Prima Revizie La 1,8
A folosit uleiul asta :
http://jaytec-lubricants.com/index.php? ... ucts_id=37
un bidon + 1L , adica 5L a intrat
cu filtru ulei si aer , per total , a costat 610 lei
cum v-i se pare ? este mult putin ?
http://jaytec-lubricants.com/index.php? ... ucts_id=37
un bidon + 1L , adica 5L a intrat
cu filtru ulei si aer , per total , a costat 610 lei
cum v-i se pare ? este mult putin ?
Fratilor , m-am mai interesat , si este mult
La magazinele de profil , daca cumperi uleiul , filtrele , montajul este gratuit, intra in pret...
Cu alte cuvinte ar trebui sa fie la jumatate din cat am dat eu , de asta firmele pun 5 ani , 7 ani garantie la masini , sa vii si sa faci revizia numai la reprezentanta
Am sa ma interesez daca se poate face revizia si in alta parte , fara sa pierd garantia masinii...
La magazinele de profil , daca cumperi uleiul , filtrele , montajul este gratuit, intra in pret...
Cu alte cuvinte ar trebui sa fie la jumatate din cat am dat eu , de asta firmele pun 5 ani , 7 ani garantie la masini , sa vii si sa faci revizia numai la reprezentanta
Am sa ma interesez daca se poate face revizia si in alta parte , fara sa pierd garantia masinii...
la revizia de 15.000 km am platit 1.376 lei, astfel: manopera 337 lei +TVA (receptie, revizie, schimbat ulei/filtru, inlocuit filtru aer, inlocuit filtru clima, inlocuit filtru combu, test frine/amortizoare, verificat/resetat sistem), piese 773 + TVA (1 b. filtru ulei, 1 b. filtru motorina, 1 b. filtru aer, 1 b. filtru polen, 5 l. ulei Mobil 5W30, 1 b. solutie concentrata.
Am facut si eu prima revizie de 1 an, aveam doar ~10.000 KM.
A costat 860lei la M-Car expozitiei, i-am zis celui de la primire urmatoarele:
- va rog sa verificati ce trebuie verifica
- sa inlocuiti doar ceea ce este obligatoriu
- sa imi aduceti la cunostinta INAINTE de a efectua orice reparatie care ar putea fi necesara dar nu este inclusa in cele de mai sus
Initial ei au zis ca ma costa 1200+lei, dupa ce am exprimat clar si concis punctele de mai sus, a fost doar 860lei.
Am schimbat uleiul si filtrele aferente:
- 5 l ulei mobil esp formula 5w30
- filtru ulei
- filtru combustibil
- ceva garnitura de nu stiu unde
In plus fata de astea, am primit gratuit (asa ca sa zicem gratuit, la bani astia...):
- resetare/verificare soft nu stiu ce computer de motor (poate de bord?)
- 2 sticle metalice frumoase si care ar trebui puse in rezervor pentru a curata 'fuel system' (Diesel Fuel Cleaner System)
Ei ziceau sa pun ambele sticle la un plin, pe sticla insa spune sa pui 1 sticla daca rezervorul are sub 75L (ASX cf spec are 60L) si 2 daca rezervorul are peste 75L, deci, cum trebuie sa procedez?
A mai primit cineva sticlute din astea, cum trebuie procedat, cum ati pus 1 sticla sau 2 odata?
Ceva s-a schimbat dupa aceasta revizie in mersul masinii, lucru care ma deranjeaza, si anume:
Apare acel 'suierat' (specific turbo?) mult mai devreme decit aparea inainte, inainte aparea undeva la peste 2000rpm, acum apare cam pe la 1500rpm, in plus, apasind pe aceleratie, in acelasi mod ca inainte, rezultatul este imprevizibil... in viteza 1-a, pornind fix ca si pina acum (acelasi punct acc/ambreiaj), era cit pe ce sa trec printr-un refugiu/statie itb cu oameni in el.... am mai patit de vreo 2 ori astfel de faze dupa revizie, viteza fiind diferita dar acceleratia parca a luat-o razna.
Conform etichetei de pe sticluta magica, ce o fi acolo ar trebui sa 'ajute' sau sa 'rezolve' probleme ca cea de mai sus... Sper sa fie asa, altfel ma duc inapoi in service, nu este acceptabil ca o masina sa aibe o functionare atit de imprevizibila.
A costat 860lei la M-Car expozitiei, i-am zis celui de la primire urmatoarele:
- va rog sa verificati ce trebuie verifica
- sa inlocuiti doar ceea ce este obligatoriu
- sa imi aduceti la cunostinta INAINTE de a efectua orice reparatie care ar putea fi necesara dar nu este inclusa in cele de mai sus
Initial ei au zis ca ma costa 1200+lei, dupa ce am exprimat clar si concis punctele de mai sus, a fost doar 860lei.
Am schimbat uleiul si filtrele aferente:
- 5 l ulei mobil esp formula 5w30
- filtru ulei
- filtru combustibil
- ceva garnitura de nu stiu unde
In plus fata de astea, am primit gratuit (asa ca sa zicem gratuit, la bani astia...):
- resetare/verificare soft nu stiu ce computer de motor (poate de bord?)
- 2 sticle metalice frumoase si care ar trebui puse in rezervor pentru a curata 'fuel system' (Diesel Fuel Cleaner System)
Ei ziceau sa pun ambele sticle la un plin, pe sticla insa spune sa pui 1 sticla daca rezervorul are sub 75L (ASX cf spec are 60L) si 2 daca rezervorul are peste 75L, deci, cum trebuie sa procedez?
A mai primit cineva sticlute din astea, cum trebuie procedat, cum ati pus 1 sticla sau 2 odata?
Ceva s-a schimbat dupa aceasta revizie in mersul masinii, lucru care ma deranjeaza, si anume:
Apare acel 'suierat' (specific turbo?) mult mai devreme decit aparea inainte, inainte aparea undeva la peste 2000rpm, acum apare cam pe la 1500rpm, in plus, apasind pe aceleratie, in acelasi mod ca inainte, rezultatul este imprevizibil... in viteza 1-a, pornind fix ca si pina acum (acelasi punct acc/ambreiaj), era cit pe ce sa trec printr-un refugiu/statie itb cu oameni in el.... am mai patit de vreo 2 ori astfel de faze dupa revizie, viteza fiind diferita dar acceleratia parca a luat-o razna.
Conform etichetei de pe sticluta magica, ce o fi acolo ar trebui sa 'ajute' sau sa 'rezolve' probleme ca cea de mai sus... Sper sa fie asa, altfel ma duc inapoi in service, nu este acceptabil ca o masina sa aibe o functionare atit de imprevizibila.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator