Calitate Vopsea Si Rugina

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Avatar utilizator
dstuxo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 02, 2015 12:36 pm

Mesaj de dstuxo » Lun Apr 13, 2015 1:02 pm

Salut. Pe forumul asta se plang mai multi de calitatea proasta a vopselei de pe ASX. Ati observat si voi lucrul asta ? E ceva diferit fata de alti producatori ?
http://www.asxownersclub.com/forum/4-di ... lity-paint
http://www.asxownersclub.com/forum/4-di ... rust-spots

Eu intentionez sa fac o colantare partiala in anumite zone sensibile (aripi, capota motor, cel putin..).

Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Mar Apr 14, 2015 10:46 pm

porneste colantarea cat mai repede. chiar daca vopseaua are sau nu calitatea care trebuie. cand vei da jos autocolantul vei avea masina noua
Nu imi dau seama de calitatea vopselei folosita la asx , insa pot afrima cu tarie ca aproape la orice tine de masinile fabricate din 2010 incoace, calitatea este MULT mai slaba decat la cele fabricate inainte de 2006 !
plasticurile sub orice critica, pielea este de fapt musama / vinilin , etc etc


si eu ma gandeam serios la colantare totala a masinii

Avatar utilizator
Scottishman
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm

Mesaj de Scottishman » Vin Apr 17, 2015 1:55 pm

Nu va recomand colantare totala. Dupa ce dai plasticul jos dupa ceva vreme, vei avea supriza ca vopseaua e plina de taieturi de la cutterele baietilor ce au montat folia. Am vazut cu ochii mei. Si se facuse la o firma cu pretentii.

Avatar utilizator
dstuxo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 02, 2015 12:36 pm

Mesaj de dstuxo » Vin Apr 17, 2015 4:03 pm

Colantare totala nu cred ca fac, insa nu sunt sigur daca sa colantez componente intregi (ex toata aripa, toata capota motor), sau doar o banda care sa protejeze de pietre. Cred ca o sa ramana diferenta de culoare intre zona colantata si cea fara colant...

Despre vopseaua taiata.. presupun ca ar trebui sa taie doar la imbinari in zone mai putin vizibile, nu ? Iar daca nu ajunge folia sa puna in continuare alta folie..
De ex folia asta are 1260 sau 1400 mm latime http://www.folii-masini.ro/Folii-protec ... d-270/p-14

Apropos, aveti idee daca folia Oraguard e ok ? As vrea sa nu am probleme cand o dezlipesc dupa ceva timp, sau in caz de reparatii. Un cunoscut care si-a pus pe capota s-a chinuit f. mult sa dea jos adezivul ramas.. Nu cred ca era era nici folia prea grozava totusi.. Nu stiu marca, insa era de neagra/carbon si presupun ca s-a incalzit mult mai tare..
Eu la astea ma uitam..
http://www.folii-masini.ro/Folii-protec ... d-270/p-14
http://www.folii-masini.ro/folie-protec ... d-283/p-64
http://www.folii-masini.ro/folie-protec ... d-280/p-17

Stiu ca si 3M sunt mai cunoscute, dar la noi mai mult Oracal se pun.. Care sunt mai bune ? Voi cum ati procedat ?

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Vin Apr 17, 2015 9:09 pm

Daca colantezi partial trebuie facut doar buclier fata si spate,capota fata si spate si plafon.La 45 euro fara TVA si banuiesc si fara manopera te apropii vertiginos de pretul unei vopsiri totate.Cintareste bine ceea ce vrei sa faci.

Avatar utilizator
Scottishman
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm

Mesaj de Scottishman » Vin Apr 17, 2015 10:23 pm

Imitatiile de carbon sunt in general niste mizerii penale, se coc si crapa in soare direct.
Eu mi-am pus cu manutza mea folie Oraguard 270 dedesubtul aripilor din spate + o portiune din portiera spate, acolo unde bat pietrele cel mai tare la Lancer. Rezultatul e super, cativa ani va rezista fara probleme. Mai ales ca are si garantie de 5 ani in ceea ce priveste rezistenta in timp. La dat jos, un foen cu aer fierbinte rezolva dezlipirea fara urme lipicioase.

L.E 270 e cea mai potrivita, celelalte sunt mult mai groase, implicit finisarea pe masina e mult mai greoaie.
Daca vrei, te pun in legatura cu cineva care aduce Oraguard la preturi rezonabile.

Avatar utilizator
dstuxo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 02, 2015 12:36 pm

Mesaj de dstuxo » Sâm Apr 18, 2015 8:01 pm

QUOTE (cristi4x4 @ Apr 17 2015, 09:09 PM) Daca colantezi partial trebuie facut doar buclier fata si spate,capota fata si spate si plafon.La 45 euro fara TVA si banuiesc si fara manopera te apropii vertiginos de pretul unei vopsiri totate.Cintareste bine ceea ce vrei sa faci.
Inca nu am decis cat de mult sa colantez, dar cu siguranta nu vreau sa arunc banii pe fereastra.. mai ales ca operatiunea trebue repetata la 4-5 ani..
Momentan prospectez terenul ca sa vad ce tip de folie sa pun si in ce zone. Intre Oraguard 270 si celelalte doua pare sa fie diferenta mare de pret intr-adevar si nu cred ca se justifica..
Daca nu pun toata componenta, ci doar cate o banda, la spalare (jet cu presiune) exista riscul sa se desprinda folia la margine ? Se vede marginea foliei de la praf/mizerie ?


QUOTE (Scottishman @ Apr 17 2015, 10:23 PM) L.E 270 e cea mai potrivita, celelalte sunt mult mai groase, implicit finisarea pe masina e mult mai greoaie.
Daca vrei, te pun in legatura cu cineva care aduce Oraguard la preturi rezonabile.
Merci. Ma decid curand..

Avatar utilizator
Scottishman
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm

Mesaj de Scottishman » Lun Apr 20, 2015 4:26 pm

Pe masina mea neagra, praful pe marginea foliei se vede daca privesti direct si insistent.
La jet de apa nu are nicio problema.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori