Supraturare La Ambreiere Asx 1.6 Invite As&g

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Avatar utilizator
laur67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 24, 2010 5:22 pm

Mesaj de laur67 » Vin Mar 04, 2011 4:04 pm

De o saptamina a sosit si masinuta asta , am luat-o pentru sotia mea , eu fiind un convins Outi 2.4 Mivec. Masina ar fi ok la toate aspectele, mai putin la unul .
Nevasta-mea reclama faptul ca se simtea o crestere a turatiei motorului atunci cind apasa ambreiajul ( apropo , AS&G-ul e decuplat din buton, e cred cea mai stupida idee sa utilizezi un astfel de sistem pentru o ipotetica reducere a consumului, dar asta e alta linie de discutie...). Ea nefiind un sofer cu experienta , am zis ca i se pare , dar am condus-o si eu si am constatat fenomenul. Am dus-o la service , unde mi s-a raspuns ca e din cauza benzinei cu CO mare ( Top 99+) si ca asa se intimpla de la aditivii din benzina, si ca se va rezolva daca pun benzina de 95. Stupid , nu .... ? As vrea sa stiu daca a mai sesizat careva asa ceva si ce solutie a gasit. Tks.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Mar 04, 2011 7:59 pm

Asa patesc si eu la lancer 1.6 euro5 dar nu ma deranjeaza prea tare cu timpul te obisnuiesti. Deci eu zic sa stai linistit ca nu cred ca este o problema

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Vin Mar 04, 2011 10:03 pm

Ce se intelege prin supraturare ?

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Vin Mar 04, 2011 11:54 pm

existand mai multi consumatori, poate e posibil sa nu ajunga la ralanti la 7-800 rpm sa tina bateria incarcata, sau ceva de genul, si atunci o tureaza putin. Si eu patesc la Carisma, foarte vizibil la rece cand merge auto-socul dar si la cald insa nu asa vizibil. Sincer, nu m-a deranjat si nici nu a afectat cu nimic masina in 140.000 km.

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Sâm Mar 05, 2011 1:01 pm

Salut
Am si eu ASX 1,6 si am observat ce zici tu mai demult.Am reusit sa remediez prin lucru mai atent cu ambreiajul ,care este reglat foarte fin,aproape ca la masini sport.
Trebuie sa tii cont de momentul in care ajungi la palier si sa nu mai accelerezi:daca mentii acceleratia constanta sau chiar foarte putin subturata vei avea o schimbare de viteze foarte lina si te vei bucura de ce fin lucreaza ambreiajul.Supraturarea vine din faptul ca si acceleratia rectioneaza foarte rapid,iar in momentul in care debreiezi normal ca se tureaza pentru ca motorul nu mai are sarcina......Totul se rezolva cu un pic de practica.
Faza cu cifra octanica e o mare gogoasa.....motorul este astfel conceput incat sa se adapteze automat in functie de carburant.....eu numai 95 ii dau...si am observat acelasi comportament referitor la supraturare.

Avatar utilizator
abatele
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 4:54 pm

Mesaj de abatele » Sâm Mar 05, 2011 5:05 pm

am un asx 1,6 , la care mi se intimpla aceeasi chestie : cţnd vreau să introduc ?n viteza a 3 , motorul se supraturează. Menţionez că mi se ?nt?mplă doar la viteza a 3-a !

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Sâm Mar 05, 2011 7:46 pm

Si eu la Outi 2,2 Mivec ,diesel patesc, sau mai bine zis pateam la fel mai ales la 1,2 si 3, deh.. cuplu e prea mare. Solutia este eliberarea acceleratiei cu o fractine mai repede decat calcarea ambreiajului!

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Sâm Mar 05, 2011 8:25 pm

QUOTE (palatin @ Mar 5 2011, 01:01 PM) Salut
Am si eu ASX 1,6 si am observat ce zici tu mai demult.Am reusit sa remediez prin lucru mai atent cu ambreiajul ,care este reglat foarte fin,aproape ca la masini sport.
Trebuie sa tii cont de momentul in care ajungi la palier si sa nu mai accelerezi:daca mentii acceleratia constanta sau chiar foarte putin subturata vei avea o schimbare de viteze foarte lina si te vei bucura de ce fin lucreaza ambreiajul.Supraturarea vine din faptul ca si acceleratia rectioneaza foarte rapid,iar in momentul in care debreiezi normal ca se tureaza pentru ca motorul nu mai are sarcina......Totul se rezolva cu un pic de practica.
Faza cu cifra octanica e o mare gogoasa.....motorul este astfel conceput incat sa se adapteze automat in functie de carburant.....eu numai 95 ii dau...si am observat acelasi comportament referitor la supraturare.

Acesta este raspunsul corect.... Nu este nici o problema cu masina. Raspunsul mecanicilor frizeaza imbecilitatea, dar avand in vedere ce am auzit si eu iesind din gurile unora pe la vizitele la revizie nu ma mira...

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Mar 07, 2011 8:21 am

E de la masina, dar nu atat un defect sau proasta functionare cat o incercare a inginerilor de a-ti face schimbatul treptelor mai lin. In sensul ca nu mai da masina in nas cand ridici piciorul de pe ambreiaj, ca motorul e suficient de turat incat sa traga si sa sustina accelerarea. Parerea mea. Nici la mine nu cade turatia atunci cand schimb viteza, cel putin ramane la fel, daca nu chiar urca 500-1000 ture, in functie de cat de sprinten conduc. Dar nu vad asta ca fiind o problema decat atunci cand schimb aproape de limitator

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mar Mar 08, 2011 11:37 am

Nu e de la masina... Asta se intampla daca nu se sincronizeaza bine momentul debreierii cu ridicarea piciorului de pe acceleratie. Daca iti scapa si 1000rpm in sus de-sincronizarea e destul de mare. La fel, da in nas cand ridici piciorul de pe ambreiaj doar daca nu accelerezi cand trebuie in momentul cand schimbi viteza. Oricum, intr-adevar, Mitsubishi-urile (si nu numai) sunt mai sensibile la lucrul cu ambreiajul.. Cuplarea/decuplarea ambreiajului se face mai rapid si mai brutal un pic si orice intarziere in ridicarea piciorului de pe acceleratie la debreiere (sau orice intarziere a accelerarii la cuplare ) se simte imediat. Necesita precizie mai mare decat in cazul altor marci.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori