Rugina Haion

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Lun Iun 11, 2018 11:28 am

QUOTE (Flipper @ Jun 8 2018, 11:55 AM) Eu zic sa intri putin in ei daca ai facut reviziile la reprezentanta. E vina lor ca nu au verificat/completat carnetul in rublica "Stare caroserie" din moment ce ti-au completat la rublica "Revizii".
Primele doua revizii (din cei 3 ani de garantie) le-am facut la ei; apoi in alte service-uri. Bineinteles ca nimeni n-a completat la starea caroseriei. Am luat la verificat si carnetele de garantie si de la alte 3 marci pe care le mai am in curte si nimeni nu a completat vreodata la caroserie.

QUOTE (abatele @ Jun 10 2018, 07:42 PM) si eu am un benzinar din 2010 cu aceeași problemă plus rugina la aripi spate în locuri similare. am încercat anul trecut la mit motors , dar m-am lasat pagubaș.
De ce ? Ce s-a intamplat ?

Avatar utilizator
Adrian Mihut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 31, 2017 9:46 pm

Mesaj de Adrian Mihut » Joi Iun 28, 2018 11:58 am

Bună ziua

Am un ASX din 2013, cu 51.000 de km, luat anul trecut de la reprezentanță, fiind mașina de drive test.

Am observat rugină la partea superioară a hayonului, unde „calcă” eleronul pe hayon. I-am contactat pe cei de la Mitsubishi Romania, care m-au redirecționat către reprezentanța din Brașov (cei de la Mureș de unde am luat mașina au renunțat între timp la a vinde Mitsubishi). Cei de la Brașov nu am răspuns. Am sunat la Auto Țiriac care au redirecționat solicitarea mea, dar încă nu am fost contactat.
Este sau nu problemă care trebuie rezolvată în garanție? Garanția pe mașină expiră peste o lună, la caroserie în cartea tehnică am 12 ani, dar evident că la nicio revizie făcută la dealer autorizat nu este completat nimic la starea caroseriei...

Ambele părți sunt afectate. Nu sunt mari punctele de rugină (deocamdată) dar vreau să le rezolv.

Este sau nu problemă de garanție?


Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Vin Iun 29, 2018 6:30 pm

Bineinteles ca e o problema de garantie, dar ei, la fel ca si in cazul meu, se vor lega de faptul ca (tot ei) nu au completat inspectiile de caroserie in carnet.
O bataie de joc si am impresia ca totul a fost premeditat (adica intentionat n-au completat pt. a nu se lega la cap cu aceste ipotetice viitoare probleme).
Eu i-am sunat si pe cei de la Mitsubishi Romania si bineinteles ca arunca vina tot pe mine pt. ca n-au completat ei in carnet si dupa lungi parlamentari ultima lor replica a fost citez:
"Nu pot sa-l oblig pe producator sa acopere costul unei operatii in care obligatiile din carnetul de service nu sunt consemnate.
Era obligatia dvs. sa le cereti colegilor de la ..... inspectia caroseriei. Nu cred ca dvs. le-ati solicitat si acestia au refuzat. Daca s-a intamplat asa ceva de ce nu ne-ati semnalat atunci?"
Sincer, eu am avut impresia ca daca nu exista probleme la caroserie atunci nu trebuie completat. Ideea asta mi-au indus-o. Pt. ca daca vedeam completat in carnet macar "Caroserie OK" atunci ma sesizam si ceream anual inspectia (chiar daca schimburile le faceam in alta parte).
O sa fac o reclamatie service-ului la ANPC.
Mai am in curte un Suzuki, un Nissan si un Renault. Doar la Suzuki s-a completat in carnet la inspectia de caroserie.

Avatar utilizator
STONE
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 31, 2017 12:17 pm

Mesaj de STONE » Lun Iul 02, 2018 1:59 pm

Salut! am avut aceiasi problema si s-a rezolvat pe garantie. trebuie sa ai pe carte toate stampilele. si verificare tehnica si verificare "body"

Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Mar Iul 03, 2018 11:42 pm

Si cum (la cererea ta, la initiativa service-ului) si cu ce ocazie (revizii, ai mers expres) ai obtinut aceste stampile ? Ti s-a pretins plata suplimentara pt. aceste operatiuni ?
La ce varsta a masinii au aparut problemele cu rugina ? Dupa terminarea garantiei standard (3 sau 5 ani) unde ai facut reviziile/inspectiile de caroserie ?

Avatar utilizator
Paul27
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 13, 2016 8:02 am

Mesaj de Paul27 » Lun Iul 16, 2018 8:41 am

Salutare,

Eu detin un Outlander. Nu am probleme cu el cel putin legat de rugina, dar ma astept la orice in viitor.
Fiind nevoit sa apelez la garantie in mai multe randuri, nu va pot recomanda decat sa nu cedati usor in fata argumentelor aduse de service. Intotdeauna vor gasi motive sa nu onoreze garantia. Cu cat oamenii vor ceda mai greu, cu atat situatiile de genul acesta vor fi mai rare...
Motivul ca nu e carnetul service stampilat la rubrica caroserie, e cel putin hazliu ca sa nu zic altfel. Din moment ce se vede ca reviziile au fost facute exclusiv la reprezentanta (prin prezenta stampilelor la rubrica service), inseamna ca acea reprezentanta nu si-a facut treaba conform cerintelor producatorului si nu a verificat autoturismul temeinic. Vina este 100% a service-ului respectiv. Daca nu va puteti intelege amiabil, apelati cu incredere la ANPC. E suficient sa faceti o petitie online aducand si dovada ca ati incercat o rezolvare amiabila inainte de a-i contacta. Pentru asta, trebuie sa aveti un refuz in scris al service-ului/importatorului.

Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Joi Iul 19, 2018 11:07 pm

Ce legatura are schimbul de ulei etc. (revizia) cu inspectia caroseriei ? Adica daca in perioada de garantie standard (3 sau 5 ani) fac reviziile si inspectiile caroseriei la reprezentanta, iar dupa expirarea garantiei standard fac reviziile in alta parte dar inspectiile de caroserie tot la reprezentanta, atunci garantia anticoroziune nu mai e valabila ?

Avatar utilizator
Adrian Mihut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 31, 2017 9:46 pm

Mesaj de Adrian Mihut » Lun Iul 30, 2018 11:34 am

Săptămâna trecută am rezolvat problema ruginei, la Brașov, la Auto Țiriac. S-a rezolvat în garanție, rapid (de pe o zi pe alta) după ce în prealabil s-a obținut acordul importatorului pentru acest aspect.

Avatar utilizator
spinner
EVO II
Mesaje: 56
Membru din: Joi Aug 27, 2015 5:44 pm

Mesaj de spinner » Lun Iul 30, 2018 3:08 pm

Dupa o discutie amicala cu cei de la service-ul reprezentatei, am aflat ca, conform procedurilor agreate de mitsubishi, inspectia caroseriei este trecuta ca reper obligatoriu in cadrul reviziei. Deci, atat timp cat revizia se face intr-un service autorizat RAR, acestia sunt obligati sa faca si inspectia de caroserie, respectiv sa stampileze cartea masinii la rubrica corespunzatoare. Nu se poate face rezivia intr-un service, iar inspectia de caroserie in altul, chiar daca intr-unul din cazuri este vorba de reprezentanta.
His: Outlander MK3, 2.2 DI-D
Hers: ASX MK2, 1.6 DI-D

Ex: Lancer X, 1.6, 2011

Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Joi Aug 02, 2018 4:29 pm

QUOTE (spinner @ Jul 30 2018, 03:08 PM) atat timp cat revizia se face intr-un service autorizat RAR, acestia sunt obligati sa faca si inspectia de caroserie, respectiv sa stampileze cartea masinii la rubrica corespunzatoare
Autorizat RAR ? Asta inseamna ca poate fi altul decat reprezentanta ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori