Garda La Sol Asx 2010/2013 + Bullbar

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Joi Mar 07, 2013 1:13 pm

Salutare colegi si colege.

Am si eu o intrebare.

Ma bate gandul sa cumpar un ASX 2013.( ca de acum numai modelul acesta il mai gasesc).



ASX 2013 1.6 BENZINA 117 CP PRIMUL NIVEL DE ECHIPARE.


1) CARE ESTE PROBLEMA?

DIFERENTA LA SOL, GARDA LA SOL.

La ASX MODEL 2010 garda la sol este de 195mm iar la ASX2013 FACELIFT este de 180mm.



Vreau sa pun la masina un BULL BAR. Daca montez BULL BAR nu se reduce garda la sol? De la 180 la 17-15sau cum se intampla?

Va intreb pe voi ce care aveti ASX dar si cei care stiti mai multe despre aceste subiecte.

Se merita un Bull Bar la masina? la ASX?

Mersi anticipat.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Mar 07, 2013 2:47 pm

Garda la sol se masoara in cel mai jos punct, care nu e nivelul barii. Daca pui bulbar scade unghiul de atac, dar nu cred ca afectezi garda prea mult.

Si desigur, poti pune arcuri mai mari, de la variantele vechi care erau mai inalte, daca pui de la asx diesel 4x4 o sa stea mult mai sus.

Avatar utilizator
redbyst
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 12, 2009 6:32 pm
Contact:

Mesaj de redbyst » Mar Mar 12, 2013 5:24 pm

Am vazut asx cu bulbar clasic si vreau sa va spun ca arata oribil! Strici tot designul agresiv al masinii
Exista si un bulbar desenat special pt.asx care e cat de cat ok dar tot parca e ceva in plus la masina.

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Vin Mar 15, 2013 10:39 pm

Cat de util este un bullbar la ASX? Se merita sa montezi pe masina?




Aveti idee La ASX 1.6 benzina la vechiul model garda era 195mm si la ASX 2013 180MM?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Vin Mar 15, 2013 10:56 pm

QUOTE (radu-lancer @ Mar 7 2013, 01:13 PM) PRIMUL NIVEL DE ECHIPARE.
Presupun ca in cazul asta nu va fi un 4x4, deci nu prea vei folosi masina in afara strazilor.

In cazul asta, de ce te doare asa tare bullbarul si (posibila) diferenta de 1.5 cm a garzii la sol?

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Sâm Mar 16, 2013 8:36 am

Salutare Andrei. IN principiu Alina vrea 1.6 benzina primul nivel de echipare. Dat fiind faptul ca o sa si cumpere un ASX de acum incolo in peste 90% din situatii o sa mergem cu masina ei. 5 persoane, portbagajul full o sa se lase masina. DE CE AM VRUT MASINA MAI INALTATA? Pt ca nu se stie cand te duci pe o pajiste, padure sau urci o bordura si ai nevoie de masina inaltata. Iar daca masina este FULL sigur se lasa. Intotdeauna este utila o masina mai inaltata.

DE exp. la Skoda cu pachetul de drumuri grele garda la sol este de 164mm.

BullBar. Ma gandeam ca, daca o sa apara un copil, sau una alta este util un bullbar. ZIc si eu. Din aceasta cauza v-am intrebat. Aveti idee in cazul unui accident (mai ales ca acum in Buc dar si in tara se conduce haotic) acest bullbar este util?Protejeaza cu ceva?


ps:la COLT (ceea ce mi se pare foarte misto) are ACUMULATOR DE REGIM GREU.

MERSI.

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Sâm Mar 16, 2013 12:37 pm

Eu unul nu mi-as pune bullbar pentru sigurnata. Nu cred ca poate cineva sa prezica in ce mod va afecta la capitolul siguranta in cazul unui accident mai grav. Oricum, rezistenta bull-barului este data de cea mai slaba componenta. Daca vezi prinderea si cum se compun fortele in caz de impact, nu cred ca ai avea vreun castig real cu un bullbar la viteze mai mari.
La viteze foarte mici, poate...
Oferta la ASX la 16K e foarte buna pentru o masina de zi cu zi a unei doame/domnisoare.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Sâm Mar 16, 2013 5:50 pm

din aceleasi motive, am luat si eu asx-ul pentru sotie, dar am preferat varianta invite (jante, clima, proiectoare, etc)
garda la sol mai inalta e foarte buna la bordurile din bucuresti, dar cand plec la drumuri lungi, tot lancerul il prefer.
eu perssonal nu vad rostul la un bullbar, nu o sa-i montez.
garda la sol nu stiu cat este, dar o sa caut prin manual.

Avatar utilizator
godra66
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 27, 2015 10:17 am

Mesaj de godra66 » Mar Mar 22, 2016 3:02 pm

adica mai pe scurt - mai bine iti pui un carlig ca lumea in spate decat o mizerie de bullbar in fata. pe langa faptul ca o sa arate oribil masina, nu stii nici cum va afecta vre un impact masina. paote ai noroc si iti intra in radiator la un impact minor si te ai scos. nu vad sensul modificarilor aiurea, inginerii aia au gandit masina asta . daca prevedeau un bullbar atunci clar l ai fi gasit printre acesoriile originale mitsu,dar nu cred ca il vei gasi...
nu pune asa ceva pe masina ca nu are sens. clar merita sa iti pui in spate carlig - chiar de cel care este demontabil .

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori