Decizie
In general sunt multumit. Eu as dori varianta disel 1.8 full. Daca tot fac un leasing macar sa il iau pe cel de top. Acum hotarat sunt 60% si doresc sa aflu parerea celor ce o au deja. Altfel pe principiul ca daca doresti o masin mergi intai la service sa vezi cam cat de des e prezenta pe acolo, apoi mergi la vanzator, apelez aici la voi cei care avand deja masina aceasta stiti deja destul de multe despre ea.
Salut,daca ar fi sa aleg dintre cele 3 enumerate de tine mi-as lua-o pe cea mai ieftina si cu motorul cel mai puternic.Ca parere personala,Rav4 mi se pare de femei si este cel mai mic,CR-V este cel mai ON Road si cel mai marem,iar IX35 mi se pare cel mai echilibrat la pret-calitate.Daca este sa includ si ASX atunci el are avantajul transmisiei cu 3 moduri de functionare adica 2WD,4x4 automat si ptr situatii mai critice 4x4 Lock.Asta inseamna o economie mai buna a carburantului decat la celelalte plus ca are motorul cel mai mic diesel de 1800 care iara are avantajul taxelor mai mici.Tu alegi,dar sa ne spui si noua ce?
ce buget ai?
toate masinile enumerate de tine sunt suv-uri urbane, ptr exact ce vrei tu. masina de familie, spatiu, confort si un avantaj in plus iarna, ca are un 4x4.
honda, toyota, mits fac parte din asiaticele premium. primesti un plus de calitate/fiabilitate si o valoare de revanzare mai buna.
hyundai si kia, coreence care incearca puternic sa ia din piata japonezelor. hyundai-ul este insa peste kia.
parerea mea, ia in calcul si santa fe. avantajul in cazul hyundaiului este ca din ratiuni de marketing vine cu mai multe optiuni tocmai din motivul mentionat mai sus.
toate masinile enumerate de tine sunt suv-uri urbane, ptr exact ce vrei tu. masina de familie, spatiu, confort si un avantaj in plus iarna, ca are un 4x4.
honda, toyota, mits fac parte din asiaticele premium. primesti un plus de calitate/fiabilitate si o valoare de revanzare mai buna.
hyundai si kia, coreence care incearca puternic sa ia din piata japonezelor. hyundai-ul este insa peste kia.
parerea mea, ia in calcul si santa fe. avantajul in cazul hyundaiului este ca din ratiuni de marketing vine cu mai multe optiuni tocmai din motivul mentionat mai sus.
Ai enumerat masini cu preturi intre 25.000 si 35.000. Care e suma pe care ti-o permiti, pana la urma? In legatura cu cele de mai sus, Honda e f fiabila dar si f scumpa dar e cea mai mare, iar pe asfalt varianta diesel se misca destul de bine. Rav4 e la fel foarte scump, destul de fiabil si moderat ca preturi la intretinere dar calitatea e sub Honda la aceeasi bani, modelul e destul de vechi chiar daca are facelift si are un habitaclu destul de mic. Despre Hyundai nu comentez pentru ca din 5 surse (3 posesori si 2 care lucreaza la dealer) i-am dat seama ca nu face nici 50% din banii ceruti. Legat de ASX, am condus disel-ul, e OK, e la fel de spatios ca un Lancer, portbagajul e destul de mic dar bancheta spate e groaznica iar calitatea materialelor si a asamblarii e sub Lancer-ul meu. Din cele 4 as lua Honda fara sa ma gandesc.
Totodata arunca un ochi si la Forester, sau chiar Outback cu un discount ceva, si mai puti pune pe lista in aceeasi clasa si bani Kuga, Mazda CX-7, Tiguan neaparat cu DSG.
Alegerea e grea, si eu stau in aceasta dilema de mai bine de 1 luna. Am facut drive-test cu toate cele de mai sus, dar sufletul meu a ramas la un Discovery 4 al unui amic. Fapt pentru care am programat o fuga si pana la Land Rover sa vad Freelander, chiar daca nu se aseamana cu fratele mai mare foarte mult.
Vreau sa precizez ca cele de mai sus sunt pareri personale si trebuie luate ca atare.
Bafta in alegerea ta!
Totodata arunca un ochi si la Forester, sau chiar Outback cu un discount ceva, si mai puti pune pe lista in aceeasi clasa si bani Kuga, Mazda CX-7, Tiguan neaparat cu DSG.
Alegerea e grea, si eu stau in aceasta dilema de mai bine de 1 luna. Am facut drive-test cu toate cele de mai sus, dar sufletul meu a ramas la un Discovery 4 al unui amic. Fapt pentru care am programat o fuga si pana la Land Rover sa vad Freelander, chiar daca nu se aseamana cu fratele mai mare foarte mult.
Vreau sa precizez ca cele de mai sus sunt pareri personale si trebuie luate ca atare.
Bafta in alegerea ta!
QUOTE (marius_ @ Jul 25 2011, 08:21 PM) In general sunt multumit. Eu as dori varianta disel 1.8 full. Daca tot fac un leasing macar sa il iau pe cel de top. Acum hotarat sunt 60% si doresc sa aflu parerea celor ce o au deja. Altfel pe principiul ca daca doresti o masin mergi intai la service sa vezi cam cat de des e prezenta pe acolo, apoi mergi la vanzator, apelez aici la voi cei care avand deja masina aceasta stiti deja destul de multe despre ea.
Salut! Daca ai sa scotocesti ceva mai mult pe aici ai sa vezi ca motorizarea 1.8DID are ceva probleme. Ca sa nu mai pierdem timpul iti voi spune ca va trebui sa stai sa verifici uleiul de fiecare data cand vei utiliza masina deoarece, din cauza filtrului de particule (autocuratirea filtrului de particule), ajunge motorina in baia de ulei. Sunt baieti care deja au patit-o cu motorul asta fie pe ASX, fie pe LANCER. Imi pare rau ca trebuie sa vorbesc doar despre dezavantaje dar eu asa sunt. Vad doar lucrurile rele. Eu am stat tot concediul panicat sa nu cumva sa ma trezesc cu motorina in ulei. Eram si la mare departare de Bucuresti si prin coclauri si fara prea mult malai.
O alta problema poate sa fie vopseaua. La fiecare impact cu pietricele, nisip, "coji de seminte are sa sara "lac+vopsea+....." pana la tabla. Daca problema cu "motorina in ulei" o s-o "rezolvi" mergand doar de la 2000 ture in sus, te asigur ca pe cea cu vopsea nu ai s-o rezolvi.
In fine, daca te hotarasti sa cumperi ASX-ul, atentie la ridicarea masinii. Ia cu tine 2,3 prieteni si verific-o la nivel "micro" si acorda circa 1ora verificarii. Ai sa ramai surprins, sau nu, dar risti sa iei masina cu ornamente inlocuite (furate), zgariata, retusata etc. Cred ca ultimul sfat e valabil pentru toate firmele.
Atentie marita! Indiferent de dealer!
Salut! Daca ai sa scotocesti ceva mai mult pe aici ai sa vezi ca motorizarea 1.8DID are ceva probleme. Ca sa nu mai pierdem timpul iti voi spune ca va trebui sa stai sa verifici uleiul de fiecare data cand vei utiliza masina deoarece, din cauza filtrului de particule (autocuratirea filtrului de particule), ajunge motorina in baia de ulei. Sunt baieti care deja au patit-o cu motorul asta fie pe ASX, fie pe LANCER. Imi pare rau ca trebuie sa vorbesc doar despre dezavantaje dar eu asa sunt. Vad doar lucrurile rele. Eu am stat tot concediul panicat sa nu cumva sa ma trezesc cu motorina in ulei. Eram si la mare departare de Bucuresti si prin coclauri si fara prea mult malai.
O alta problema poate sa fie vopseaua. La fiecare impact cu pietricele, nisip, "coji de seminte are sa sara "lac+vopsea+....." pana la tabla. Daca problema cu "motorina in ulei" o s-o "rezolvi" mergand doar de la 2000 ture in sus, te asigur ca pe cea cu vopsea nu ai s-o rezolvi.
In fine, daca te hotarasti sa cumperi ASX-ul, atentie la ridicarea masinii. Ia cu tine 2,3 prieteni si verific-o la nivel "micro" si acorda circa 1ora verificarii. Ai sa ramai surprins, sau nu, dar risti sa iei masina cu ornamente inlocuite (furate), zgariata, retusata etc. Cred ca ultimul sfat e valabil pentru toate firmele.
Atentie marita! Indiferent de dealer!
Multumesc tuturor! Cred ca Honda o sa fie pana la urma, modelul full option desigur. Sincer de Mitsu mi sa luat deja si datorita dealerului din Bacau, care ma programat la drive test la ora 12 si pe la ora 13 cand deja vazusem tot si ma plictisisem asteptand ASX-ul cu pricina, aflu ca masina nu este in sediu, cu ea fiind plecat directorul in oras de dimineata?!? Oricum daca ma hotarasc la outlander nu o sa cumpar masina din Bacau ci de la alt dealer din zona! Bugetul alocat este de 30000 euro.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori