Diferential Asx
Orice masina 4x4 are 3 diferentiale, altfel ar lua curbele precum tramvaiul si ar supune componentele transmisei la stresuri uriase.
Blocabil e doar cel central, in cele 2 moduri (auto sau lock) in Auto trimite putere catre spate cand e nevoie (cand simte ca va patina fatza) iar in lock trimite constant 60% din putere pe spate.
In rest, daca una din roti se invarte in gol, ESP-ul o va infrana, simuland astfel un soi de diferential blocabil si pe punti, dar mult mai putin eficient.
Pt mai multe informatii despre sistemul on demand awd de la mitsubishi, poti citi aici
Blocabil e doar cel central, in cele 2 moduri (auto sau lock) in Auto trimite putere catre spate cand e nevoie (cand simte ca va patina fatza) iar in lock trimite constant 60% din putere pe spate.
In rest, daca una din roti se invarte in gol, ESP-ul o va infrana, simuland astfel un soi de diferential blocabil si pe punti, dar mult mai putin eficient.
Pt mai multe informatii despre sistemul on demand awd de la mitsubishi, poti citi aici
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori