Nasol, Naspa Eperienta Mea Cu Asx.
Imi pare rau pt problemele pe care le-ai intampinat cu ASX-ul, e frustrant, dar eu zic sa nu disperi! Eu in 2005 am cumparat, pe firma, un Pajero Sport, care pana in prezent, peste 200.000 km facuti in marea majoritate pe campurile patriei, nu a avut nici o problema majora, respectiv bucse bara antiruliu, intrerupatoare usi, ambreiaj compresor aer conditionat, iar acum e o mica problema pe evacuare. De asemenea EGR-ul nu lucreaza bine pe la 2000 ture, dar avand in vedere conditiile in care o utilizez si intretinerea precara pot sa spun ca e foarte fiabila. Avand in vedere aceste lucruri, in 2010 am cumparat un Outlander cu care am ajuns la 70.000 fara nici o defectiune si nu pot spune ca nu a vazut conditii grele de viata!. Ei, dar la un tractor de 150.000 de euro, dupa nici 200 ore de functionare am avut probleme similare cu ale tale pe care nu le-am rezolvat decat dupa schimbarea injectoarelor, care, pierdeau presiune, si baga motorina aiurea in capul pistonului care nu arde, de unde probleme cu catalizatorul, presiunea in rampa si deci lipsa de putere. Recomand sa soliciti verificarea injectoarelor, pompa de alimentare nu prea cred ca poate sa duca la ancrasarea catalizatorului, iar pe alta parte daca aceasta nu face presiune in rampa, ai avea pornirea foarte grea!
Pornirea regenerarii in catalizator e destul de greu de sesizat, cineva spunea ca se aude un releu, eu unul nu l-am auzit vre-o data, iar la relanti e drept ca pare mai turat motorul, insa in mers pe langa faptul ca-ti creste consumul instantaneu cu 1,5-2,5 l (eu verific prin luarea piciorului de pe acceleratie, daca e pornit arata consumul aratat!) se aude un sunet ciudat de la motor, ca un fel de zornait infundat (poate de la turbina?) si parca creste putin temperatura la apa. La mine dureaza la turatie mare (recomandat, de altii, peste 2200 ture) ca si timp intre 4-8 min si-mi porneste uneori la 800 km efectuati, alta data la peste 1100 km. Din citite se pare ca la ASX porneste mai greu, nu reuseste sa urce in temperatura, deci din cand in cand arata-i talpa, chiar daca ramai intr-o treapta inferioara de viteze si pt a nu-ti baga motorina in baie continua-ti drumul daca, conform legii lui Murphi, porneste chiar inainte de a opri motorul (se pare ca la relanti nici nu mai lucreaza corespunzator si se opreste).
Pornirea regenerarii in catalizator e destul de greu de sesizat, cineva spunea ca se aude un releu, eu unul nu l-am auzit vre-o data, iar la relanti e drept ca pare mai turat motorul, insa in mers pe langa faptul ca-ti creste consumul instantaneu cu 1,5-2,5 l (eu verific prin luarea piciorului de pe acceleratie, daca e pornit arata consumul aratat!) se aude un sunet ciudat de la motor, ca un fel de zornait infundat (poate de la turbina?) si parca creste putin temperatura la apa. La mine dureaza la turatie mare (recomandat, de altii, peste 2200 ture) ca si timp intre 4-8 min si-mi porneste uneori la 800 km efectuati, alta data la peste 1100 km. Din citite se pare ca la ASX porneste mai greu, nu reuseste sa urce in temperatura, deci din cand in cand arata-i talpa, chiar daca ramai intr-o treapta inferioara de viteze si pt a nu-ti baga motorina in baie continua-ti drumul daca, conform legii lui Murphi, porneste chiar inainte de a opri motorul (se pare ca la relanti nici nu mai lucreaza corespunzator si se opreste).
Acum dupa 3 luni si 5000 de km m-am mai linistit. masina se comporta f. bine. N-am mai avut probleme. Era de datoria mea sa mentionez asta, din corectitudine. Masina imi place si sunt multumit de alegerea facuta.
Dar tipul de la after sales era varza... ca m-a vazut nemultumit mi-a oferit o oferta de care deja beneficiam de la acizitionare (prima revizie gratuita). That was lame.
Dar tipul de la after sales era varza... ca m-a vazut nemultumit mi-a oferit o oferta de care deja beneficiam de la acizitionare (prima revizie gratuita). That was lame.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator