Nivel Ulei Crescut

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Rares Latcu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 16, 2014 9:28 pm

Mesaj de Rares Latcu » Mie Oct 22, 2014 7:52 pm

Buna Seara,
eu am un ASX din 2011, 1.8 diesel, iar in acest moment am 53000 km, ultima revizie am facut-o la 45000 la reprezentanta (masina fiind inca in garantie). Acum 2 zile in drum spre serviciu s-a aprins in bord indicatorul de ulei. Am verificat joja si imi indica un nivel foarte ridicat al uleiului din motor. In service la reprezentanta mi-au spus din cauza faptului ca folosesc masina mai mult in oras decat in afara poate aparea acest fenomen, dar nu am primit nici o alta explicatie pertinenta si profi. Solutia a fost schimbul de ulei si ceva resoftare gratis in baza garantiei.
Mentiona mai sus "lpoede" ceva legat de un suierat / aspirat, si al mine face acel zgomot si nu stiu cu sa il asociez...
E ceva de facut pentru a evita pe viitor aceste probleme?

Avatar utilizator
deyutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 08, 2011 10:39 pm
Contact:

Mesaj de deyutzu » Mie Oct 22, 2014 9:19 pm

Se aude cam ca un feon mai exact cand face regenerare da poti sa nu o mai opresti cand face regenerare si nu o sa mai ai problema :)eu am luat o interfata obd pt telefon ca sa ma invat cu regenerarea. Poti verifica oglinzile turometrul consumul...sunt ft multe semnr in timpul regenerarii

Avatar utilizator
PaulAdrian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm

Mesaj de PaulAdrian » Joi Oct 23, 2014 7:42 am

Cred ca toate motoarele 1.8 DID au problema asta. Si mie la service mi s-a recomandat sa fac un drum lung cel putin o data pe saptamana.
Am schimbat uleiul in martie si in iulie aveam deja 400ml in plus.(motorina din cauza ca nu s-a facut regenerarea)
Deyutzu daca reusesti sa faci regenerarea prin ODB sa ne spui.

Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Vin Oct 24, 2014 7:34 pm

QUOTE (deyutzu @ Oct 22 2014, 09:19 PM) eu am luat o interfata obd pt telefon ca sa ma invat cu regenerarea.


eu am interfata wireless OBD-II de cativa ani ..... dar nu am nici un soft mitsubishi compatibil cu iphone ca sa pot face ceva util

ai tu ?

Avatar utilizator
deyutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 08, 2011 10:39 pm
Contact:

Mesaj de deyutzu » Lun Oct 27, 2014 2:04 am

Nu pot face regenerarea prin OBD ci pot doar sa citesc parametrii. Pentru ios folosesc aplicatia dash commander este cu plata dar garantez functioneaza. Si obd fusion la fel este cu plata dar este ceva mai ieftina si puteti citi si cu asta temperatura pe evacuare. In mod normal sta undeva la 200-300 iar in timpul regenerarii 800-900 grade(valoarea citita din catalyst sensor). Daca nu va descurcati cu aplicatiile va ajut cu mare placere.

Avatar utilizator
deyutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 08, 2011 10:39 pm
Contact:

Mesaj de deyutzu » Lun Oct 27, 2014 9:37 am

Asa apre in aplicatia obd fusion
Fişiere ataşate
image.jpg
image.jpg (98.49 KiB) Vizualizat de 2337 ori
image.jpg
image.jpg (102.18 KiB) Vizualizat de 2360 ori

Avatar utilizator
godra66
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 27, 2015 10:17 am

Mesaj de godra66 » Sâm Iun 13, 2015 10:33 pm

Deci ce înseamnă Check engine oil level? Si ce trebuie făcut in cazul în care apare?
Am de făcut vreo 120 km pana la reprezentanta și vreau sa știu dacă ii pot face si nu stric nimic la masina.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Iun 16, 2015 8:27 am

Inseamna ca nivelul e crescut sau scazut. Verifica-l, sigur stii sa scoti o joja. Daca e prea putin, completezi cu ulei de care scrie in manualul utilizatorului, daca e prea mult iei de la farmacie o seringa sanatoasa si niste furtunel, scoti joja, masori o bucata de furtun de la manerul jojei pana la nivelul marcajului maxim pe joja, marchezi, si apoi cand o bagi pe tubul jojei o bagi doar pana la semn si aspiri cu seringa tot ce poti, si vei ramne cu nivelul corect in baie.

Decat sa mergi cu inima indoita 120km...

Avatar utilizator
Scottishman
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm

Mesaj de Scottishman » Mar Iun 16, 2015 12:59 pm

Se poate folosi cu succes furtunul de la perfuzoarele medicale ( perfuziile clasice) care se infige direct in seringa. Am aplicat si eu metoda de multe ori la multe masini.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 35 vizitatori