Supraturare La Ambreiere Asx 1.6 Invite As&g

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Avatar utilizator
gica
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 23, 2010 4:41 pm

Mesaj de gica » Mie Mar 09, 2011 10:46 am

Stai linistit, ca si la Chevroletul neveste-mii la fel se intampla (motor pe benzina de 1.4) si are aproape 6 ani, nu face tot mereu, dar asa s-a comportat de la bun inceput. Totusi in primul post mi s-a parut a fi vorba de apasare a ambreiajului cand sta pe loc, altminteri nu imi dau seama de ce a pomenit de AS&G... Si parca se numea debraiere aceasta apasare a ambreiajului, daca ne uitam in dex, a ambreia inseamana a cupla 2 mecanisme, asa ca dupa mine, ar trebui modificat titlul ca sa fim corecti...

Avatar utilizator
madipascu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 06, 2011 1:53 pm

Mesaj de madipascu » Lun Noi 21, 2011 9:39 pm

QUOTE (laur67 @ Mar 4 2011, 04:04 PM) De o saptamina a sosit si masinuta asta , am luat-o pentru sotia mea , eu fiind un convins Outi 2.4 Mivec. Masina ar fi ok la toate aspectele, mai putin la unul .
Nevasta-mea reclama faptul ca se simtea o crestere a turatiei motorului atunci cind apasa ambreiajul ( apropo , AS&G-ul e decuplat din buton, e cred cea mai stupida idee sa utilizezi un astfel de sistem pentru o ipotetica reducere a consumului, dar asta e alta linie de discutie...). Ea nefiind un sofer cu experienta , am zis ca i se pare , dar am condus-o si eu si am constatat fenomenul. Am dus-o la service , unde mi s-a raspuns ca e din cauza benzinei cu CO mare ( Top 99+) si ca asa se intimpla de la aditivii din benzina, si ca se va rezolva daca pun benzina de 95. Stupid , nu .... ? As vrea sa stiu daca a mai sesizat careva asa ceva si ce solutie a gasit. Tks.

salut,
eu am unasx 1.8did si apare aceeasi figura.am intrbat la dealer si mi s-a spus ca acea reducere de turatie apare in momentul in care asg-ul este oprit si are acelasi rol ca si sistemul respectiv,adica reducerea emisiilor de noxe si combustibil.cresterea are loc la debraiere pentru a usura plecarea din loc,asigurind cuplul necesar plecarii din loc fara acccelerare.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Lun Noi 21, 2011 10:53 pm

Toate motoarele de generatie noua gestionate electronic, cu injectie multipunct (directa sau nu) la care acceleratia nu e mecanica (cu cablu) au acest comportament.
Chiar si utilajele agricole de generatie noua se comporta asa.
Sistemul asta e implementat de cativa ani, o data cu "globalizarea", pt a nu mai solicita "producatorii" de soft pt gestiunea motoarelor. Se folosesc aceleasi setari pt cutii automate sau manuale si de-aia apare acea mentinere a turatiei la o anumita limita minima pt circa 1 secunda.
Cum ar fi sa ridice automata o treapta de viteza cu juma' de secunda inainte sa calci acceleratia la blana si sa prinzi exact momentul de turatie minima?

De-aia unii dintre noi prefera "o sedinta de tuning" (cam mult spus) pt ajustarea catorva setari ce amelioreaza raspunsul motorului (masinii) in functie de preferintele fiecaruia.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mar Noi 22, 2011 8:22 am

Am condus 1.8 did(nu doar unul) si se comporta normal.. Daca iei piciorul de pe acceleratie cand trebuie inainte de schimbarea vitezei nu se tureaza nimic. In cazul oricarei masini, chiar si pe carburatie, daca nu corelezi bine momentul debreierii cu cel al luarii piciorului de pe acceleratie motorul va "scapa" din sarcina si se va tura in gol.

Avatar utilizator
rudibedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 12, 2010 5:47 pm

Mesaj de rudibedy » Mar Noi 22, 2011 2:07 pm

Problema este din cauza soft-ului, a aparut o versiune mai noua care rezolva problema. Eu mi-am resoftat-o astazi la service, dupa un an de mers cu ea cum e in mod normal. Acum mi se pare cam ciudat ca nu mai supratureaza la schimbarea vitezei, supratureaza mult mai putin si trebuie sa lucrezi mai usor cu accelaratia si ambreiajul (1.6 benz)

Se pare ca exista si ptr diesel:

QUOTE I've had an ASX4 diesel 4WD since Sept 2010 and finally, after the latest ecu software update late July, I am happy with the performance of the car and also getting more realistic mpg figures... There is a fault on some of the diesels where too much diesel eventually gets into the oil and the oil warning light comes on so do keep an eye on the oil level. The software update should sort that. If buying a used ASX just check the ecu updates have been done...

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mar Noi 22, 2011 5:57 pm

Nu are nimic softul.... Adica nimic legat de turarea la schimbarea vitezei. Rezolva alte lucruri.

Avatar utilizator
rudibedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 12, 2010 5:47 pm

Mesaj de rudibedy » Lun Noi 28, 2011 4:19 pm

@PaulT Ti-ai facut update-ul pe ASX 1.6 benzina? La mine nu se mai intampla dupa update, partea proasta este ca parca consuma mai mult.

Uite si aici: http://www.asxownersclub.com/forum/4-di ... ol-drivers

QUOTE "Ask your local dealer to refer to the following Technical
Newsletter relating to this issue -
SNL-2011-13-001-Dated 6 June 2011"

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mie Noi 30, 2011 1:53 am

Nu mi-am facut nici un update, pentru ca nu posed un ASX. Doar am condus cateva, si 1,6 benzina si 1,8 did si nu am avut/sesizat nici cea mai mica problema legata de scaparea in ture a motorului.

Avatar utilizator
rudibedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 12, 2010 5:47 pm

Mesaj de rudibedy » Lun Dec 05, 2011 9:30 am

Nu scapa excesiv, scapa doar sa zic 300-400 de ture, acum nu zic ca este ceva rau in asta. Pe de o parte te ajuta sa schimbi vitezele fara ca sa simti prea mult, fara zvac. Dar totusi pentru cei care sunt deranajati de treaba asta, eu zica ca exista solutie.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori