Pagina 1 din 2

Scris: Mar Apr 10, 2018 11:57 am
de ucram
Salut
Saptamana trecuta sotia a uitat pozitia aprinsa pe timpul zilei,iar seara cand a vrut sa porneasca masina,nu a mai pornit.Acumulatorul se descarcase.Au incercat doi colegi de serviciu sa o impinga vreo 10 m ,ca sa porneasca,dar nu au reusit.Au luat curent cu cablurile de la alta masina si a pornit,reusind sa vina acasa(30 km)
A doua zi ,cand am pornit eu masina,a aparut in bord martorul luminos galben,care inseamna ceva deranj la evcuare,noxe,engine control system,cvt control system.
Masina porneste si functioneaza normal,dar martorul nu se stinge.
Rog sfaturi despre cea ce trebuie sa fac.
Multumesc.

Scris: Mar Apr 10, 2018 2:50 pm
de spinner
mergi la tester, vezi ce eroare e stocata, sterge-o si gata.

Scris: Mar Apr 10, 2018 2:57 pm
de Alex44
De obicei cand deconectezi acumulatorul se aprinde martorul check engine.

Impinsa nu pornea decat dacia, ca avea pompa de injectie mecanica...masinile moderne daca n-au curent sa aprinda un bec n-au destul curent nici pt ECU+Senzori+pompa benzina.

Cand mai ai belele recomand citirea manualului, colegii bine intentionati uneori pot face mai mult rau decat bine.



Scris: Mar Apr 10, 2018 3:17 pm
de ucram
Da,este posibil ca la descarcarea bateriei sa se aprinda martorul check engine.Am citit ca s-au mai intamplat cazuri (nu neaparat la asx).
O sa decuplez bateria un timp pentru ca poate sa ,,uite" aprinderea martorului.Daca nu dispare ma duc la un service sa il stearga din memorie.
Multumesc pentru sfaturi.

Da,este posibil ca la descarcarea bateriei sa se aprinda martorul check engine.Am citit ca s-au mai intamplat cazuri (nu neaparat la asx).
O sa decuplez bateria un timp pentru ca poate sa ,,uite" aprinderea martorului.Daca nu dispare ma duc la un service sa il stearga din memorie.
Multumesc pentru sfaturi.

Scris: Mar Apr 10, 2018 3:28 pm
de Alex44
Pai daca deconectezi bateria o sa se aprinda sigur check engine /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />

Porneste/opreste motorul de 5 ori si vezi daca se stinge singur, altfel mergi la un tester.

Cand a incercat sa porneasca fara baterie e posibil sa fi inregistrat diverse erori din cauza ca anumite sisteme nu au avut suficient curent ca sa porneasca.

Eu de ex am patit sa am erori de ABS si ESP dupa pornirea motorului cu bateria descarcata.

Scris: Mie Apr 11, 2018 1:16 pm
de ucram
Inteleg ca de fiecare data cand decuplezi bateria se aprinde check engine.Nu prea mi se pare in regula
Asta iseamna ca dupa ce schimb bateria,trebuie sa merg la service sa puna testerul ca sa anuleze check engine?
Adica inca 50 lei.

Scris: Mie Apr 11, 2018 1:20 pm
de Alex44
Check engine se aprinde doar pt erori curente. Dupa 5 reporniri fara eroare becul se stinge de la sine. Deci daca nu deconectezi bateria mai des de o data la 5 porniri, o sa se stinga becul.

Daca in continuare check engine este aprins si ai efectuat minim 5 reporniri ale motorului de la deconectarea acumulatorului, atunci trebuie sa mergi la tester.

Daca nu vrei sa dai 50 ron pt resetarea erorilor strict de pe motor, poti sa-ti iei un adaptor OBD2BT si aplicatia Torque si sa-ti stergi singur erorile (pe langa celelalte functii ale softului).

Bateria se poate schimba fara intreruperea curentului catre masina prin diverse metode, eu de ex am un redresor care are si functia de supply si mentine ECU alimentat cat bateria e deconectata.

Scris: Joi Apr 12, 2018 12:05 pm
de ucram
Cred ca maine o sa am timp sa ma ocup de asx.Momentan circul cu alta masina.
inca o data multumesc pentru sfaturi.

Scris: Joi Mai 03, 2018 2:11 pm
de ucram
Deci senzorul de check engine s-a stins fara sa umblu la ceva in mod special.Am observat saptamana trecuta ca nu mai apare.

Scris: Mie Iun 20, 2018 10:53 am
de ucram
Revin cu o ,,chestie"ce s-a intamplat acum o ora si anume:am auzit un fel de zgomot in timp ce rulam cu 50-60 km/h,in viteza a patra,masina a inceput sa intrerupa,sa ",,dea in bot"
,s-a aprins Check engine.Am retrogradat in viteza a doua si am mai mers cam 2 km pana in curtea sacietatii unde lucrez.Am ridicat capota ,dar nu am observat ceva deosebit,in schimb se aude un suierat mai puternic atunci cand accelerez motorul.Idei?