Pagina 3 din 7

Scris: Joi Iun 18, 2015 11:29 am
de godra66
merci mult pt sfaturi!

Scris: Joi Iun 25, 2015 12:39 am
de lorry
Data viitoare sa va luati benzinare. Sunt mai ieftine.

Scris: Lun Iul 06, 2015 2:32 pm
de godra66
QUOTE (lorry @ Jun 25 2015, 12:39 AM) Data viitoare sa va luati benzinare. Sunt mai ieftine.
drept , da ai un pic de senzatie cu diesel )
la mine treaba i ca nu am condus dizal(personal) deloc pana la masina sta.
sper sa fie ok, daca nu o dau si o sa iau benzinar.ca sa nu fac cu nervii )

Scris: Lun Iul 06, 2015 3:45 pm
de ursul_bipolar
Masina nu are absolut nimic iar diesel-ul MSH este unul mult calitativ fata de este pe piata.
Diesel-ul nu este un motor pentru mers numai in oras, ponderea ar trebui sa fie in mod corect 70% extraurban, 30% urban. Daca se respecta numeni nu are nicio problema in ceea ce priveste DPF-ul.


Scris: Lun Noi 02, 2015 11:27 am
de godra66
QUOTE (BoogY @ Oct 8 2014, 09:59 PM) Confirm faptul ca in timpul regenerarii oglinzile si luneta se incalzesc,azi chiar a apucat-o regenerarea prin trafic,n-a durat foarte mult in schimb.Cred ca este o idee buna un led tras de la oglinzi in momentul in care se incalzesc sa se aprinda,chiar daca acesta va fi aprins si in momentul in care actionezi degivrarea,astfel stii ca isi face regenerare si o lasi in pace, nu o opresti.Am 6800km in aproape 2 luni si saptamana asta a fost prima data cand a inceput regenerarea dpfului azi fiind a doua oara,prima data a durat mai mult si mirosea a incins.Problema mea e ca nu vrea sa scada consumul mixt sub 7.4 nici mort in conditiile in care 85%din drumuri sunt in extraurban mers legal si pe tripcomputer.In oras am intre 8.5% si 10%.
Pe cei cu AS&G ii ajuta si faptul ca la semafor nu se opreste,chiar daca sunt indeplinite toate conditiile ptr functionarea AS&G
salut, chiar nu inteleg cum iti dai seama ca se incalzesc oglinzile sau luneta? pui mana pe ele in mers? sau cum?

Scris: Lun Ian 18, 2016 1:17 pm
de Florescu_1983
Săl am si eu un asx 1.8 din 11.2015 aceeași problema cu motorina in baie. Nu ai ce săi faci am fost la 23 ooo cu chek oil sa înlocuit ulei si filtre plus regenerare si update la soft si la 37ooo acceeasi problema . De asta au si scos motoru asta de pe piața fiindcă au doar reclamații. Când am fost a 2 oară eram 4 mașini cu aceeași problema. In rest masina se comporta bine.

Scris: Lun Ian 18, 2016 3:32 pm
de RACINGCODE
In curand o sa aveti probleme mari cu motoarele daca persoista cresterea de nivel si nu de la nivel ci de la faptul ca uleiul a fost compromis intrand in ele motorina nearsa.
Problema este in directa legatura cu filtrul de particule si solutia imediata este schimbarea uleiului mult mai des, maxim 10000km(cand e nivel crescut imediat trebuie inlocuit altfel ungerea...) sau solutia corecta eliminarea fizica si din soft a dpf.

Scris: Lun Ian 18, 2016 4:52 pm
de ursul_bipolar
QUOTE (Florescu_1983 @ Jan 18 2016, 01:17 PM) Săl am si eu un asx 1.8 din 11.2015 aceeași problema cu motorina in baie. Nu ai ce săi faci am fost la 23 ooo cu chek oil sa înlocuit ulei si filtre plus regenerare si update la soft si la 37ooo acceeasi problema . De asta au si scos motoru asta de pe piața fiindcă au doar reclamații. Când am fost a 2 oară eram 4 mașini cu aceeași problema. In rest masina se comporta bine.

Sigur, fix din cauza asta. Este de vina producatorul ca tu nu exploatezi cum trebuie masina. Asta se intampla si la alte marci.

Pentru informatia ta, acest motor nu mai este prezent pe ASX pentru ca nu indeplinea normele EURO 6 si dupa cum banuiesc ca stii, niciun producator nu mai are voie sa vanda masini noi pe piata din Europa fara euro 6. S-a facut compromisul cu 1.6-le de la PSA tocmai pentru a preveni acest neajuns. Dpdv tehnic motorul de 1.6 este fiabil dar sub 1.8 din multe punte de vedere, daca ai timp urmareste aici.

1.8-ul cu siguranta va reveni intr-o noua forma pe acest model.


Scris: Lun Ian 18, 2016 5:46 pm
de Alex44
Solutia corecta nu este sa taiati cu flexul o bucata de tehnologie pt care doar ce-ai platit mii de euro, desteptati-va.

Poate in goana dupa profituri srl-ul racingode a uitat ce e corect si ce e gresit. Atasez definitia dex pt referinta :

QUOTE CORÉCT, -Ă, corecți, -te, adj. 1. Care respectă regulile, normele dintr-un domeniu dat; așa cum trebuie.
O aspirata se resofteaza greu, in schimb cu flexul e usor sa taiem. Mai ales cand piesa indeparatat poate fi valorificata.

Nu sunteti in stare sa realizati o solutie ce semnalizeaza desfasurarea regenerarii, numai la tiganii va duce capul.

Atunci macar propuneti o solutie mecanica, inventati un "prea plin" pt joja.

Unii ar trebui sa se lase de tuning, poate sunt mai talentati la instalat cartoane in fata radiatorului.

Scris: Lun Ian 18, 2016 6:31 pm
de George1982
O alta solutie, pana una alta este sa incerci sa fii foarte atent cand masina face regenerarea (turatie usor marita la relanti, masina trage altfel in sarcina, consum instantaneu marit) si sa nu opresti motorul pana nu se termina regenerarea. Daca reusesti sa faci chestia asta (eu am reusit 3 ani la alfa), nu o sa ai probleme cu motorina in ulei.
Numai bine!