Scris: Vin Noi 25, 2016 12:27 am
Salutare tuturor,
Sunt fericitul posesor al unui Colt CZ3 1.1i 2006, cumparat din Germania cu 1300€, adus in tara pe roti fara probleme.
Dat fiind faptul ca sunt student si am facut un efort destul de mare ptr a cumpara si inmatricula aceasta masina, orice zgomot, anomalie, etc, ma sperie.
Pe scurt, masina se prezinta bine, a fost lovita usor de catre fostul propietar in dreapta si in fata (aripa, capota, grila-nimic grav), insa am cateva mici probleme:
1 La relanti, trepideaza putin cam anormal, se simte si in volan si se vede daca geamul soferului este cobirat pe jumatate. (Indiferent de temperatura de afara)
2 Tot la relanti, pe loc, atunci cand apas ambreiajul sau cand ii dau drumul, se aude un pacanit scurt, dar destul de puternic, uneori parca il simt si in talpa.
3 uneori, mai ales la temperaturi scazute, cutia agata destul de serios in treapta 1 si 2 (pe loc) si caraie ingrozitor in R (am incercat toate metodele (sa astept cateva secunde, sa fac dublu ambreiaj, sa o duc in treapta 3, dupa care in R, nimic nu functioneaza. Pur si simplu, atunci cand i se nazare, caraie foarte puternic.
4. Consumul (doar in oras) oscileaza de la zi la alta (citit pe computer) in conditii similare de temperatura (ieri 7.1/100:, azi 8,8/100) (Mentionez ca livrez Pizza si fac cam aceleasi drumuri in fiecare zi)
5 desi am schimbat bieletele antiruliu (am pus de Logan ptr ca erau mai scurte, iar cu cele aftermarket (noi), speciale ptr Colt, bara batea puternic. Acum nu mai bate, insa uneori, mai ales la gropi, limitatoare de viteza, cand caroseria se ridica si coboara brusc foarte mult, se aud niste zgomote (fier pe fier) pe care nu le pot identifica (mecanicul a zis ca nu am jocuri in nimic, decat unul nesemnificativ in caseta de directie. Mentionez ca zgomotele apar uneori si pe spate si la fel ca si la cutie, nu se intampla tot timpul. De ex: pe acelasi sector de drum in zile diferite si temp similars, intr-o zi am impresia ca levitez, in alta zi parca sunt la off road, simt fiecare pietricica si gropita; am impresia ca daca trec peste o punga, o simt.
6 Bateria nu face probleme la pornire indiferent de temp, insa la relanti, daca pornesc avariile, turatia scade concomitent cu aprinderea avariilor. Orice consumator pun (faruri, avarii, subwoofer, se simte destul de evident in turatii.
Planuiesc sa plec cu masina in primavara in Danemarca si nu vreau sa sm parte de vre o surpriza neplacuta, avand in vedere ca o voi conduce cam zi de zi pe acolo, timp de 6 luni.
Ii sunt recunoscator orcui ma poate ajuta cu sfaturi/solutii.
Multumesc:)
Sunt fericitul posesor al unui Colt CZ3 1.1i 2006, cumparat din Germania cu 1300€, adus in tara pe roti fara probleme.
Dat fiind faptul ca sunt student si am facut un efort destul de mare ptr a cumpara si inmatricula aceasta masina, orice zgomot, anomalie, etc, ma sperie.
Pe scurt, masina se prezinta bine, a fost lovita usor de catre fostul propietar in dreapta si in fata (aripa, capota, grila-nimic grav), insa am cateva mici probleme:
1 La relanti, trepideaza putin cam anormal, se simte si in volan si se vede daca geamul soferului este cobirat pe jumatate. (Indiferent de temperatura de afara)
2 Tot la relanti, pe loc, atunci cand apas ambreiajul sau cand ii dau drumul, se aude un pacanit scurt, dar destul de puternic, uneori parca il simt si in talpa.
3 uneori, mai ales la temperaturi scazute, cutia agata destul de serios in treapta 1 si 2 (pe loc) si caraie ingrozitor in R (am incercat toate metodele (sa astept cateva secunde, sa fac dublu ambreiaj, sa o duc in treapta 3, dupa care in R, nimic nu functioneaza. Pur si simplu, atunci cand i se nazare, caraie foarte puternic.
4. Consumul (doar in oras) oscileaza de la zi la alta (citit pe computer) in conditii similare de temperatura (ieri 7.1/100:, azi 8,8/100) (Mentionez ca livrez Pizza si fac cam aceleasi drumuri in fiecare zi)
5 desi am schimbat bieletele antiruliu (am pus de Logan ptr ca erau mai scurte, iar cu cele aftermarket (noi), speciale ptr Colt, bara batea puternic. Acum nu mai bate, insa uneori, mai ales la gropi, limitatoare de viteza, cand caroseria se ridica si coboara brusc foarte mult, se aud niste zgomote (fier pe fier) pe care nu le pot identifica (mecanicul a zis ca nu am jocuri in nimic, decat unul nesemnificativ in caseta de directie. Mentionez ca zgomotele apar uneori si pe spate si la fel ca si la cutie, nu se intampla tot timpul. De ex: pe acelasi sector de drum in zile diferite si temp similars, intr-o zi am impresia ca levitez, in alta zi parca sunt la off road, simt fiecare pietricica si gropita; am impresia ca daca trec peste o punga, o simt.
6 Bateria nu face probleme la pornire indiferent de temp, insa la relanti, daca pornesc avariile, turatia scade concomitent cu aprinderea avariilor. Orice consumator pun (faruri, avarii, subwoofer, se simte destul de evident in turatii.
Planuiesc sa plec cu masina in primavara in Danemarca si nu vreau sa sm parte de vre o surpriza neplacuta, avand in vedere ca o voi conduce cam zi de zi pe acolo, timp de 6 luni.
Ii sunt recunoscator orcui ma poate ajuta cu sfaturi/solutii.
Multumesc:)