Impresii Test Drive
na, hai ca incep eu.
motorul diesel - clar nu dezamageste de loc. trage, silentios, nu vibreaza, distributie pe lant, mivec. despre consum ar fi prematur sa vorbesc, mai ales ca masina merge doar in regim de testdrive, deci nu o menejeaza nimeni, dar din ce am alimentat pana acum cu ea, se apropie de cele declarate
interiorul - spatiul din fata este ok, pozitie de condus o idee inalta, cum te-ai fi si asteptat de la un crossover, volanul se regleaza acum si pe adancime, tatpiteria este de efect, plasticele de pe bord sunt schimbate, este un plastic moale, placut la atingere. in spate se simte diferenta de spatiu fata de outlander, dar consider ca este in continuare peste ce ofera concurenta si ceva normal pentru dimensiunile date. portbagajul este ok daca luam in considerare dimensiunile masinii, daca plecam de la ideea de outlander, vom fi dezamagiti. apare si cotiera in spate la care se paote deschide si capacul de pe spatar pentru a putea pune obiecte lungi (skiuri), iar cotiera fata, acum gliseaza (aplauze va rog)
securitate - pe langa obisnuitele aibaguri, abs, esp, ebd, un nou lucru apare la pornire, si anume nu se poate porni masina fara ambreiaj apasat. apar day runing lights, care nu-s leduri ca la audi & co, ci sunt lumini de pozitii care se aprind in proiectoarele de ceata si nu pot fi stinse.
rularea - cum sunteti obisnuiti, curbele pot fi luate in viteza, fara a disparea senzatia de securitate, un pic rigida si fara zgomote suspecte. insonorizarea isi face simtita prezenta, usile au un sunet sec la inchidere.
o alta noutate, aripile fata sunt din plastic.
parere personala - daca ar fi sa imi iau unul (si mi-as lua daca mi-as permite) as lua, 1.8DID (iar eu sunt fan benzina), invite si tractiune fata.
daca imi mai aduc aminte, va mai scriu.
motorul diesel - clar nu dezamageste de loc. trage, silentios, nu vibreaza, distributie pe lant, mivec. despre consum ar fi prematur sa vorbesc, mai ales ca masina merge doar in regim de testdrive, deci nu o menejeaza nimeni, dar din ce am alimentat pana acum cu ea, se apropie de cele declarate
interiorul - spatiul din fata este ok, pozitie de condus o idee inalta, cum te-ai fi si asteptat de la un crossover, volanul se regleaza acum si pe adancime, tatpiteria este de efect, plasticele de pe bord sunt schimbate, este un plastic moale, placut la atingere. in spate se simte diferenta de spatiu fata de outlander, dar consider ca este in continuare peste ce ofera concurenta si ceva normal pentru dimensiunile date. portbagajul este ok daca luam in considerare dimensiunile masinii, daca plecam de la ideea de outlander, vom fi dezamagiti. apare si cotiera in spate la care se paote deschide si capacul de pe spatar pentru a putea pune obiecte lungi (skiuri), iar cotiera fata, acum gliseaza (aplauze va rog)
securitate - pe langa obisnuitele aibaguri, abs, esp, ebd, un nou lucru apare la pornire, si anume nu se poate porni masina fara ambreiaj apasat. apar day runing lights, care nu-s leduri ca la audi & co, ci sunt lumini de pozitii care se aprind in proiectoarele de ceata si nu pot fi stinse.
rularea - cum sunteti obisnuiti, curbele pot fi luate in viteza, fara a disparea senzatia de securitate, un pic rigida si fara zgomote suspecte. insonorizarea isi face simtita prezenta, usile au un sunet sec la inchidere.
o alta noutate, aripile fata sunt din plastic.
parere personala - daca ar fi sa imi iau unul (si mi-as lua daca mi-as permite) as lua, 1.8DID (iar eu sunt fan benzina), invite si tractiune fata.
daca imi mai aduc aminte, va mai scriu.
QUOTE (COObra @ Jul 14 2010, 05:03 PM) azi am observat ca in cotiera fata, are mufe aux, priza de 12v si mufa USB
airbaguri frontale, laterale, cortina si genunchi sofer in standard
Hai ca ai fost tare coobra . O descoperi pe zi ce trece ?
Interesanta aia cu ambreiajul . Ma mai contraziceam eu pe importanta apasarii ambreiajului inainte de pornire , cu cineva , si nu credea asta .
airbaguri frontale, laterale, cortina si genunchi sofer in standard
Hai ca ai fost tare coobra . O descoperi pe zi ce trece ?
Interesanta aia cu ambreiajul . Ma mai contraziceam eu pe importanta apasarii ambreiajului inainte de pornire , cu cineva , si nu credea asta .
vand mitsubishi de aproape doi ani si tot descopar cate ceva.
de exemplu, mi-a aratat un client cum ca mitsurile cu cotiera, au un mic santulet in marginea de la cotiera, astfel chiar daca inchizi cotiera, poti trece un cablu de alimentare telefon pe acolo.
care stiati de asta?
am si acum colegi care habarnau ca dieselul de la colt (care nu se mai fabrica de ceva ani), are launch control.
sper ca si de acum incolo sa vin cu noutati faine.
de exemplu, mi-a aratat un client cum ca mitsurile cu cotiera, au un mic santulet in marginea de la cotiera, astfel chiar daca inchizi cotiera, poti trece un cablu de alimentare telefon pe acolo.
care stiati de asta?
am si acum colegi care habarnau ca dieselul de la colt (care nu se mai fabrica de ceva ani), are launch control.
sper ca si de acum incolo sa vin cu noutati faine.
QUOTE (BUGHY @ Jul 14 2010, 05:45 PM) Interesanta aia cu ambreiajul . Ma mai contraziceam eu pe importanta apasarii ambreiajului inainte de pornire , cu cineva , si nu credea asta .
Cine citeste manualul, vede ca in general asa scrie. Deci aici sunt de acord cu tine. Chiar daca e scoasa din viteza, se apasa ambreiajul la pornire. Eu oricum asa fac de cand am permisul
Cine citeste manualul, vede ca in general asa scrie. Deci aici sunt de acord cu tine. Chiar daca e scoasa din viteza, se apasa ambreiajul la pornire. Eu oricum asa fac de cand am permisul
QUOTE (COObra @ Jul 14 2010, 05:03 PM) azi am observat ca in cotiera fata, are mufe aux, priza de 12v si mufa USB
Daca are mufa USB inseamna ca este echipat cu sistemul FUSE Link System. Nu stiu daca au fost updatate softurile de piese la voi, dar poti sa arunci o privire si sa vezi ce este intre acea mufa USB si unitatea audio? Si daca e vorba despre acest FUSE, se poate comanda separat? Si cam cat costa ?
De acel santulet la cotiera nu stiam, dar la mine se inchide cotiera peste un cablu de incarcator fara nici o problema.
Daca are mufa USB inseamna ca este echipat cu sistemul FUSE Link System. Nu stiu daca au fost updatate softurile de piese la voi, dar poti sa arunci o privire si sa vezi ce este intre acea mufa USB si unitatea audio? Si daca e vorba despre acest FUSE, se poate comanda separat? Si cam cat costa ?
De acel santulet la cotiera nu stiam, dar la mine se inchide cotiera peste un cablu de incarcator fara nici o problema.
Danyutz,
Chestia cu ambreiajul apasat are legatura cu sistemul de pornire la buton - OSS la Mitsubishi.
Pentru modelele echipate cu asa ceva daca nu apesi ambreiajul nu este activat demarorul.
Oricum pentru usurinta pornirii, indiferent daca e benzina sau diesel, cu sau fara tot felul de gadgeturi, este bine sa tii pedala de ambreiaj apasata in momentul pornirii motorului - astfel demarorul nu mai trebuie sa invarta si arborii si pinioanele din cutie.
Chestia cu ambreiajul apasat are legatura cu sistemul de pornire la buton - OSS la Mitsubishi.
Pentru modelele echipate cu asa ceva daca nu apesi ambreiajul nu este activat demarorul.
Oricum pentru usurinta pornirii, indiferent daca e benzina sau diesel, cu sau fara tot felul de gadgeturi, este bine sa tii pedala de ambreiaj apasata in momentul pornirii motorului - astfel demarorul nu mai trebuie sa invarta si arborii si pinioanele din cutie.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 45 vizitatori