Dpf

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Avatar utilizator
PaulAdrian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm

Mesaj de PaulAdrian » Mie Iul 04, 2012 4:11 pm

nicutdk, ai facut si resoftarea despre care se vorbeste pe forum ?

Avatar utilizator
BAD_MF
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 31, 2012 10:37 am

Mesaj de BAD_MF » Mie Iul 04, 2012 5:23 pm

Pentru a scapa permanent de problema DPF-ului, care oricum va pica total dupa un anumit numar de km (mai mult sau mai putin depinde de exploatare) .
Se scoate fizic, se reconstruieste piesa cu mufe si conducte noi , totul se reconecteaza. Apoi se face eliminarea din soft . Masina nu va mai da eroare niciodata, va fi mai pefromanta si va consuma o idee mai putin. Singurul inconvenient va fi mirosul specific de diesel la final .
Un dpf nou costa peste 1000 euro si va avea aceeasi soarta dupa ceva timp.

Avatar utilizator
PaulAdrian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm

Mesaj de PaulAdrian » Joi Iul 05, 2012 10:36 am

Cam aiurea sa te apuci sa faci schimbari pe o masina noua.
In cazul in care se elimina DPF-ul nu risti sa pierzi garantia ?
Am intrebat la mai multe reprezentante de la noi despre aceasta problema, dar toti mi-au spus ca nu au auzit de asa ceva.

Problema cu DPF-ul am citit-o si pe un forum din Italia si e identica, drumuri dese la service-uri.
Unii spun ca dupa resoftare nu au mai avut probleme. Idem si pentru voi ?

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Joi Iul 05, 2012 1:05 pm

Nu cred ca se poate resofta astfel incat sa se ignore DPF-ul .Regenerarea trebuie initiata de ceva - la Ford de diferenta de presiune dintre intrarea si iesirea filtrului (diferential presure ).Deci si acest device trebuie suntat !
Dupa parerea mea reconstruirea traseului de evacuare fara DPF nu rezolva problema .Nu stiu cum are Mitsu dar la Hyundai de exemplu catalizatorul si filtru sunt in aceeasi toba - deci alt incovenient.
Deci ce se resofteazaaaaaa ?????

O zi buna tuturor !

Avatar utilizator
BAD_MF
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 31, 2012 10:37 am

Mesaj de BAD_MF » Joi Iul 05, 2012 5:42 pm

Se poate resofta fara probleme. Se intra in sectiunea hartii si se schimba parametrii senzorilor pentru DPF (oxigen, presiune). Operatiune ce trebuie urmata de inlaturarea dpf-ului, se poate face elegant din inox cu mufe noi (nu golire sau alte inventii romanesti). Masina nu mai are niciodata problema cu DPF, nu mai intra in regenerare, nu mai da eroare.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Iul 05, 2012 7:08 pm

Dar nici nu mai e legala, si nu mai are garantie. Si chiar daca o faci cu aur, o improvizatie tot o improvizatie ramane, tot o inventie "romaneasca" e (sa folosesc termenul tau). Eliminari de DPF fac toti peste tot nu doar romanii, se gasesc "baieti destepti" peste tot.

O solutie eleganta e sa vinzi masina si sa iti cumperi ceva adecvat nevoilor, nu o masina cu o tehnologie pe care nu o intelegi si care nu te avantajeaza.

Filtrul acela a fost pus acolo pt ca motoarele diesel elimina foarte multe particule nocive. Sunt de acord cu voi ca sunt proaste, o solutie idioata la problema poluarii dieselurilor, dar astea sunt masinile pe care le-ati ales. Am un prieten cu seria 5 care merge cu el exclusiv in oras pt ca are gratutiate pe reteaua CFR, nu s-a dus la regenerare la timp si acum trebuie sa-l schimbe cu totul. Mi-e mila de el pt ca trebuie sa scoata 2000 de euro din buzunar, dar mai mila mi-e de mine cand sunt in spatele unui dieselar si sunt cuprins de un nor de fum.

Ia sa nu mai cumpere lumea masini cu DPF cu regenerare prin ardere, sa vedeti ce repede ar gasi producatorii solutii alternative.

Si ca sa nu fiu complet offtopic, solutia cea mai la indemana e sa folositi pt drumuri scurte prin oras mijloace alternative de transport (bicicleta, role,sosoni sau mijloace de transport in comun) si masina pt drumuri mai lungi si fara a merge subturat.

V-ati suparat?

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Vin Iul 06, 2012 10:54 am

Io , nu !
Nu am incredere in " resoftare " cu eliminare de parametrii .
1. daca ai alta problema sau apare un update de soft si esti nevoit sa-l rescrii ? Revii la softul initial care o sa caute DPF-ul si catalizatorul .
2. la ITP ce faci ?
3. etc.

Avatar utilizator
PaulAdrian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm

Mesaj de PaulAdrian » Lun Iul 16, 2012 8:28 pm

Ceva update-uri cu privire la aceasta problema oameni buni ?
Am citit si pe alte forumuri si sunt o gramada de oameni cu aceasta problema la motorizarea diesel.
Mai grav e ca nu am gasit nici un comunicat oficial prin care cei de la Mitsubishi admit faptul ca au o problema grava cu acest motor.
Sau se asteapta sa fie normal sa schimbam uleiul la fiecare 1000km ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori