Consum 1.8d

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Scrie răspuns
Avatar utilizator
cradixan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 02, 2010 12:33 pm

Mesaj de cradixan » Dum Mai 29, 2011 8:48 pm

Salut! @f.cristi am facut schimbul de ulei pe garantie, dar odata cu resoftarea, si a trebuit sa platesc filtrul de ulei. Nivelul de ulei este bine sa-l masori dimineata inainte de pornire desi unii ar spune ca: iarna nu-i ca vara , despre nivel fiind vorba. Adevarul este ca la ulei n-are o pondere prea mare diferenta de temperatura intre rece si cald la nivel, dar este important sa iei masuratorile in acelasi loc, de preferinta cat mai drept. Uleiul este bine sa-l tii cam la 2/3 din nivelul maxim, sa-l verifici la consistenta, sa nu fie prea lichid ci mai degraba un pic vascos, sa nu fie albicios (apa) sau spumat, si sa nu aiba miros de motorina sau benzina.

Avatar utilizator
ovidiu0330
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 30, 2011 8:23 pm

Mesaj de ovidiu0330 » Dum Iun 05, 2011 8:46 pm

salut ma numesc ovidiu am si eu un asx 1.8d cityzen luat din belgia si am aceasi problema cu consumul la bord am 5,4-5,6 dar real la pompa 8,4l adica cu un plin nu merg mai mult de 700-750 km indiferent de traseu nationala sau autostrada am fost si la service mi-au schimbat uleiul softul dar tot degeaba consumul a ramas la fel am vorbit cu seful de service din belgia daca a mai avut probleme de acest caz si mi-a zis ca nu,pe belgieni in general nui deranjaza consumul am intrebat si pe alti detinatori de asx din oras si mi-au confirmat spusele sefului de service ,e prima masina japoneza pe care o conduc pana acum am avut doar nemtesti si franceze si am fost super multumit de ele ,am doi baieti carora le plac mult masinile japoneze si mi-am zis sa incerc si eu dupa o documentare de vreo 3 luni am testat mai multe modele dar aceasta mi-a placut foarte mult,o am de 6 luni si am ajuns la o rascruce de ''drumuri'' ori o vand ori iidau in judecata pentru reclama inselatoare.

Avatar utilizator
bel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 22, 2010 1:14 pm

Mesaj de bel » Lun Iun 06, 2011 10:39 pm

Eu cu un plin de 62 litri (ful la buson) am parcurs 1000 km , mixt , dar grosul pe-afara
consumul este cam 6% la 100 km parcursi...

am mers si cu 120 , si cu 140 , chiar si 170 intr-o depasire...

Avatar utilizator
gica
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 23, 2010 4:41 pm

Mesaj de gica » Mie Iun 15, 2011 10:07 am

Consumul dat de ovidiu 8,4 la 100 de km este intr-adevar mare, insa depinde acum si cum se merge cu masina. daca se marege turat, e posibil. Nici cum arata pe bord schimbarea vitezelor nu cred ca este indicata in orice situatie, adica imi pare un pic exagerata sagetica ce arata schimbarea vitezelor, de multe ori ar trebui mers subturat... Mie in oras in Bucuresti imi arata cam zilnic5 si ceva, 6 si ceva la 100 km, iar real trebuie sa mai adaug un litru, mi se pare foarte bun consumul, insa daca il scot pe autostrada si merg cu viteze mari, nu mai este deloc economic.

Acum legat de motorina din ulei despre care s-a pomenit in niste posturi de mai sus, am mai scris de vreo 2 ori pe-aici, dar nu cititi cu atentie, (mai ales fcristi, la tine era problema parca), nivelul uleiului creste din cauza regenerarilor DPF-ului. Intr-adevar, este motorina, insa nu ceea ce au v-au zis mecanicii, ca din cauza pornirilor, ci din cauza regenerarii DPF-ului. Daca vreti sa limitati acesta crestere, cand porneste regenerarea (nu ma intreba de unde iti dai seama, o simti, o auzi, releul din bord face "click"...etc), tineti-o la turatie constanta de preferat in jurul la cel putin 2000 rpm, indiferent daca sunteti in mers sau la semafor, nu mai permiteti ASGului sa intre in functiune si sa va opreasca motorul. O sa observati ca in felul acesta regenerarea se face mai rapid si mai eficient. Nu este o metoda prin care 100% nu mai creste nivelul de ulei, dar asa cum ziceam poate minimiza acesta crestere...

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Iun 15, 2011 1:14 pm

Salutari,

Am vazut undeva pe aici ca nu e bine sa mergi cu motorul la 1200- 1500 rpm. Nu e tocmai buna afirmatia. Turbina este cu geometrie variabila care ii permite sa functioneze asa cum trebuie chiar si la acele turatii reduse. Mai mult de atat, functionand la turatiile respective, motorul este fortat sa functioneze mai catre puterea maxima corespunzatoare acelei turatii (sarcina mai mare) deci arderi cu temperaturi mai mari deci sanse de funingine mai mici.
In legatura cu observatiile lui gica, acestea sunt corecte.

Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Mie Iun 15, 2011 10:08 pm

450 km extraurban pe drumuri judetene bune, mers cu media cam de 60 km/h (dar atins uneori si 130-140 km/h), schimbat viteze pe la 3000 rpm si mentinut la 2000-2500 rpm, media pe CB 5.2 l % (cu variatii intre 4.3 si 5.7 pana s-a stabilizat la 5.2), consum real (la pompa) 6.9 l %. Deci o diferenta cam mare si masina nu pare prea economica astfel.

Avatar utilizator
Bradut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 09, 2011 4:36 pm

Mesaj de Bradut » Mie Iun 15, 2011 11:32 pm

Salut tuturor,
Saptamana trecuta am platit si eu avansul pentru un ASX Instyle alb la M Car Motors. Pot sa spun ca m am tiganit in ultimul hal la pret, intr un final obtinand o reducere considerabil a acestuia. agentul de vanzari de la M Car Motors spunandu-mi ca este cea mai mare reducere pe care a acordat-o M Carul pana in acest moment (vrajeala!!!). Am tot citit forumul acesta, dar dupa ce am platit avansul. In alegerea facuta nu m-au interesat pareri, nu m-a interesat test drive, am vrut aceasta masina pentru ce gadgeturi imi ofera in interior, pt design si pt ca fata de citroenul c4 al meu care are motor 1.6 hdi 110 cai este mai puternica. Fiind vorba de consum, c4 meu imi consuma cam 8,9 in oras, orice ml sub consumul asta e un castig pt mine. Inca un lucru, este cea mai ieftina masina din clasa ei la ce optiuni are in interior. Din ce am vazut pe acest forum majoritatea posteaza doar lucruri negative, am sa va rog sa acordati un feed back tipic corporatiilor 2 lucruri pozitive si unul negativ, sau in proportiile astea.
Per total masina arata super smecher, pe langa concurentul numarul 1 quashquai, este mai ieftina full ca aceasta. Restul concurentei pt mine nu conteaza: skoda (looool mai bine dacia, decat un surogat de la vw), vw (sunt genul care refuza din start masinile germane, doar pt a nu fi de acord cu mentalitatea de roman limitat, pentru care ce e german e de calitate, culmea e ca aceasta mentalitate o au toate ciorile borate, a caror calitate ca si oameni este deprorabila), duster (doar un logan mai jnalt si 4x4), kia (deci un mare looooool, chiar va rog, mai bine imi iau daewoo). Asadar asa am analizat eu concurent.
Ca sfat luati-va asx are de n orinmai multe plusuri decat minusuri.

Numai bine!

Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Mie Iun 15, 2011 11:57 pm

Si Hyundai ix35 arata bine. Pacat ca a doar tractiune permanenta si nu sunt chiar ieftine. Si se mai anunta ceea ce mie mi se pare in topul crossover-urilor ca design: Mazda CX5 (Minagi) in 2012. ASX-ul are insa cel mai mic diesel ca cilindree (lucru important pt. taxe).

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Iun 16, 2011 11:02 am

in primul rand, FELICITARI si te asteptam cu un topic detaliat in sectiunea ASX-ul meu. doi la mana, te inteleg ca esti entuziasmat, dar incearca sa fii mai ''finut'' cand declari ceva sus si raspicat. Citez: ''KIA (deci un mare looooool) [...]'' sau ''mentalitatea de roman limitat, pentru care ce e german e de calitate, culmea e ca aceasta mentalitate o au toate ciorile borate, a caror calitate ca si oameni este deprorabila [...]''. Inainte sa te arunci cu capul inainte, condu noul Sportage, de exemplu. Vei fi surprins... Cat despre partea cu ''limitati si borati'', poate ca printre noi exista si proprietari de masini germane sau chiar daca nu ar exista, nu e elegant sa jignesti astfel.

Avatar utilizator
Bradut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 09, 2011 4:36 pm

Mesaj de Bradut » Joi Iun 16, 2011 9:50 pm

Mea culpa, imi cer scuze daca am jignit pe cineva!!! As face totusi o adaugare in ceea ce priveste "mentalitatea cu masinile germane". Nu ma refer aici la toti posesorii de masini germane, foarte multi la numar, ma refer la aceia pentru care exista doar masini germane, daca intelegi ce vreau sa zic. genul acela carora le zici, vreau sa-mi iau masina frantuzeasca si ei spun, a dar e de cacat, nu se compara cu cele germane. si daca ii intrebi, auzi dar tu ai mers cu vreo masina frantuzeasca? Ei raspund ca nu, dar sunt de cacat ca li se strica caroseria repede.. daca ii intrebi din nou, de unde stiu acest lucru ne detinand niciodata o astfel de masina, dau di umeri dar stiu sigur...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori