Impresii Test Drive

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Scrie răspuns
Avatar utilizator
redbyst
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 12, 2009 6:32 pm
Contact:

Mesaj de redbyst » Mar Mar 22, 2011 6:05 pm

Salutare.
am facut si eu sambata trecuta un test drive (din pacate cu 1,8 dizal instyle) afara burnita testul de bine, am depasit un tir in viteza, am testat o franare brusca,etc.
masina s-a comportat excelent.
singurul lucru care ma cam deranjeaza este ca daca te uiti in oglinda retrvizoare vezi luneta din spate ff mica, parca ar fi un hublou de vapor.
Am platit avansuliar luni am platit si restul, acum mai trebuie sa e 3 vaucere rabla.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Oct 03, 2011 9:44 am

Am testat si noi un ASX 1.8 DID AS&G 4WD Intense A15. Impresiile le puteti gasi aici.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Joi Oct 20, 2011 10:24 pm

am avut treaba pe la mobile power din jilava si am testat asx 4wd, 1.8 did.
plusuri:
tinuta de drum foarte buna
suspensia este mai moale ca la lancerul meu, dar cred ca la fel de zgomotoasa
lumina in torpedo ( la lancer nu am)
contra:
la fel ca la lancer butoanele de geamuri, reglajul oglinzilor nu sunt iluminate

motorul : foarte silentios chiar si pt un diesel
treapta I scurta, treapta a II a nu pare a fi o treapta de depasire si demaraj, in schimb a III se duce mult si bine, am observat ca in treapta a IV a pe la 100km/h daca calci acceleratia are putere, daca nu esti intr-o depasire sau nu te grabesti foarte tare nu trebuie sa retrogradezi.
la interior mi se pare mai ingusta ca lancerul, scaunele sunt la fel ca la lancer, bancheta din spate este mai confortabila la lancer.
plasticele din interior sunt mai placute la atingere decat la lancer.
per ansamblu, mi-a placut.
consumul mediu afisat de cb era de 5,7 l/100km.

Avatar utilizator
Sekret
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 28, 2012 12:38 am

Mesaj de Sekret » Sâm Ian 28, 2012 1:05 am

Buna sunt nou pe forum,deci as avea cateva intrebari. As vrea sa achizitionez un ASX(nou) motorizare 1.6 bezina/diesel(inca nu m-am hotarat).As folosi masina mai mult urban.As vrea sa stiu cam ce consumuri reale are in oras si cum se comporta la un stil de conducere mai sport(agresiv) si un lucru important ,consumul pe care il scoate la un asemenea stil de condus. Sunt curios cum se comporta masina si intr-un asemenea mod de conducere.Multumesc anticipat.

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Sâm Ian 28, 2012 6:43 pm

Am testat si eu Asx-ul inainte sa iau lancerul (initial oscilam intre, nu stiu unde mi-a fost mintea) dar nu prea m-a impresionat in afara de motor (din aceasta cauza am ales diesel-ul la lancer). Mie nu prea imi place: e scurta, are suspensie moale, e ingusta inauntru...in fine. Am testat-o la Baneasa, cand am dat sa intru pe aratura spre fosta statie de sortare a Lafarge-ului (pentru cei ce stiu geografia locului), Baiatul de la reprezentanta a dat sa lesine. A acceptat pana la urma si asa mi-am dat seama ca...nu dau motive de disputa.

Eu nu ti-o recomand. Am mers vreo 2500km in vacanta cu ix35: e la fel de slaba la suspensie dar e mult mai mare, mult mai confortabila si mai puternica (2.0 diesel 184CP)

Iti spun eu asx-ul este struto-camila pentru nehotaratii care nu sunt in stare sa aleaga. Si asta iti spune unul care are si lancer si outlander.

Mai gandeste-te: mergi mai mult prin oras: lancerul fara sa eziti! Daca ai ceva bani in plus ("ceva", ce bland am fost ) fa pasul cel mare si esti in liga "maricica". Nu stiu de ce dar din randurile scrise de tine cred ca ti se potriveste lancerul. Iti mai raman si ceva bani la aceeasi gama de dotari!

Nu ma intelege gresit si asx-ul e ok, doar sunt atatia multumiti de el dar e o combinatie mai "speciala" intre 2 masini pur sange. Poate e o combinatie reusita dar nu e pe gustul meu...(am recitit de epistola si trebuia s-o mai indulcesc putin, ca de...dar tu sa crezi ce ti se potriveste tie)

Succes in alegere si sa ne tii la curent!

Avatar utilizator
cybercaster
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 18, 2012 10:14 pm

Mesaj de cybercaster » Sâm Ian 28, 2012 7:50 pm

Sincer eu am stat citit... testat ASX-ul vreo 6 luni pana sa il iau.
L-am luat pentru ca imi doream o masina care sa ma duca prin oras... si atunci cand ninge... sau ma duc in afara orasului sa am o masina in care sa ma simt mai in siguranta.
Sincer daca vrei o masina care sa alerge/sport nu lua ASX-ul. Eu am 1.8 disel si pot sa zic ca nu e melc...dar nici nu fuge de sub tine.

Legat de consum vei fi dezamagit fata de marketing-ul masinii:
in prima 1000 km din care 80% oras ...condus normal(30 % sportiv 70% calm) consumul este de 9.75 l/100 km
Consumul a fost obtinut in mers 80% 2x4 si 20% 4x4.

Ca si motor,masina rezistenta, confort de drum e misto. Daca iti plac gadgeturile o sa iti palca si asx-ul.

Daca o iei ca masina doar de oras nu merita investitia. Ia un lancer

Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Sâm Ian 28, 2012 9:08 pm

Eu nu as mai lua o masina cu garda joasa nici pt. oras (mai ales pt. drumurile romanesti). O masina mai inalta iti ofera o viziune mai buna in privinta traficului si un confort mai bun (o filtrare mai buna a denivelarilor, a gropilor). In privinta stabilitatii nu stiu cat conteaza in oras si chiar in afara, doar nu o sa iei curbe cu 150 la ora. Daca as lua masina preponderent pt. oras as merge strict pe benzina, 4x2.

Avatar utilizator
Sekret
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 28, 2012 12:38 am

Mesaj de Sekret » Dum Ian 29, 2012 1:01 am

Imi doresc de mult timp un Suv,nu ineapart 4x4 deoarece cum am specificat il voi folosi cel mai mult in oras.Consider k iti ofera o siguranta mai mare,un confort mai bun la drumurile pe care le avem prin Timisoara.Acum momentan detin o Skoda Fabia 1.2 htp benzina,3 pistoane si nu sunt mutumit de consum(peste 10,daca e aglomeratie in oras iar daca o conduc putin mai sport,adica cateva demraje consumul creste chiar peste 13) ceea ce mi se pare exagerat pt un motor de 1.2.Din cate am aflat pana acm cica ar fi caroseria prea grea pt un motor asa de mic,oricum in concluzie nu sunt multumit de consum in rest e ok.As opta pt un Asx 1.6-1.9 4x2 benzina deoarece e cam singurul Suv pe care mi l-as permite sa il achizitionez(restu avand un pret ridicat pentru bugetul meu) dar as vrea sa stiu daca voi avea si cu acesta varianta un consum identic ca la masina pe care o detin...

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Dum Ian 29, 2012 7:01 am

Dupa parerea mea asx-ul 2x4 nu este in nici un caz o varianta: sa iei un suv care nici macar nu e 4x4 este prostie suprema.

Scria cineva mai sus: "O masina mai inalta iti ofera o viziune mai buna in privinta traficului si un confort mai bun (o filtrare mai buna a denivelarilor, a gropilor)" TREZIREAAAA!!! Cu cat crezi ca e mai inalta. Valabil si pentru garda la sol. In cativa cm in plus credeti voi ca se afla imparatia soferului de oras.

Decat lancerul ar trebui sa fie ceva mai sigura ca e mai grea, dar as fi tare curios sa va ce iese dintr-un impact lancer-asx. La cat se unduieste asx-ul pe drum nu mi se pare prea teapan.

Daca e sa faci o alegere pe asx in nici un caz sa nu iei 2x4, mai bine nu mai iei deloc. Tractiunea integrala este totsi de mitsubishi si este probabil in top 3 in clasa ei, nu trebuie neglijat acest lucru.

Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Dum Ian 29, 2012 9:56 am

Nu este vorba de imparatie pe sosele. Inaltimea la care sta soferul (a capului in speta) nu vine doar din garda la sol ci si din inaltimea scaunului si pozitia acestuia. Nefiid un vitezoman eu prefer o pozitie inalta in masina, ceea ce cu un sedan, hatchback sau cu o masina de clasa mica nu o sa obtii niciodata. In Leonul meu oricat as ridica scaunul parca tot sunt cu fundul pe sosea. ASX-ul, desi are garda la sol doar cu 2 cm mai mare decat la Logan (17 fata de 15cm), iti permite sa-ti reglezi scaunul mult mai sus. Am mai spus, o pozitie mai inalta in masina iti ofera un oarecare sentiment de siguranta (poate fals) si confort (bine, aici e vorba de faptul ca in general SUV-urile sunt mai confortabile) si o viziune mai buna asupra traficului (de exemplu daca sunt in spatele unor masini mai scunde decat a mea pot sa-mi dau seama de intentiile celor din fata si pot sa ma incadrez pe o alta banda etc.). Faptul ca unii cu SUV-uri se considera regii soselelor e o alta poveste.
Acuma in privinta transmisiei unui SUV daca tot faci o investitie merita 4x4; nu se stie niciodata cand iti va fi utila. Daca insisti pe 4x2 benzina (si sa nu fie Duster, banuiesc) mai sunt variante unele poate mai ieftine (cu discount-uri): Nissan Juke si Qashqai, Hyundai ix35, Kia Sportage, Suzuki SX4 (desi parca e cam depasit ca design). Vezi ca trebuie sa apara Subaru XV (motoare boxer benzina de 1.6 si 2.0, toate 4x4, garda la sol 22 cm) si Mazda CX-5 (asta e scumpa).
In privinta consumului nu cred ca exista vreun SUV pe benzina care sa pape sub 10 in oras. Pana si Leonul meu benzina 1.2 TSI 105 CP nu mi-a scazut sub 10 nici asta vara.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori