Martor Noxe? Aprins
Salut
Saptamana trecuta sotia a uitat pozitia aprinsa pe timpul zilei,iar seara cand a vrut sa porneasca masina,nu a mai pornit.Acumulatorul se descarcase.Au incercat doi colegi de serviciu sa o impinga vreo 10 m ,ca sa porneasca,dar nu au reusit.Au luat curent cu cablurile de la alta masina si a pornit,reusind sa vina acasa(30 km)
A doua zi ,cand am pornit eu masina,a aparut in bord martorul luminos galben,care inseamna ceva deranj la evcuare,noxe,engine control system,cvt control system.
Masina porneste si functioneaza normal,dar martorul nu se stinge.
Rog sfaturi despre cea ce trebuie sa fac.
Multumesc.
Saptamana trecuta sotia a uitat pozitia aprinsa pe timpul zilei,iar seara cand a vrut sa porneasca masina,nu a mai pornit.Acumulatorul se descarcase.Au incercat doi colegi de serviciu sa o impinga vreo 10 m ,ca sa porneasca,dar nu au reusit.Au luat curent cu cablurile de la alta masina si a pornit,reusind sa vina acasa(30 km)
A doua zi ,cand am pornit eu masina,a aparut in bord martorul luminos galben,care inseamna ceva deranj la evcuare,noxe,engine control system,cvt control system.
Masina porneste si functioneaza normal,dar martorul nu se stinge.
Rog sfaturi despre cea ce trebuie sa fac.
Multumesc.
De obicei cand deconectezi acumulatorul se aprinde martorul check engine.
Impinsa nu pornea decat dacia, ca avea pompa de injectie mecanica...masinile moderne daca n-au curent sa aprinda un bec n-au destul curent nici pt ECU+Senzori+pompa benzina.
Cand mai ai belele recomand citirea manualului, colegii bine intentionati uneori pot face mai mult rau decat bine.
Impinsa nu pornea decat dacia, ca avea pompa de injectie mecanica...masinile moderne daca n-au curent sa aprinda un bec n-au destul curent nici pt ECU+Senzori+pompa benzina.
Cand mai ai belele recomand citirea manualului, colegii bine intentionati uneori pot face mai mult rau decat bine.
Da,este posibil ca la descarcarea bateriei sa se aprinda martorul check engine.Am citit ca s-au mai intamplat cazuri (nu neaparat la asx).
O sa decuplez bateria un timp pentru ca poate sa ,,uite" aprinderea martorului.Daca nu dispare ma duc la un service sa il stearga din memorie.
Multumesc pentru sfaturi.
Da,este posibil ca la descarcarea bateriei sa se aprinda martorul check engine.Am citit ca s-au mai intamplat cazuri (nu neaparat la asx).
O sa decuplez bateria un timp pentru ca poate sa ,,uite" aprinderea martorului.Daca nu dispare ma duc la un service sa il stearga din memorie.
Multumesc pentru sfaturi.
O sa decuplez bateria un timp pentru ca poate sa ,,uite" aprinderea martorului.Daca nu dispare ma duc la un service sa il stearga din memorie.
Multumesc pentru sfaturi.
Da,este posibil ca la descarcarea bateriei sa se aprinda martorul check engine.Am citit ca s-au mai intamplat cazuri (nu neaparat la asx).
O sa decuplez bateria un timp pentru ca poate sa ,,uite" aprinderea martorului.Daca nu dispare ma duc la un service sa il stearga din memorie.
Multumesc pentru sfaturi.
Pai daca deconectezi bateria o sa se aprinda sigur check engine /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />
Porneste/opreste motorul de 5 ori si vezi daca se stinge singur, altfel mergi la un tester.
Cand a incercat sa porneasca fara baterie e posibil sa fi inregistrat diverse erori din cauza ca anumite sisteme nu au avut suficient curent ca sa porneasca.
Eu de ex am patit sa am erori de ABS si ESP dupa pornirea motorului cu bateria descarcata.
Porneste/opreste motorul de 5 ori si vezi daca se stinge singur, altfel mergi la un tester.
Cand a incercat sa porneasca fara baterie e posibil sa fi inregistrat diverse erori din cauza ca anumite sisteme nu au avut suficient curent ca sa porneasca.
Eu de ex am patit sa am erori de ABS si ESP dupa pornirea motorului cu bateria descarcata.
Check engine se aprinde doar pt erori curente. Dupa 5 reporniri fara eroare becul se stinge de la sine. Deci daca nu deconectezi bateria mai des de o data la 5 porniri, o sa se stinga becul.
Daca in continuare check engine este aprins si ai efectuat minim 5 reporniri ale motorului de la deconectarea acumulatorului, atunci trebuie sa mergi la tester.
Daca nu vrei sa dai 50 ron pt resetarea erorilor strict de pe motor, poti sa-ti iei un adaptor OBD2BT si aplicatia Torque si sa-ti stergi singur erorile (pe langa celelalte functii ale softului).
Bateria se poate schimba fara intreruperea curentului catre masina prin diverse metode, eu de ex am un redresor care are si functia de supply si mentine ECU alimentat cat bateria e deconectata.
Daca in continuare check engine este aprins si ai efectuat minim 5 reporniri ale motorului de la deconectarea acumulatorului, atunci trebuie sa mergi la tester.
Daca nu vrei sa dai 50 ron pt resetarea erorilor strict de pe motor, poti sa-ti iei un adaptor OBD2BT si aplicatia Torque si sa-ti stergi singur erorile (pe langa celelalte functii ale softului).
Bateria se poate schimba fara intreruperea curentului catre masina prin diverse metode, eu de ex am un redresor care are si functia de supply si mentine ECU alimentat cat bateria e deconectata.
Revin cu o ,,chestie"ce s-a intamplat acum o ora si anume:am auzit un fel de zgomot in timp ce rulam cu 50-60 km/h,in viteza a patra,masina a inceput sa intrerupa,sa ",,dea in bot"
,s-a aprins Check engine.Am retrogradat in viteza a doua si am mai mers cam 2 km pana in curtea sacietatii unde lucrez.Am ridicat capota ,dar nu am observat ceva deosebit,in schimb se aude un suierat mai puternic atunci cand accelerez motorul.Idei?
,s-a aprins Check engine.Am retrogradat in viteza a doua si am mai mers cam 2 km pana in curtea sacietatii unde lucrez.Am ridicat capota ,dar nu am observat ceva deosebit,in schimb se aude un suierat mai puternic atunci cand accelerez motorul.Idei?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 49 vizitatori