Sfaturi Mitsubishi Colt Cz3 1.1i

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Avatar utilizator
AlexReit
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 24, 2016 11:33 pm

Mesaj de AlexReit » Vin Noi 25, 2016 12:27 am

Salutare tuturor,
Sunt fericitul posesor al unui Colt CZ3 1.1i 2006, cumparat din Germania cu 1300€, adus in tara pe roti fara probleme.
Dat fiind faptul ca sunt student si am facut un efort destul de mare ptr a cumpara si inmatricula aceasta masina, orice zgomot, anomalie, etc, ma sperie.
Pe scurt, masina se prezinta bine, a fost lovita usor de catre fostul propietar in dreapta si in fata (aripa, capota, grila-nimic grav), insa am cateva mici probleme:
1 La relanti, trepideaza putin cam anormal, se simte si in volan si se vede daca geamul soferului este cobirat pe jumatate. (Indiferent de temperatura de afara)
2 Tot la relanti, pe loc, atunci cand apas ambreiajul sau cand ii dau drumul, se aude un pacanit scurt, dar destul de puternic, uneori parca il simt si in talpa.
3 uneori, mai ales la temperaturi scazute, cutia agata destul de serios in treapta 1 si 2 (pe loc) si caraie ingrozitor in R (am incercat toate metodele (sa astept cateva secunde, sa fac dublu ambreiaj, sa o duc in treapta 3, dupa care in R, nimic nu functioneaza. Pur si simplu, atunci cand i se nazare, caraie foarte puternic.
4. Consumul (doar in oras) oscileaza de la zi la alta (citit pe computer) in conditii similare de temperatura (ieri 7.1/100:, azi 8,8/100) (Mentionez ca livrez Pizza si fac cam aceleasi drumuri in fiecare zi)
5 desi am schimbat bieletele antiruliu (am pus de Logan ptr ca erau mai scurte, iar cu cele aftermarket (noi), speciale ptr Colt, bara batea puternic. Acum nu mai bate, insa uneori, mai ales la gropi, limitatoare de viteza, cand caroseria se ridica si coboara brusc foarte mult, se aud niste zgomote (fier pe fier) pe care nu le pot identifica (mecanicul a zis ca nu am jocuri in nimic, decat unul nesemnificativ in caseta de directie. Mentionez ca zgomotele apar uneori si pe spate si la fel ca si la cutie, nu se intampla tot timpul. De ex: pe acelasi sector de drum in zile diferite si temp similars, intr-o zi am impresia ca levitez, in alta zi parca sunt la off road, simt fiecare pietricica si gropita; am impresia ca daca trec peste o punga, o simt.
6 Bateria nu face probleme la pornire indiferent de temp, insa la relanti, daca pornesc avariile, turatia scade concomitent cu aprinderea avariilor. Orice consumator pun (faruri, avarii, subwoofer, se simte destul de evident in turatii.
Planuiesc sa plec cu masina in primavara in Danemarca si nu vreau sa sm parte de vre o surpriza neplacuta, avand in vedere ca o voi conduce cam zi de zi pe acolo, timp de 6 luni.
Ii sunt recunoscator orcui ma poate ajuta cu sfaturi/solutii.
Multumesc:)

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Noi 25, 2016 9:42 am

Fiind noua pentru tine masina, poti sa incerci sa-i cureti clapeta de acceleratie si senzorul map si sa incarci bateria pe redresor sa vezi daca mai fluctueaza turatia apoi, si trepidatiile sunt intr-o oarecare masura normale fiind in 3 cilindrii.

Suspensia de obicei face mai mult zgomot cand e frig uscat si cand e mai cald sau ud pe jos e mai silentioasa.

Dar bucsele de la bara antiruliu sigur sunt bune? De ce batea mai tare cu bielete de colt?

Pentru cutie singura rezolvare ar fi un nou kit de ambreiaj, pana atunci obisnuieste-te sa preselectezi treapta in care vrei sa pleci de pe loc inainte sa pornesti motorul.

Avatar utilizator
AlexReit
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 24, 2016 11:33 pm

Mesaj de AlexReit » Vin Noi 25, 2016 9:55 am

QUOTE (Alex44 @ Nov 25 2016, 09:42 AM) Fiind noua pentru tine masina, poti sa incerci sa-i cureti clapeta de acceleratie si senzorul map si sa incarci bateria pe redresor sa vezi daca mai fluctueaza turatia apoi, si trepidatiile sunt intr-o oarecare masura normale fiind in 3 cilindrii.

Suspensia de obicei face mai mult zgomot cand e frig uscat si cand e mai cald sau ud pe jos e mai silentioasa.

Dar bucsele de la bara antiruliu sigur sunt bune? De ce batea mai tare cu bielete de colt?

Pentru cutie singura rezolvare ar fi un nou kit de ambreiaj, pana atunci obisnuieste-te sa preselectezi treapta in care vrei sa pleci de pe loc inainte sa pornesti motorul.

Multumesc pentru sfaturi;
Clapeta si senzorul MAP le am curatat ptr a rezolva problema check engine si safe mode, bieletele anti ruliu aveau joc, erau prea lungi (cele ptr Colt), iar in ceea ce priveste trepidatiile, ca sa iti faci o idee, masina face ca un diesel, trepidatiile sunt constante.
Ungerea selectorului de trepte crezi ca ar avea vre un efect?
Multumesc!

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Noi 25, 2016 11:00 am

Ungerea selectorului ajuta daca schimbatorul merge greu stanga dreapta,si daca nu se centreaza singur pe liber.

Daca trepidatiile n-au treaba cu sarcina sau subturarea motorului, si motorul merge "rotund" atunci poate tampoanele sunt obosite.

Daca nu ai dat f mult pe ea mai bine nu te apuca sa schimbi tot, ca perfecta oricum nu o sa iasa ca noua si o sa ingropi banii in ea. Mai bine strangi bani de alta daca pica asta.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori