2010 Mitsubishi Asx 1.6 117cp 2wd Invite Granite Brown
Si mie mi s-ar parea ciudat sa aiba ambele defect, ciudat este ca a aparut in acelasi loc. Bine, de dimineata au fost -2 grade....s-a incalzit de la faruri....habar n-am. Sper sa nu mai apara. Oricum pozele sunt facute de aproape si pare mai mare.
Baietii cu ASX-uri, sa va uitati si voi la ale voastre.
Baietii cu ASX-uri, sa va uitati si voi la ale voastre.
Credca e normal sa faca condens. La lancerul meu care il am de aproape 2 luni face condens si in faruri si in stopuri bine ce e drept nu asa mult ca la tine. Si la loganul care lam avut facea condesn in stopuri cam la fel de mult ca la tine. Deci eu zic ca e ceva normal pentru ca in far sunt variatii mari de temperatura.
Am trimis un mail la dealer cu imaginea. Astazi cand m-am uitat era mult mai putin condens, era mai mult abur. Sa vedem ce raspunde.
Later Edit: M-a sunat cineva de la service sa imi faca programare ca sa faca constatarea....dar eu nu pot pana in ianuarie. Sper sa se duca pana atunci sa nu mai am nevoie.
Later Edit: M-a sunat cineva de la service sa imi faca programare ca sa faca constatarea....dar eu nu pot pana in ianuarie. Sper sa se duca pana atunci sa nu mai am nevoie.
QUOTE (Flipper @ Dec 13 2010, 09:02 PM) Credca e normal sa faca condens. La lancerul meu care il am de aproape 2 luni face condens si in faruri si in stopuri bine ce e drept nu asa mult ca la tine. Si la loganul care lam avut facea condesn in stopuri cam la fel de mult ca la tine. Deci eu zic ca e ceva normal pentru ca in far sunt variatii mari de temperatura.
Nu e deloc normal sa faca asa ceva. Eu nu am avut niciodata la Lancer condens nici in faruri si nici in stopuri. Nici la Logan nu am si nici nu am avut...Aparitia condensului inseamna proasta etansare a farului/stopului si e bine sa fie remediata problema. Cum e vorba de o masina in garantie este foarte simplu....
Nu e deloc normal sa faca asa ceva. Eu nu am avut niciodata la Lancer condens nici in faruri si nici in stopuri. Nici la Logan nu am si nici nu am avut...Aparitia condensului inseamna proasta etansare a farului/stopului si e bine sa fie remediata problema. Cum e vorba de o masina in garantie este foarte simplu....
In legatura cu condensul in faruri inca vad ca mai e....foarte putin.
Acum sa zic putin despre consum, m-a cam dezamagit cu toate ca am citit acum pe net ca la toate motoarele de 1.6 indiferent de marca se consuma cam atat. Astazi de exemplu mi-a stat la consum mediu cam pe la 13%, dar consumul mediu la ea este cam de 10-11.5% in Bucuresti. Pe seara cand m-am intors, datorita ghetii/zapezii am mers mai altfel si am ajuns pana acasa pe al 8-9%. Am observat ca daca ma tot uit pe indicatorul ala de schimbare a vitezei consum mai mult, probabil ca ala e pentru drumuri mai lungi, nu din semafor in semafor, aglomeratie in aglomeratie (sau nu pentru Romania). Am mai obsevat ca daca o turata mai mult (intr-o treapta mai mica dar ciupind foarte putin aceleratia dupa ce ai ajuns la viteza dorita) consuma mai putin, decat daca ai baga-o intr-o treapta mai mare. Probabil asta vroia sa zica nenea care mi-a predat masina cand a zis "Stii cum merg astea.....turate!"
Am incercat astazi si toate sistemele alea anti-derapaj, in principiu merg bine, cateodata nu intra, depinde. Daca incerci sa le faci sa intre e mai greu, se poate sa nu intre cand vrei tu sau cand te astepti, dar daca mergi ok (adica cum trebuie pe o vreme ca asta) o sa iti intre exact cand este nevoie.
AS&G se pare ca nu functioneaza pe vremea asta, din cate stiu in carte parca scria ca de la -6 grade nu mai merge, insa zilele astea au fost si -1, -2 dar nu a mers. Parca nu a mers nici pe la 2-3 grade.
Cauciucurile care le are pe ea mie imi par de vara 100%, chiar daca nenea care mi-a predat-o a zis ca sunt all season. Pe ele scrie Yokohama ASPEC, nu am gasit exact modelul asta, voi ce aveti?
Acum sa zic putin despre consum, m-a cam dezamagit cu toate ca am citit acum pe net ca la toate motoarele de 1.6 indiferent de marca se consuma cam atat. Astazi de exemplu mi-a stat la consum mediu cam pe la 13%, dar consumul mediu la ea este cam de 10-11.5% in Bucuresti. Pe seara cand m-am intors, datorita ghetii/zapezii am mers mai altfel si am ajuns pana acasa pe al 8-9%. Am observat ca daca ma tot uit pe indicatorul ala de schimbare a vitezei consum mai mult, probabil ca ala e pentru drumuri mai lungi, nu din semafor in semafor, aglomeratie in aglomeratie (sau nu pentru Romania). Am mai obsevat ca daca o turata mai mult (intr-o treapta mai mica dar ciupind foarte putin aceleratia dupa ce ai ajuns la viteza dorita) consuma mai putin, decat daca ai baga-o intr-o treapta mai mare. Probabil asta vroia sa zica nenea care mi-a predat masina cand a zis "Stii cum merg astea.....turate!"
Am incercat astazi si toate sistemele alea anti-derapaj, in principiu merg bine, cateodata nu intra, depinde. Daca incerci sa le faci sa intre e mai greu, se poate sa nu intre cand vrei tu sau cand te astepti, dar daca mergi ok (adica cum trebuie pe o vreme ca asta) o sa iti intre exact cand este nevoie.
AS&G se pare ca nu functioneaza pe vremea asta, din cate stiu in carte parca scria ca de la -6 grade nu mai merge, insa zilele astea au fost si -1, -2 dar nu a mers. Parca nu a mers nici pe la 2-3 grade.
Cauciucurile care le are pe ea mie imi par de vara 100%, chiar daca nenea care mi-a predat-o a zis ca sunt all season. Pe ele scrie Yokohama ASPEC, nu am gasit exact modelul asta, voi ce aveti?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori