Pagina 1 din 1

Scris: Vin Iun 15, 2018 12:39 pm
de bel
Salut!
Am probleme cu Egr ul,... ce sa fac ? sa,l schimb cu unul nou sau sh ?

sau sa anulez si scos dpf.ul?

a mai facut cineva asta ? cum se comporta masina dupa aceeia?

Scris: Vin Iun 15, 2018 1:38 pm
de spinner
Ai probleme cu el, in sens ca te-a suparat, a venit beat acasa, sau te-a inselat? /biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" alt="biggrin.gif" />

Fara un cod de eroare sau o descriere a problemei si concluziei ca EGR-ul ar fi defect nu cred ca te poate ajuta cineva.

In alta ordine de idei, EGR-ul iti intoarce o parte din gazele arse in admisie, asa ca, anularea lui hardware si software nu influenteaza in rau comportamentul motorului.
Anularea EGR-ului nu este corelata in nici un fel cu anularea DPF-ului, adica poti anula atat EGR cat si DPF sau doar EGR sau doar DPF.

Avand in vedere ca atat EGR-ul cat si DPF-ul sunt acolo doar pentru diminuarea noxelor, primul efect va fi cantitatea mai mare de noxe pe teava de esapament (posibil si ceva fum vizibil). Ca efect pozitiv, motorul va merge ceva mai bine din doua motive: nu mai intorci gaze in admisie (EGR), respectiv ai evacuarea libera (DPF).

PS. incearca sa te imprietenesti putin si cu gramatica.

Scris: Sâm Iun 16, 2018 11:45 am
de bel
cred ca este sparta membrana...se mai poate repara?

Scris: Lun Iun 18, 2018 10:27 am
de spinner
De principiu se inlocuieste EGR-ul cu totul. Nu stiu pe nimeni care sa fi reparat EGR de Mitsubishi.