inaltime si adancime;
- sa nu credeti ca sunt vreun laudaros dar am observat ca lumea intoarce capul dupa masina mea
Ce nu imi place:
- faptul ca nu are roata de rezerva! Kit-ul acela de roti nu imi inspira incredere. La un drum lung, m-as simti mai bine sa stiu ca am roata de rezerva mai ales ca stim cu totii ce drumuri avem in Romania. Sper sa ii achizitionez o roata de rezerva, insa aceasta roata costa aprox 250 Euro si este... de dimensiuni reduse! Prea mult, mon cher! Acum, nu stiu daca am suficient loc sa pun o roata de rezerva de dimensiuni normale; poate ceilalti posesori de ASX pot sa ma lamureasca in privinta asta. Paradoxul este ca rasfoind YouTube-ul am vazut ca unele ASX (in speta, modelul RVR/Outlander Sport comercializat in Rusia si America) erau dotate cu roata de rezerva de dimensiune normala!
Per total, sunt tare incantat ca avand de ales intre IX35 si ASX(in conditiile aceleasi motorizari 1.6 benzina) l-am ales pe mitsulica! Cred ca IX35 s-ar fi miscat mai greu din cauza greutatii mai mari a masinii. In plus, sper ca fiabilitatea notorie a masinilor japoneze sa se adevereasca si in cazul meu.
Iata si o poza facuta rapid cu telefonul: http://postimg.org/image/ewbwgzbbj/
Pe parcurs, voi uploada mai multe poze si va voi tine la curent cu modul de comportare al lui "mitulica".
O zi buna,
Ady.