Martor Noxe? Aprins

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Avatar utilizator
ucram
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 27, 2017 12:32 pm

Mesaj de ucram » Mar Apr 10, 2018 11:57 am

Salut
Saptamana trecuta sotia a uitat pozitia aprinsa pe timpul zilei,iar seara cand a vrut sa porneasca masina,nu a mai pornit.Acumulatorul se descarcase.Au incercat doi colegi de serviciu sa o impinga vreo 10 m ,ca sa porneasca,dar nu au reusit.Au luat curent cu cablurile de la alta masina si a pornit,reusind sa vina acasa(30 km)
A doua zi ,cand am pornit eu masina,a aparut in bord martorul luminos galben,care inseamna ceva deranj la evcuare,noxe,engine control system,cvt control system.
Masina porneste si functioneaza normal,dar martorul nu se stinge.
Rog sfaturi despre cea ce trebuie sa fac.
Multumesc.

Avatar utilizator
spinner
EVO II
Mesaje: 56
Membru din: Joi Aug 27, 2015 5:44 pm

Mesaj de spinner » Mar Apr 10, 2018 2:50 pm

mergi la tester, vezi ce eroare e stocata, sterge-o si gata.
His: Outlander MK3, 2.2 DI-D
Hers: ASX MK2, 1.6 DI-D

Ex: Lancer X, 1.6, 2011

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Apr 10, 2018 2:57 pm

De obicei cand deconectezi acumulatorul se aprinde martorul check engine.

Impinsa nu pornea decat dacia, ca avea pompa de injectie mecanica...masinile moderne daca n-au curent sa aprinda un bec n-au destul curent nici pt ECU+Senzori+pompa benzina.

Cand mai ai belele recomand citirea manualului, colegii bine intentionati uneori pot face mai mult rau decat bine.



Avatar utilizator
ucram
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 27, 2017 12:32 pm

Mesaj de ucram » Mar Apr 10, 2018 3:17 pm

Da,este posibil ca la descarcarea bateriei sa se aprinda martorul check engine.Am citit ca s-au mai intamplat cazuri (nu neaparat la asx).
O sa decuplez bateria un timp pentru ca poate sa ,,uite" aprinderea martorului.Daca nu dispare ma duc la un service sa il stearga din memorie.
Multumesc pentru sfaturi.

Da,este posibil ca la descarcarea bateriei sa se aprinda martorul check engine.Am citit ca s-au mai intamplat cazuri (nu neaparat la asx).
O sa decuplez bateria un timp pentru ca poate sa ,,uite" aprinderea martorului.Daca nu dispare ma duc la un service sa il stearga din memorie.
Multumesc pentru sfaturi.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Apr 10, 2018 3:28 pm

Pai daca deconectezi bateria o sa se aprinda sigur check engine /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />

Porneste/opreste motorul de 5 ori si vezi daca se stinge singur, altfel mergi la un tester.

Cand a incercat sa porneasca fara baterie e posibil sa fi inregistrat diverse erori din cauza ca anumite sisteme nu au avut suficient curent ca sa porneasca.

Eu de ex am patit sa am erori de ABS si ESP dupa pornirea motorului cu bateria descarcata.

Avatar utilizator
ucram
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 27, 2017 12:32 pm

Mesaj de ucram » Mie Apr 11, 2018 1:16 pm

Inteleg ca de fiecare data cand decuplezi bateria se aprinde check engine.Nu prea mi se pare in regula
Asta iseamna ca dupa ce schimb bateria,trebuie sa merg la service sa puna testerul ca sa anuleze check engine?
Adica inca 50 lei.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Apr 11, 2018 1:20 pm

Check engine se aprinde doar pt erori curente. Dupa 5 reporniri fara eroare becul se stinge de la sine. Deci daca nu deconectezi bateria mai des de o data la 5 porniri, o sa se stinga becul.

Daca in continuare check engine este aprins si ai efectuat minim 5 reporniri ale motorului de la deconectarea acumulatorului, atunci trebuie sa mergi la tester.

Daca nu vrei sa dai 50 ron pt resetarea erorilor strict de pe motor, poti sa-ti iei un adaptor OBD2BT si aplicatia Torque si sa-ti stergi singur erorile (pe langa celelalte functii ale softului).

Bateria se poate schimba fara intreruperea curentului catre masina prin diverse metode, eu de ex am un redresor care are si functia de supply si mentine ECU alimentat cat bateria e deconectata.

Avatar utilizator
ucram
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 27, 2017 12:32 pm

Mesaj de ucram » Joi Apr 12, 2018 12:05 pm

Cred ca maine o sa am timp sa ma ocup de asx.Momentan circul cu alta masina.
inca o data multumesc pentru sfaturi.

Avatar utilizator
ucram
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 27, 2017 12:32 pm

Mesaj de ucram » Joi Mai 03, 2018 2:11 pm

Deci senzorul de check engine s-a stins fara sa umblu la ceva in mod special.Am observat saptamana trecuta ca nu mai apare.

Avatar utilizator
ucram
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 27, 2017 12:32 pm

Mesaj de ucram » Mie Iun 20, 2018 10:53 am

Revin cu o ,,chestie"ce s-a intamplat acum o ora si anume:am auzit un fel de zgomot in timp ce rulam cu 50-60 km/h,in viteza a patra,masina a inceput sa intrerupa,sa ",,dea in bot"
,s-a aprins Check engine.Am retrogradat in viteza a doua si am mai mers cam 2 km pana in curtea sacietatii unde lucrez.Am ridicat capota ,dar nu am observat ceva deosebit,in schimb se aude un suierat mai puternic atunci cand accelerez motorul.Idei?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori