Impresii Test Drive

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Scrie răspuns
Avatar utilizator
lucas22010
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 03, 2010 1:53 pm

Mesaj de lucas22010 » Mie Dec 22, 2010 5:28 pm

as&g e useless in traficul romanesc, de fiecare data cand pornesti masina trebuie sa-l dezactivezi.

Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Mie Dec 22, 2010 6:27 pm

Deja capacul torpedoului ma exaspereaza; azi dimineata l-am gasit iar deschis. Cred ca trebuie inchis cu piciorul.

Daca mi-as luat tot ASX ? Probabil ca da, mai ales prin prisma motorului, dar cu noile preturi cred ca as studia mai mult piata. Dar as cauta ceva cu cutie automata. Motorul imi convine de minune, restul e de discutat....

AS&G e cam enervant, Hill Assist-ul intra doar la pante/rampe de grad mare, deci nu te poti baza intotdeauna pe el.

Avatar utilizator
republikbanat
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 03, 2010 2:39 pm
Contact:

Mesaj de republikbanat » Mie Dec 22, 2010 11:28 pm

nu stiu unde ati vazut noile preturi? eu am lancer 2008 2.0 did si vreau sa il vand si sa imi iau asx sau outlender(depinde de buget).pe siteul lor parca sunt aceleasi preturi...

Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Mie Dec 22, 2010 11:47 pm


Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Dec 23, 2010 10:50 am

Chiar si justificata de paritatea yen-euro, cresterea preturilor e o surpriza neplacuta. Am un var care vrea sa isi cumpere un SUV mititel. Se tot uita la ASX, Tiguan si ix35 de prin octombrie, asteptand sa isi vanda mai intai masina actuala. Deja era hotarat sa aleaga ASX. Dar, cresterea cu aproximativ 1000 euro a preturilor Mitsu si promotiile oferite de concurenta l-au cam pus pe ganduri la modul cel mai serios.

Avatar utilizator
cradixan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 02, 2010 12:33 pm

Mesaj de cradixan » Joi Dec 23, 2010 1:00 pm

Faza cea mai tare este ca, pana acum ASX-ul era venit din Japonia, iar de anul asta (Decembrie 2010), masina vine din Olanda. Cresterea de pret trebuie cautata in alta parte, nu in paritatea Yen-Euro.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Dec 23, 2010 2:22 pm

Esti sigur? Parca fabrica din Olanda facea doar Colt si Outlander si urma sa fie inchisa incepand din 2012...

Avatar utilizator
cradixan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 02, 2010 12:33 pm

Mesaj de cradixan » Joi Dec 23, 2010 2:36 pm

Cel putin asa spunea dealerul din Constanta. Probabil e o strategie de marca pentru a scapa de taxele de EU. Cand am luat masina mi-au spus ca urmatorul import de ASX vine de la fabrica din Olanda. Daca ei m-au mintit, mint si eu .

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Dec 23, 2010 3:31 pm

Fara taxe ar insemna ca e mai ieftina cu vreo 10% daca nu ma insel... atunci, de ce ar fi mai scumpa cu 1000 euro?

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Joi Dec 23, 2010 6:48 pm

Spun ce mi-a spus domnita de la reprezentanta, ASX si Outi se fac in Olanda, dar piesele sunt majoritatea din Japonia si astfel pretul creste din piese! Sa speram macar ca au aceasi calitate per ansamblu ca cele facute la mama lor, Japan!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori