Rodaj Mitsu Lancer 2008

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Avatar utilizator
adrian lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 07, 2008 12:38 pm

Mesaj de adrian lancer » Vin Dec 19, 2008 12:21 pm

Fiecare cu parerea lui(era doar un sfat din proprie experienta)!Am trecut de 5000 km.motorul este elastic,merge f.bine si nivelul uleiului este ca in prma zi!P.S. sa nu iti inchipui ca merg in stilul pensionarilor,benzinarul meu de 1,5 a atins viteza max.constructiva si un pic mai mult!

Avatar utilizator
laudia1975
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
Contact:

Mesaj de laudia1975 » Dum Ian 11, 2009 9:00 pm

Pentru mine Lancerul este prima masina cu motor mare (daca 2 litri e mare) .Cam 2000 km am mers cu masina cam cum am invatat la scoala adica schimbam vitezele la 2000 maxim 2300 turatii. La 8000 km , pentru linistea mea am pus un litru de ulei Mobil 1 ESP Formula 5W-30 si asta pt ca eram pe minim la joja (computerul de bord nu a dat nici un avertisment) iar afara deja erau -14 grade. Daca n-ar fi fost acest forum as fi fost ingrijorat dar am vazut ca se poarta completarea cu ulei.
Am ajuns la concluzia ca daca schimb la 3000 de ture chiar daca motorul pare mai turat nu mai simt acele smuncituri ale masinii care se resimt foarte deranjant pentru pasagerii din spate. Masina merge mult mai lin.
Si daca tot discutam de rodaj, pana acum am folosit frana de motor la greu. Sunt interesat de parerea celor cu Lancere diesel mai cu experienta. De ce?
Mecanicii de la service-ul unde-mi fac reviziile pt masina de sevici nu recomanda sa menajez franele ci recomanda sa menajez motorul , mai exact cureaua de distributie de aceea ei mi-au recomandat pentru un Renault Simbol sa " evit " frana de motor si sa folosesc franele. La Lancer lucrurile nu stiu cum stau dar fiind masina personala chiar nu vreau sa astept pana la revizie sa aflu ce si cum. Din alte topicuri reiese ca masina fiing grea, la franare placutele se uzeaza pe fata mai repede (poate prea repede) dar cu distributia a avut cineva probleme?

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Dum Ian 11, 2009 10:28 pm

Nu ai de ce sa eviti folosirea franei de motor.Dimpotriva(mai ales in sezonul asta),ajuta-te de ea cat mai des.Bineinteles,ai grija sa retrogradezi corespunzator vitezei de deplasare.In timpul franei de motor ECU taie si alimentarea cu combustibil,deci ai consum 0.Te ajuta sa obtii consumuri ok si in oras,si ajuti si sistemul de franare.Pe mecanici este bine sa nu ii asculti prea des...Dau o multime de sfaturi "meseriase".

Avatar utilizator
laudia1975
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
Contact:

Mesaj de laudia1975 » Lun Ian 12, 2009 9:31 am

QUOTE (PaulT @ Jan 11 2009, 10:28 PM) Nu ai de ce sa eviti folosirea franei de motor.Dimpotriva(mai ales in sezonul asta),ajuta-te de ea cat mai des.Bineinteles,ai grija sa retrogradezi corespunzator vitezei de deplasare.In timpul franei de motor ECU taie si alimentarea cu combustibil,deci ai consum 0.Te ajuta sa obtii consumuri ok si in oras,si ajuti si sistemul de franare.Pe mecanici este bine sa nu ii asculti prea des...Dau o multime de sfaturi "meseriase".
Apropo de consum : la un drum intins Timisoara - Bucuresti consumul a fost indicat pe bord 5.1/100 km.

Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Lun Ian 12, 2009 1:27 pm

QUOTE (laudia1975 @ Jan 11 2009, 09:00 PM) ...
Mecanicii de la service-ul unde-mi fac reviziile pt masina de sevici nu recomanda sa menajez franele ci recomanda sa menajez motorul , mai exact cureaua de distributie de aceea ei mi-au recomandat pentru un Renault Simbol sa " evit " frana de motor si sa folosesc franele.
...

E prima data cand aud asa ceva, si personal cred ca e o prostie. In plus, daca merg cu 180 si vreau sa pun frana, mecanicii aia recomanda sa apas si ambreiajul? Si atunci cum ramane cu eficienta franarii, si cu uzura placutzelor si cu tractiunea de care ai nevoie daca e alunecos!?! Poate alti colegi pot sa vina cu argumente, pana la proba contrarie eu nu cred ca se poate face recomandarea de a nu folosi frana de motor.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Lun Ian 12, 2009 8:30 pm

Pana si la scoala de soferi majoritatea profesorilor isi invata elevii sa apese intotdeauna ambreiajul atunci cand calca frana.Intotdeauna...Le e mai simplu asa decat sa se oboseasca sa explice cum se foloseste frana de motor.Am vazut si destui care calca ambreiajul in viraje in care le e frica sa mearga constant,cu piciorul pe acceleratie.Te apuca rasul.Frana de motor trebuie facuta oricand este posibil.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Lun Ian 12, 2009 8:32 pm

nici eu nu am auzit de o asemena recomandare, singura chestie naspa la frana de motor e ca daca folosesti frana de motor pe un drum aglomerat s-ar putea sa-ti intre un alt sofer in spate pentru ca in acest caz nu se aprind lampile de frana, asa ca obligatoriu e sa te asiguri ca cel din spate a vazut ca tu folosesti frana de motor ca sa incetinesti masina.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Lun Ian 12, 2009 8:35 pm

Nu e atat de brusca frana de motor.Oricine tine cat de cat o distanta fata de cel din fata are timp suficient sa realizeze ca masina incetineste usor.Ca sa fii sigur poti atinge usor pedala de frana.

Avatar utilizator
laudia1975
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
Contact:

Mesaj de laudia1975 » Lun Ian 12, 2009 9:32 pm

Ma simt obligat sa detailez:
-Nu folosi frana de motor . Mai bine calca frana sanatos caci oricum ai ABS. Distributia la Renault Simbol e atat de slaba incat frana de motor poate impune turatii riscante pentru "curelusa" de distributie. -zice mecanicul (auto Europa Timisoara).
Alta firma , alta masina , alta abordare.
Distributia la Lancer e tot pe curea. Din acest motiv am ridicat problema!

Avatar utilizator
Nahkri
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Iul 14, 2008 10:21 pm

Mesaj de Nahkri » Lun Ian 12, 2009 10:04 pm

QUOTE (laudia1975 @ Jan 12 2009, 09:32 PM) Ma simt obligat sa detailez:
-Nu folosi frana de motor . Mai bine calca frana sanatos caci oricum ai ABS. Distributia la Renault Simbol e atat de slaba incat frana de motor poate impune turatii riscante pentru "curelusa" de distributie. -zice mecanicul (auto Europa Timisoara).
Alta firma , alta masina , alta abordare.
Distributia la Lancer e tot pe curea. Din acest motiv am ridicat problema!

La cele pe benzina e pe lant.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori