Scris: Lun Mai 29, 2017 9:57 am
Salutare, va scriu in cautarea unei pareri/sfat in legatura cu ASX-ul meu (1,8D 2WD 150CP AS&G af 2011 - DPF off si o minima crestere de putere)
Problema se manifesta in felul urmator : odata cu incalzirea motorului ( am obs cat si a temp de afara) apare o trepidatie accentuata care se simte incepand cu viteza a 4-a mai pronuntat si numai dupa 2000rpm ( in reprize de acceleratie dispare).
Se simte atat in pedala cat si in scaunul din dreapta.
Am dus masina intr-un service unde imi permit sa zic ca am incredere si pot discuta deschis cu mecanicul care se ocupa de masina cat si de patron care e direct implicat; au gasit un tampon cutie de viteze rupt, in rest toti parametrii testati in mers sunt in limite normale (injectoare, presiune motorina, turbo).
Am schimbat tamponul dar trepidatiile tot au ramas.
Mi-au recomandat o testare a injectoarelor pe stand, intrucat prezinta si un "clantzanit",..... "dar sunt denso, nu prea se ocupa nimeni de, denso in Romania! Am dat si niste telefoane in Ungaria la colaboratorii nostrii, in 3 locuri, nu se ocupa nimeni de denso!"
Intrebarile mele sunt : A MAI FACUT CINEVA TESTAREA INJECTOARELOR PE STAND LA TIPUL ASTA DE INJECTOARE? SE MERITA SA MA RISC?
ESTE POSIBIL CA OPERATIUNEA DE DPF-OFF + CRESTEREA DE PUTERE SA GENEREZE PROBLEMA ASTA?
Multumesc!
Problema se manifesta in felul urmator : odata cu incalzirea motorului ( am obs cat si a temp de afara) apare o trepidatie accentuata care se simte incepand cu viteza a 4-a mai pronuntat si numai dupa 2000rpm ( in reprize de acceleratie dispare).
Se simte atat in pedala cat si in scaunul din dreapta.
Am dus masina intr-un service unde imi permit sa zic ca am incredere si pot discuta deschis cu mecanicul care se ocupa de masina cat si de patron care e direct implicat; au gasit un tampon cutie de viteze rupt, in rest toti parametrii testati in mers sunt in limite normale (injectoare, presiune motorina, turbo).
Am schimbat tamponul dar trepidatiile tot au ramas.
Mi-au recomandat o testare a injectoarelor pe stand, intrucat prezinta si un "clantzanit",..... "dar sunt denso, nu prea se ocupa nimeni de, denso in Romania! Am dat si niste telefoane in Ungaria la colaboratorii nostrii, in 3 locuri, nu se ocupa nimeni de denso!"
Intrebarile mele sunt : A MAI FACUT CINEVA TESTAREA INJECTOARELOR PE STAND LA TIPUL ASTA DE INJECTOARE? SE MERITA SA MA RISC?
ESTE POSIBIL CA OPERATIUNEA DE DPF-OFF + CRESTEREA DE PUTERE SA GENEREZE PROBLEMA ASTA?
Multumesc!