2013 Mitsubishi Asx 1.6 117cp Benzina Gri
Update scurt de iarna: masina se comporta excelent. Pornire la prima cheie fara probleme cu toate ca este bateria originala. Consumul se pastreaza decent. Am iesit si cu ea pe un traseu Bucuresti-Targoviste-Bucuresti cu noul ambreiaj. Eh....altfel sunt depasirile...alta viata. /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />
Pun si o imagine cu consumul mediu de pe bord de la plimbarea pana la Targoviste.
@mihaita11: stiu de problema cu rugina la butonul de deschidere si sufara si masina mea de asa ceva. Am sunat la dealer si se rezolva intr-adevar pe garantie. Doar ca m-am gandit sa o fac mai spre vara. Proiectoare nu vreau sa montez. Eu le folosesc doar cand circul pe ceata. Iar cu masina precedenta nu cred ca am circulat de mai mult de 4-5 ori in 5 ani pe ceata. Nu cred ca merita pentru mine sa investesc in asa ceva. Ar fi inca un lucru care s-ar putea strica. /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />
Pun si o imagine cu consumul mediu de pe bord de la plimbarea pana la Targoviste.
@mihaita11: stiu de problema cu rugina la butonul de deschidere si sufara si masina mea de asa ceva. Am sunat la dealer si se rezolva intr-adevar pe garantie. Doar ca m-am gandit sa o fac mai spre vara. Proiectoare nu vreau sa montez. Eu le folosesc doar cand circul pe ceata. Iar cu masina precedenta nu cred ca am circulat de mai mult de 4-5 ori in 5 ani pe ceata. Nu cred ca merita pentru mine sa investesc in asa ceva. Ar fi inca un lucru care s-ar putea strica. /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />
Aprilie 2017:
- masina a iesit bine din prima iarna in posesia mea. Acum sunt de acord cu un amic care mi-as spus: 'Dupa prima iarna in SUV, nu te mai poti intoarce la masini mici.' /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />
- ce s-a stricat in iarna ce a trecut: claxonul a murit in timpul ce isi facea datoria (siguranta arsa si inlocuita), un bec la numar nefunctional, pozitia pe stanga fata nefunctionala.
- consumul se pastreaza la cote decente in opinia mea. Ultimile 3-4 plinuri facute cu Premium 95 de la MOL.
- masina incalzeste bine si repede habitaclul. Este usor de curatat pe exterior de zapada, neavand locuri greu de accesat. De exemplu la Astra H aveam chiar sub stergatoare, grila de admisie aer la motor. Era un chin de curatat iarna acolo. La ASX acel grilaj este imediat la marginea capotei si nu se depune gheata acolo.
- varful stergatorului de la pasager, pe o portiune de 2 cm, nu se mentine dezghetat. Adica dezghet parbrizul si stergatoarele si cand pornesc la drum, dupa o perioada de minute, varful ingheata. Stiu ca s-a intamplat asta la -8 -10 grade, pe timp de viscol. /tongue.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":P" border="0" alt="tongue.gif" /> Nu a fost deranjant. Am folosit spary de dezghetat si a fost ok.
- am inlocuit cauciucurile de iarna cu cele de vara. Se simte bine la volan inlocuirea cauciucurilor: masina pare mult mai usoara.
- am facut 2 iesiri la pescuit. M-am felicitat inca odata pentru alegerea ASX-ului. /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" /> A facut fata excelent la drumuri mai grele pe clocauri.
- are 59800km, am luat-o la 55000. Saptamana aceasta sau viitoare ma duc sa schimb uleiul cutiei de viteze. Asa mi-a spus ca este scris in manualul de service cel ce se ocupa de ea. Ramana sa ma uit si eu inainte peste aceasta problema. Va tin la curent.
- masina a iesit bine din prima iarna in posesia mea. Acum sunt de acord cu un amic care mi-as spus: 'Dupa prima iarna in SUV, nu te mai poti intoarce la masini mici.' /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />
- ce s-a stricat in iarna ce a trecut: claxonul a murit in timpul ce isi facea datoria (siguranta arsa si inlocuita), un bec la numar nefunctional, pozitia pe stanga fata nefunctionala.
- consumul se pastreaza la cote decente in opinia mea. Ultimile 3-4 plinuri facute cu Premium 95 de la MOL.
- masina incalzeste bine si repede habitaclul. Este usor de curatat pe exterior de zapada, neavand locuri greu de accesat. De exemplu la Astra H aveam chiar sub stergatoare, grila de admisie aer la motor. Era un chin de curatat iarna acolo. La ASX acel grilaj este imediat la marginea capotei si nu se depune gheata acolo.
- varful stergatorului de la pasager, pe o portiune de 2 cm, nu se mentine dezghetat. Adica dezghet parbrizul si stergatoarele si cand pornesc la drum, dupa o perioada de minute, varful ingheata. Stiu ca s-a intamplat asta la -8 -10 grade, pe timp de viscol. /tongue.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":P" border="0" alt="tongue.gif" /> Nu a fost deranjant. Am folosit spary de dezghetat si a fost ok.
- am inlocuit cauciucurile de iarna cu cele de vara. Se simte bine la volan inlocuirea cauciucurilor: masina pare mult mai usoara.
- am facut 2 iesiri la pescuit. M-am felicitat inca odata pentru alegerea ASX-ului. /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" /> A facut fata excelent la drumuri mai grele pe clocauri.
- are 59800km, am luat-o la 55000. Saptamana aceasta sau viitoare ma duc sa schimb uleiul cutiei de viteze. Asa mi-a spus ca este scris in manualul de service cel ce se ocupa de ea. Ramana sa ma uit si eu inainte peste aceasta problema. Va tin la curent.
Super, va asteptam cu poze pentru concursul lunii Aprilie !
https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania 
MITSUBISHI ASX CLUB ROMANIA - https://www.facebook.com/groups/asxromania/

MITSUBISHI ASX CLUB ROMANIA - https://www.facebook.com/groups/asxromania/
Mai 2018
Masina a facut 60000 km.
Am schimbat uleiul din cutia de viteze. Asta pentru ca in manual scria asa. Nu din alt motiv.
Costuri interventie: ulei cutie Motul 75w80 gl4/gl5 2L - 155 Ron (manopera inclusa)
Am mai schimbat becurile de pozitie pe fata si unul la numar de inmatriculare in spate.
Am facut si geometria. Alti 100 lei.
Masina se misca excelent. Am facut o calatorie Bucuresti-Targoviste-Sinaia-Cota 1400-Targoviste-Bucuresti. Prima data cu ea pe serpentine. Motorul a tras exemplar si nu pot spune ca simt masina submotorizata. Am fost 2 adulti si un copil cu un volum de bagaje mediu sa zicem. Masina continui sa o alimentez cu benzina 95 de la MOL.
Masina a facut 60000 km.
Am schimbat uleiul din cutia de viteze. Asta pentru ca in manual scria asa. Nu din alt motiv.
Costuri interventie: ulei cutie Motul 75w80 gl4/gl5 2L - 155 Ron (manopera inclusa)
Am mai schimbat becurile de pozitie pe fata si unul la numar de inmatriculare in spate.
Am facut si geometria. Alti 100 lei.
Masina se misca excelent. Am facut o calatorie Bucuresti-Targoviste-Sinaia-Cota 1400-Targoviste-Bucuresti. Prima data cu ea pe serpentine. Motorul a tras exemplar si nu pot spune ca simt masina submotorizata. Am fost 2 adulti si un copil cu un volum de bagaje mediu sa zicem. Masina continui sa o alimentez cu benzina 95 de la MOL.
QUOTE (Bulenberg @ May 14 2018, 09:59 AM) Mai 2018
Masina a facut 60000 km.
Am schimbat uleiul din cutia de viteze. Asta pentru ca in manual scria asa. Nu din alt motiv.
Costuri interventie: ulei cutie Motul 75w80 gl4/gl5 2L - 155 Ron (manopera inclusa)
Am mai schimbat becurile de pozitie pe fata si unul la numar de inmatriculare in spate.
Am facut si geometria. Alti 100 lei.
Masina se misca excelent. Am facut o calatorie Bucuresti-Targoviste-Sinaia-Cota 1400-Targoviste-Bucuresti. Prima data cu ea pe serpentine. Motorul a tras exemplar si nu pot spune ca simt masina submotorizata. Am fost 2 adulti si un copil cu un volum de bagaje mediu sa zicem. Masina continui sa o alimentez cu benzina 95 de la MOL.
salut
unde in carte ai vazut ca se schimba uleiul din cutie la 60000 km? cel mai devreme,in conditii normale de exploatare, scrie ca la 100000km. daca stii ceva zi si mie,sa nu gresesc.
Masina a facut 60000 km.
Am schimbat uleiul din cutia de viteze. Asta pentru ca in manual scria asa. Nu din alt motiv.
Costuri interventie: ulei cutie Motul 75w80 gl4/gl5 2L - 155 Ron (manopera inclusa)
Am mai schimbat becurile de pozitie pe fata si unul la numar de inmatriculare in spate.
Am facut si geometria. Alti 100 lei.
Masina se misca excelent. Am facut o calatorie Bucuresti-Targoviste-Sinaia-Cota 1400-Targoviste-Bucuresti. Prima data cu ea pe serpentine. Motorul a tras exemplar si nu pot spune ca simt masina submotorizata. Am fost 2 adulti si un copil cu un volum de bagaje mediu sa zicem. Masina continui sa o alimentez cu benzina 95 de la MOL.
salut
unde in carte ai vazut ca se schimba uleiul din cutie la 60000 km? cel mai devreme,in conditii normale de exploatare, scrie ca la 100000km. daca stii ceva zi si mie,sa nu gresesc.
QUOTE (palatin @ Jun 12 2018, 01:19 PM) salut
unde in carte ai vazut ca se schimba uleiul din cutie la 60000 km? cel mai devreme,in conditii normale de exploatare, scrie ca la 100000km. daca stii ceva zi si mie,sa nu gresesc.
Salut, palatin!
In cartea de service, masinile sunt impartite in 2 categorii: cele cu revizie la 15000km si cele cu revizie la 20000km.
La fiecare din aceste 2 categorii sunt alte 2 subcategorii: exploatare normala si exploatare severa.
ASX-ul este din categoria cu revizie la 20000km.
Am decis sa tratez masina la primele lucrari de mentenanta ca fiind exploatata sever pentru ca este masina la mana a doua si schimband kitul de ambreiaj am concluzionat ca cine a utilizat masina inainte, nu a facut-o cum trebuie (daca a stricat ambreiajul in 55000 km, imi si imaginez cum a schimbat vitezele).
Daca ne uitam in cartea de service la sectiunea de masini cu revizii la 20000km rulati si exploatare severa se observa la sectiunea 'ulei transmisie manuala' doua categorii:
1. modelele x, y, z se schimba la 100.000 km.
2. la alte modele, inafara de x, y, z se schimba la 40.000
Cum eu cred ca am modelul de cutie F5M43, adica altul decat x, y, z (sper sa nu ma insel), am decis sa schimb uleiul la cutia de viteze. Mai ales ca nu este asa scump.
Am facut peste 2500 km de cand am schimbat uleiul la cutiei si totul este foarte ok.
Sper sa nu introduc pe nimeni in eroare. Ce este mai sus este strict rationamentul meu si nu vreau
unde in carte ai vazut ca se schimba uleiul din cutie la 60000 km? cel mai devreme,in conditii normale de exploatare, scrie ca la 100000km. daca stii ceva zi si mie,sa nu gresesc.
Salut, palatin!
In cartea de service, masinile sunt impartite in 2 categorii: cele cu revizie la 15000km si cele cu revizie la 20000km.
La fiecare din aceste 2 categorii sunt alte 2 subcategorii: exploatare normala si exploatare severa.
ASX-ul este din categoria cu revizie la 20000km.
Am decis sa tratez masina la primele lucrari de mentenanta ca fiind exploatata sever pentru ca este masina la mana a doua si schimband kitul de ambreiaj am concluzionat ca cine a utilizat masina inainte, nu a facut-o cum trebuie (daca a stricat ambreiajul in 55000 km, imi si imaginez cum a schimbat vitezele).
Daca ne uitam in cartea de service la sectiunea de masini cu revizii la 20000km rulati si exploatare severa se observa la sectiunea 'ulei transmisie manuala' doua categorii:
1. modelele x, y, z se schimba la 100.000 km.
2. la alte modele, inafara de x, y, z se schimba la 40.000
Cum eu cred ca am modelul de cutie F5M43, adica altul decat x, y, z (sper sa nu ma insel), am decis sa schimb uleiul la cutia de viteze. Mai ales ca nu este asa scump.
Am facut peste 2500 km de cand am schimbat uleiul la cutiei si totul este foarte ok.
Sper sa nu introduc pe nimeni in eroare. Ce este mai sus este strict rationamentul meu si nu vreau
ambreiajul il strici in 99% din cazuri cand "dormi" cu piciorul pe el (adica il tii cuplat) in mers, la semafor, etc. modul de schimbare al vitezelor nu influenteaza foarte mult uzura ambreiajului.
altfel, schimbarea lichidelor nu dauneaza niciodata, atunci cand sunt inaintea termenului.
PS. poti schimba vitezele si fara ambreiaj /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />
altfel, schimbarea lichidelor nu dauneaza niciodata, atunci cand sunt inaintea termenului.
PS. poti schimba vitezele si fara ambreiaj /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori