Consum 1.8d

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Scrie răspuns
Avatar utilizator
gheisha
EVO I
Mesaje: 13
Membru din: Vin Aug 13, 2010 4:05 pm

Mesaj de gheisha » Sâm Dec 11, 2010 10:40 am

am facut de 5 ori plinul si am calculat apoi consumul (cam 60% oras, restul in afara): 6,3%, in medie.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 3696
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Sâm Dec 11, 2010 11:31 pm

QUOTE (f.cristi @ Dec 11 2010, 12:20 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Ciudatenia e ca daca stau pe loc cu motorul pornit apare bara verde pana la varful sagetii si se continua cu bara alba pe toata bara de consum (deci peste 20 l/100 km) cea ce nu cred ca e corect, ca doar n-o consuma atat la relanti.

Ba e chiar f corect raportat la timpul de stationare si distanta parcursa. Daca o sa stai 2-3 ore pe loc cu motorul pornit iar apoi o sa parcurgi un kilometru, consumul mediu afisat va fi ridicat, insa nicidecum acea valoare nu va fi eronata.

Avatar utilizator
bel
EVO I
Mesaje: 35
Membru din: Lun Noi 22, 2010 1:14 pm

Mesaj de bel » Lun Ian 10, 2011 12:40 pm

prima anomalie :

mergand cam 100 km , deodata consumul instantaneu creste inexplicabil , am accelerat , am decelerat , nimic , chiar si in viteza (folosin frana de motor)
consumul era parca intepenit , cursorul verde nu mai disparea , iar cand plecam de pe loc sau cand schimbam viteza numai disparea linia alba suprapusa
peste cea verde , bineinteles consumul mediu a crescut , iar dupa aprox 20 km si-a revenit la normal , dar nu pot sa inteleg cea fost....

este a doua oara cand face asa ... iar cu un plin am mers 820 km si in ext si in oras

Avatar utilizator
bacodrut
EVO III
Mesaje: 139
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Lun Ian 10, 2011 7:58 pm

@bel, nu ti-a pornit cumva arderea depunerilor in DPF?. La Outi meu cu motor MIVEC diesel, prima ardere mi s-a intamplat fiind la relanti, la aproape 900 km, dar din cate am citit pe timpul arderii creste consumul instantaneu destul de mult!

Avatar utilizator
bel
EVO I
Mesaje: 35
Membru din: Lun Noi 22, 2010 1:14 pm

Mesaj de bel » Mie Ian 12, 2011 1:15 pm

Ce este DPF ?

Avatar utilizator
Shara
EVO I
Mesaje: 28
Membru din: Vin Iul 31, 2009 6:14 pm

Mesaj de Shara » Vin Ian 14, 2011 10:39 am

QUOTE (bel @ Jan 12 2011, 01:15 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Ce este DPF ?


Filtrul de particule - de aceea ai avut consumul acela mare...s-a curatat filtrul wink.gif Stai linistit nu e o problema dry.gif

Avatar utilizator
gica
EVO II
Mesaje: 90
Membru din: Vin Iul 23, 2010 4:41 pm

Mesaj de gica » Mie Ian 19, 2011 6:49 pm

Incearca sa tii motorul un pic mai turat cand observi chestia asta. Il ajuta sa regenereze mai repede si mai bine si risti mai putin sa intre morina in ulei.

Avatar utilizator
cradixan
EVO I
Mesaje: 23
Membru din: Sâm Oct 02, 2010 12:33 pm

Mesaj de cradixan » Joi Feb 17, 2011 5:00 pm

O mare nelamurire!! Ieri am facut un drum de la Constanta la Iasi. Masina a mers impecabil, avand in vedere ce 4000 de km la bord, nu ma asteptam la altceva. Problema a fost ca, dupa full tank, la plecare: 414 km parcursi, si plin din nou, am avut surpriza sa pun 29,35 litri in tank, atunci cand consumul afisat a fost de 5,0 l/km. Consumul real=7,09 l/km. Oare japonezii au gresit intentionat in afisarea consumului? La celalta masina pe care o am, un Renault Laguna din 2001, consumul afisat de calculator este identic cu cel real. Cum am putea sa vedem comsumul real la Mitsubishi? Daca un lucru simplu, ca un consum mediu nu poate fi facut cu acuratete de o firma JAPONEZA, ce asteptari trebuie sa am de la masina? Mentionz ca am folosit atat cat am putut cruize controlul si nu am depasit decat pe alocuri 130 km/h, din cauza drumului tipic romanesc, media per total fiind de 71 km/h la cei 414 km parcursi.

Avatar utilizator
Flipper
EVO IX
Mesaje: 1593
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Feb 17, 2011 6:44 pm

Nu cred sa fie diferente asa mari. Cel mai probabil pompa de unde ai alimentat priam sau a doua oara nu era prea precisa. Ca sa faci calculul dupa metoda descrisa de tine si sa fie real trebuie sa realimentezi exact de la acceasi pompa din acelasi peco de unde ai facut plinul la plecare.

Avatar utilizator
elsec
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 7:52 pm

Mesaj de elsec » Joi Feb 17, 2011 6:58 pm

QUOTE (cradixan @ Feb 17 2011, 05:00 PM) <{POST_SNAPBACK}>
O mare nelamurire!! Ieri am facut un drum de la Constanta la Iasi. Masina a mers impecabil, avand in vedere ce 4000 de km la bord, nu ma asteptam la altceva. Problema a fost ca, dupa full tank, la plecare: 414 km parcursi, si plin din nou, am avut surpriza sa pun 29,35 litri in tank, atunci cand consumul afisat a fost de 5,0 l/km. Consumul real=7,09 l/km. Oare japonezii au gresit intentionat in afisarea consumului? La celalta masina pe care o am, un Renault Laguna din 2001, consumul afisat de calculator este identic cu cel real. Cum am putea sa vedem comsumul real la Mitsubishi? Daca un lucru simplu, ca un consum mediu nu poate fi facut cu acuratete de o firma JAPONEZA, ce asteptari trebuie sa am de la masina? Mentionz ca am folosit atat cat am putut cruize controlul si nu am depasit decat pe alocuri 130 km/h, din cauza drumului tipic romanesc, media per total fiind de 71 km/h la cei 414 km parcursi.



Aproape la fel si la mine, din 22 noiembrie am parcurs 5192 km (aprox. 40% urban, 4x4 peste tot), am alimentat 375 l motorina, astfel iese un consum de 7,22 l/100 km, cu toate ca pe bord consumul mediu la aceasta distanta este de 5,8 l.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator