2010 Mitsubishi Asx 1.6 117cp 2wd Invite Granite Brown
Daca tot ati pornit un pic discutia despre AS&G la temperaturi joase, as dezbate si eu un pic pe tema asta.
Intr-adevar in carte tin minte ca citisem si eu ca sub 3 grade nu mai intra in functiune, insa nu e tocmai asa, mie mi-a intrat si la 0 grade. Insa important am observat ca este nevoia de a incalzi habitaclul, adica daca este sau nu ventilatorul pornit. Din start trebuie sa va intreb daca ati observat ca relantiul are cel putin 2 "pozitii". Adica uneori sta la 8-900 de ture, alteori la 650 rpm. Pe vreme rece adica sub 0 grade, daca ventilatia este pornita, turatia sta constant la relanti undeva la 900rpm. Daca opresc ventilatia scade la 650 rpm, dar nu intra AS&G. Incepand cam de la 0-1 grade, daca opresc ventilatia mi se opreste si motorul, adica ASG-ul intra in functiune. Am experimentat si daca pornesc inapoi ventilatia, nu porneste si motorul. De pe la 3 grade temp exterioara, funtioneaza normal.
Probabil ca efecte similare se pot obtine si daca scad temperatura setata, mai conteaza si cat de mult incalzete soarele masina si astfel cresc gradele din interior...etc.
Cat despre cauciucurile originale... sunt cam nepotrivite de zapada, iar la curbe trebuia sa decuplez 4x4 ca sa nu ma dea de fund, asta doar in acea dimineata cand a nins un pic in Bucuresti. Daca mai vine ninsoare ca lumea ii pun incaltari de iarna ca nu merge asa...
Intr-adevar in carte tin minte ca citisem si eu ca sub 3 grade nu mai intra in functiune, insa nu e tocmai asa, mie mi-a intrat si la 0 grade. Insa important am observat ca este nevoia de a incalzi habitaclul, adica daca este sau nu ventilatorul pornit. Din start trebuie sa va intreb daca ati observat ca relantiul are cel putin 2 "pozitii". Adica uneori sta la 8-900 de ture, alteori la 650 rpm. Pe vreme rece adica sub 0 grade, daca ventilatia este pornita, turatia sta constant la relanti undeva la 900rpm. Daca opresc ventilatia scade la 650 rpm, dar nu intra AS&G. Incepand cam de la 0-1 grade, daca opresc ventilatia mi se opreste si motorul, adica ASG-ul intra in functiune. Am experimentat si daca pornesc inapoi ventilatia, nu porneste si motorul. De pe la 3 grade temp exterioara, funtioneaza normal.
Probabil ca efecte similare se pot obtine si daca scad temperatura setata, mai conteaza si cat de mult incalzete soarele masina si astfel cresc gradele din interior...etc.
Cat despre cauciucurile originale... sunt cam nepotrivite de zapada, iar la curbe trebuia sa decuplez 4x4 ca sa nu ma dea de fund, asta doar in acea dimineata cand a nins un pic in Bucuresti. Daca mai vine ninsoare ca lumea ii pun incaltari de iarna ca nu merge asa...
Am observat si eu la AS&G ca intra pe la 0, 1 grade cateodata. Ce mi s-a parut ciudat acum este ca pana acum imi arata mai tot timpul AS&G cu verde si sclipacea, acum daca intra sistemul, intra dintr-o data fara sa arate inainte.
I-am dat astazi 180 pe autostrada, cam intre 120 si 140 e in lag , dupa ce ajunge la turatii de peste 3500 e foarte sprintena. Probabil cu a 4-a pana in 130 e mai bine, nu am incercat...
I-am dat astazi 180 pe autostrada, cam intre 120 si 140 e in lag , dupa ce ajunge la turatii de peste 3500 e foarte sprintena. Probabil cu a 4-a pana in 130 e mai bine, nu am incercat...
Am observat ca imi intra animale pe la motor, pe capacul de la filtru sunt niste labe de pisica, din cate am vazut e ditai gaura in spatele motorului pe unde sa intre. Acum ma intreb, daca doarme acolo si eu plec cu masina, ce se intampla ? O sa miroasa a mortaciune )?
Stergatorul din spate ma dispera, daca e noroi/praf pe geam si dau sa il sterg nu apuca solutia sa ajunga si la centrul stergatorului, asa ca da cam pe uscat ceva timp.
Intrebare, lumina de zi este in proiectoare? Am vazut parca ca se aprind si cand nu e pe AUTO (nici ON)....plus de asta am vazut ca sunt 2 becuri, unul in fata iar celalalt mai ingropat in spate. Pe de alta parte mai are si pozitiile (cred) chiar pe partea de sus a farului.
Stergatorul din spate ma dispera, daca e noroi/praf pe geam si dau sa il sterg nu apuca solutia sa ajunga si la centrul stergatorului, asa ca da cam pe uscat ceva timp.
Intrebare, lumina de zi este in proiectoare? Am vazut parca ca se aprind si cand nu e pe AUTO (nici ON)....plus de asta am vazut ca sunt 2 becuri, unul in fata iar celalalt mai ingropat in spate. Pe de alta parte mai are si pozitiile (cred) chiar pe partea de sus a farului.
Submotorizata nu mi se pare, trage destul de bine, bineinteles ca trebuie sa dai mai mult in ea fata de varianta diesel. Intre 3000 si 4500 de ture scoate puterea maxima din ce am vazut. Pe serpentine si drumuri cu inclinatie mare trage foarte bine, am facut chiar si depasiri
Consumul in Bucuresti e in functie de trafic. Acum ca este si rece s-ar putea sa consume mai mult.
Bucuresti - Trafic aglomerat pe vreme rece (nu merge AS&G) = 10-11%
Bucuresti - Trafic lejer pe vreme rece (fara AS&G) = 8-9%
In general trebuie sa te astepti la un 9% prin Bucuresti.
La drum lung (DN1 - Brasov - Sighisoara - Sibiu - valea oltului si A1 cu 140-160) = 6-7%
Mai jos si niste imagini:
Benzina
[attachment=11655:benzina.jpg]
Motorina
[attachment=11656:diesel.jpg]
Consumul in Bucuresti e in functie de trafic. Acum ca este si rece s-ar putea sa consume mai mult.
Bucuresti - Trafic aglomerat pe vreme rece (nu merge AS&G) = 10-11%
Bucuresti - Trafic lejer pe vreme rece (fara AS&G) = 8-9%
In general trebuie sa te astepti la un 9% prin Bucuresti.
La drum lung (DN1 - Brasov - Sighisoara - Sibiu - valea oltului si A1 cu 140-160) = 6-7%
Mai jos si niste imagini:
Benzina
[attachment=11655:benzina.jpg]
Motorina
[attachment=11656:diesel.jpg]
- Fişiere ataşate
-
- diesel.jpg (82.86 KiB) Vizualizat de 2851 ori
-
- benzina.jpg (75.08 KiB) Vizualizat de 2877 ori
Referitor la aburirea farurilor.....nu e deloc normala.Iar cei care au avut asa ceva stiu ca ataca in timp oglinda si puterea farurilor.Pina la ASX eu am avut numai seconduri....si am suferit mult din cauza ca farurile erau obosite sau nu puteau fi reglate.
Nu lasa problema nerezolvata....cit e in garantie rezolv-o sa nu ai mai tarziu necazuri.
Nu lasa problema nerezolvata....cit e in garantie rezolv-o sa nu ai mai tarziu necazuri.
QUOTE (rudibedy @ Jan 3 2011, 01:07 PM) Am observat ca imi intra animale pe la motor, pe capacul de la filtru sunt niste labe de pisica, din cate am vazut e ditai gaura in spatele motorului pe unde sa intre. Acum ma intreb, daca doarme acolo si eu plec cu masina, ce se intampla ? O sa miroasa a mortaciune )?
Dar cum intra animalele astea ? In mers ? Daca e pisica iese cand te aude ca intri in masina, mai nasol la soareci...
QUOTE (rudibedy @ Jan 3 2011, 01:07 PM) Stergatorul din spate ma dispera, daca e noroi/praf pe geam si dau sa il sterg nu apuca solutia sa ajunga si la centrul stergatorului, asa ca da cam pe uscat ceva timp.
Pai dai (adica roteste) scurt in jos, eu asa fac, de cateva ori ca sa dea doar drumul la apa sau solutie. Daca ii dai un pic mai lung ai vazut ca porneste si stergatorul, insa eu ii dau doar pana sa porneasca si astept un pic sa se umezeasca toata lama lui. ma rog, cred ca daca e foarte imputita luneta cu praf, nu ai ce sa ii faci... dar pe vremea asta merge un pic de zapada pe luneta...
QUOTE (rudibedy @ Jan 3 2011, 01:07 PM) Intrebare, lumina de zi este in proiectoare? Am vazut parca ca se aprind si cand nu e pe AUTO (nici ON)....plus de asta am vazut ca sunt 2 becuri, unul in fata iar celalalt mai ingropat in spate. Pe de alta parte mai are si pozitiile (cred) chiar pe partea de sus a farului.
Da, un proiectoare exista 2 becuri unul pt. ceata mai ingropat cum zici tu, celalt mai "la suprafata" lumina de zi. Acestea din urma se sting cand aprinzi pozitiile cel putin sau daca este pe auto si se aprind automat farurile. Altfel stau aprinse.
Dar cum intra animalele astea ? In mers ? Daca e pisica iese cand te aude ca intri in masina, mai nasol la soareci...
QUOTE (rudibedy @ Jan 3 2011, 01:07 PM) Stergatorul din spate ma dispera, daca e noroi/praf pe geam si dau sa il sterg nu apuca solutia sa ajunga si la centrul stergatorului, asa ca da cam pe uscat ceva timp.
Pai dai (adica roteste) scurt in jos, eu asa fac, de cateva ori ca sa dea doar drumul la apa sau solutie. Daca ii dai un pic mai lung ai vazut ca porneste si stergatorul, insa eu ii dau doar pana sa porneasca si astept un pic sa se umezeasca toata lama lui. ma rog, cred ca daca e foarte imputita luneta cu praf, nu ai ce sa ii faci... dar pe vremea asta merge un pic de zapada pe luneta...
QUOTE (rudibedy @ Jan 3 2011, 01:07 PM) Intrebare, lumina de zi este in proiectoare? Am vazut parca ca se aprind si cand nu e pe AUTO (nici ON)....plus de asta am vazut ca sunt 2 becuri, unul in fata iar celalalt mai ingropat in spate. Pe de alta parte mai are si pozitiile (cred) chiar pe partea de sus a farului.
Da, un proiectoare exista 2 becuri unul pt. ceata mai ingropat cum zici tu, celalt mai "la suprafata" lumina de zi. Acestea din urma se sting cand aprinzi pozitiile cel putin sau daca este pe auto si se aprind automat farurile. Altfel stau aprinse.
- lucas22010
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Dec 03, 2010 1:53 pm
QUOTE (rudibedy @ Jan 3 2011, 01:07 PM) Am observat ca imi intra animale pe la motor, pe capacul de la filtru sunt niste labe de pisica, din cate am vazut e ditai gaura in spatele motorului pe unde sa intre. Acum ma intreb, daca doarme acolo si eu plec cu masina, ce se intampla ? O sa miroasa a mortaciune )?
si la asx-ul nevestei s-a bagat o pisisca la motor, fugarita de niste caini. cand a deschis capota, pisica torcea linistita pe motor. am vazut pe unde intra, este loc berechet... deocamdata am ejectat-o, sper sa nu revina:)
si la asx-ul nevestei s-a bagat o pisisca la motor, fugarita de niste caini. cand a deschis capota, pisica torcea linistita pe motor. am vazut pe unde intra, este loc berechet... deocamdata am ejectat-o, sper sa nu revina:)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori