Alarma Cu Pornire Motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Avatar utilizator
dstuxo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 02, 2015 12:36 pm

Mesaj de dstuxo » Mie Mar 18, 2015 12:48 pm

Salut!

A montat cineva alarma cu pornire motor pe ASX ?
Ceva gen https://www.alarmaviper.ro/alarme-porni ... er-le.html sau http://www.car-sound.ro/alarme-auto/maat/7500ts.html .
Aveti idee daca se pierde garantia masinii daca e montata la un service autorizat RAR (altul decat Mitsubishi) ?

Din ce am citit o astfel de alarma se poate conecta si direct pe bus-ul CAN al masinii cu un modul separat (DBALL) https://www.alarmaviper.ro/accesorii-al ... dball.html
Ati folosit un sistem din asta? Pare mult mai usoara instalarea si nu se mai desfac multe chestii in interior..

Multumesc,

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Mie Mar 18, 2015 7:59 pm

la asx ca sa pornesti motorul trebuie sa apesi pedala de ambreiaj, altfel nu porneste.
nu stiu daca aceasta alarma poate fi montata pe asx din acest fapt, daca te interesezi la un service, sa ii intrebi aceasta chestie.

Avatar utilizator
dstuxo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 02, 2015 12:36 pm

Mesaj de dstuxo » Joi Mar 19, 2015 9:20 pm

Mda.. De verificat.. Merci.

Avatar utilizator
Scottishman
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm

Mesaj de Scottishman » Joi Mar 19, 2015 11:58 pm

Si la Lancerul meu din 2015 exista aceeasi cerinta- ambreiaj calcat. Insa nu cred ca e mare inginerie ca sa pacalesti contactul pedalei de ambreiaj pentru pornirea motorului.
Si eu sunt in cautari de un Viper decent, cu pager, insa nu mai vreau pornire motor. Am avut pe alta masina si s-a dovedit extrem de nefiabila. E drept, nu era Viper, dar totusi...m-am vindecat.

Avatar utilizator
dstuxo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 02, 2015 12:36 pm

Mesaj de dstuxo » Lun Mar 23, 2015 5:48 pm

Un alt aspect e ca ar sta motorul prea mult la ralanti si oricum incalzirea se face mai bine in sarcina (la condus usor) in cazul diesel. Asta din ce m-am documentat..

Daca renunt la pornire motor as opta pentru una din astea:
* Viper CAN 390x - pe cheia masinii - insa nu ma incanta raza de actiune a telecomenzii masinii
https://www.alarmaviper.ro/alarme-auto/ ... r-can.html
* Viper 3105v - varianta cu 2 telecomenzi unidirectionale
https://www.alarmaviper.ro/alarme-auto/ ... 3105v.html
* Viper 3305v - ceva mai scumpa, dar bidirectionala si cu pager, insa pagerul e punctul slab pentru ca bateria se consuma repede aparent
http://www.autoaccesorii.ro/alarma-cu-p ... irect_link

Ati avut vreo problema la montajul pe CAN ?

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Sâm Apr 04, 2015 8:32 am

Documentatia pt varianta OEM o aveti?


O puteti gasi aici

Avatar utilizator
Scottishman
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm

Mesaj de Scottishman » Dum Apr 05, 2015 12:59 am

Montat zilele trecute la reprezentanta, un Viper 3305v cu pager, fara pornire motor ( nu am vrut), insa cu senzor de perimetru. A costat si a durat ceva, 1700 lei si 4 ore. ( doar 400 a fost manopera, 1000 alarma, 250 senzor suplmentar de perimetru, 50 atentia electricianului) insa sunt multumit de rezultat. E setata pe sensibilitate mica de catre electrician ca sa nu deranjeze aiurea. Oricum, din ce observ e foarte desteapta - nu urla aiurea niciodata, isi dezactiveaza singura senzorii care dau alarme false, etc.

Avatar utilizator
dstuxo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 02, 2015 12:36 pm

Mesaj de dstuxo » Dum Apr 05, 2015 10:11 am

QUOTE (volint @ Apr 4 2015, 08:32 AM) Documentatia pt varianta OEM o aveti?
O puteti gasi aici

Multumesc

QUOTE (Scottishman @ Apr 5 2015, 12:59 AM) Montat zilele trecute la reprezentanta, un Viper 3305v cu pager, fara pornire motor ( nu am vrut), insa cu senzor de perimetru.
Cum au montat-o? Pe CAN-bus sau clasic? Din ce stiu, daca se monteaza pe CAN procedura de instalare e mult mai simpla si dureaza mai putin..

Avatar utilizator
Scottishman
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm

Mesaj de Scottishman » Dum Apr 05, 2015 1:54 pm

Clasic, separat de circuitul masinii. Pe CAN, daca nu ma insel, se foloseste telecomanda originala. Alarma avand insa pager, acesta ar fi devenit redundant, lucru de nedorit.

Avatar utilizator
dstuxo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 02, 2015 12:36 pm

Mesaj de dstuxo » Dum Apr 05, 2015 4:29 pm

Nu neaparat. Din cate stiu alarma OEM CAN (pe cheia masinii) e asta https://www.alarmaviper.ro/alarme-auto/ ... r-can.html Comunica direct pe CAN
Insa, din ce inteleg eu, ca sa cuplezi o altfel de alarma e nevoie de un modul DBALL2
https://www.alarmaviper.ro/accesorii-al ... dball.html

"Interfata DB-All Se Instaleaza Intre Unitatea Centrala A Alarmei Si CAN-ul (magistrala de date) Masinii Facand Posibila Conexiunea Dintre Masina Si Sistemul De Securitate Viper.
Practic In Momentul In Care Trimiteti O Comanda De Pe Telecomanda Alarmei Interfata Preia Semnalul Il Decodeaza Si Apoi Il Trimite Calculatorului De Bord Al Masinii Si Invers, Comunicarea Fiind Bidirectionala. Astfel, Prin Interfata DB-All, Alarma Viper Va Prelua Toate Functiile De Siguranta Si Confort Ale Masinii."

"Cu Ajutorul Interfetei DB-All Se Va Efectua Un Montaj Digital Care Presupune Conectarea A Doar Cateva Fire De Pe Masina Spre Deosebire De Un Montaj Analogic Care Dureaza Mai Mult Si In Cadrul Caruia Interventia Pe Masina Este Mai Ampla."

La noi e mai scump modulul (ca de obicei ) Pe ebay (US) e cam 40$
http://www.ebay.com/itm/XpressKit-DBALL ... f0&vxp=mtr
Mai multe informatii: https://www.youtube.com/watch?v=IPub15z-QsM

Mai mult, daca nu ma insel, dball2 are si modul bypass inclus pentru pornirea motorului de la distanta ca sa nu mai fie nevoie de cheia de rezerva (cipul) in masina.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori