Nivel Ulei Crescut

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Scrie răspuns
Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Lun Ian 18, 2016 10:27 pm

George1982 : ce ai spus tu este singura solutie . eu am patit o singura data sa am prea mult "ulei" , de atunci m-am invatat cum sa fac fata acestei particularitati .
in primul rand trebuie lasat deoparte stilul de condus specific vw si bmw ...adica mersul subturat . daca tii masina in ture .... nu ai nici o problema cu regenerarea sau nivelul "uleiului" .
daca totusi se intampla ... nu opresti motorul, il turezi pe loc la 2500-3000 rot/min si cand e gata circurli normal .

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Lun Ian 18, 2016 11:44 pm

O sa mai treaca mult timp pana nu o sa mai blamam producatorul pentru neputinta noastra...

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Mar Ian 19, 2016 7:29 am

Problemele pe care le genereaza filtrul de particule sunt neinchipuit de mari si multe.
Pentru aceasta gaselnita putem blama orice producator si mai ales pe cei care au impus asta.
DPF are ca rol REAL:
- cresterea de consum de carburant
- reducerea fiabilitatii
- cumpararea de piese scumpe.
Si ca demonstrez intr-o mica masura ca problema incalzirii globale este o ... retineti ca regenerarea DPF se face cu consum de motorina suplimentar si generarea unor temperaturi in evacuare duble fata de mersul normal sau in forja maxima.
Pentru un post anterior, pe buna dreptate(conform regulamentului s-a dat o sanctiune "reclama inafara bursei") userul racingcode a fost sanctionat, dar ideea era ca se poate scapa de problema asta desi in unele cazuri e mai greu decat se pare deoarece implementarea in soft a acestei functii este... greu de izolat. Apelati la orice firma care face asta si va inspira incredere insa nu va asteptati sa fie ieftin, pentru motoarele de proveninta Mitsubishi.
Conspiratia uzurii morale : https://www.youtube.com/watch?v=TIG4TxR3xN8

Avatar utilizator
George1982
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 27, 2014 11:02 pm

Mesaj de George1982 » Mar Ian 19, 2016 8:25 am

Ma vad nevoit sa mai fac o corectare: rolul filtrului de particule nu este reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera, ci a micro-particulelor diese (funingine foarte fina) care raman in suspensie la nivelul solului (nu se ridica in atmosfera). Aceste particule sunt foarte cancerigene si mult mai nocive decat emisiile de dioxid de carbon, monoxid de carbon si oxid de azot.

Personal, nu inteleg cum de nu se interzice utilizarea masinilor fara acest filtru in orase. Militez pentru controale drastice in acest sens, ca iubitor de diesel, dar si de viata. Sugerarea eliminarii acestul filtru ca o solutie universala mi se pare o chestie imorala. De ce trebuie sa respir eu (si copiii mei) mai multe particule diesel ca unii sunt bossi si vor dieseluri mari, puternice, etc, dar nu au cap sa isi conduca masinile si nici bani sa isi intretina atelajul?

In cel mai sincer mod si fara suparare va spun ca v-as reclama pe oricare ar face acest lucru necunoscut, prieten sau ruda. Mi se pare o lipsa de respect (daca nu un atac la sanatatea celorlalti).

Eu unul, in oras, cand nu pot merge pe jos sau cu bicicleta, prefer sa iau Touaregul (care are filtru de particule) decat Mitsu (tot cu motor VW) care nu are. Consuma o data jumate, dar nu scoate pic de fum. (am in plan achizitia unui hibrid pentru oras si sa dau mitsu lui taica-miu care merge doar la drumuri lungi, nefiidn din Bucuresti)

Le multumesc celor care nu au ganduri "negre"!

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Mar Ian 19, 2016 6:57 pm

Apreciez felul in care gandesti si corectitudinea de care dai dovada.
Nu as vrea sa fac o polemica cu nimeni din subiectul asta, pentru ca nu este corect, avand avantajul de a lucra in domeniul auto tuning si motorsport.
Este calr ca esti un om de buna credinta si ca consideri ca e adevarat tot ce declara producatorii, in general cei din industria auto, nu pot acuza pe nimeni pentru asta, chiar daca de curand americanii au dat pe astfel de teme cu VW de pamant. Se minte enorm in lumea auto si ma refer chiar la producatori, firme mari si spun asta fara sa am resentiment fata de cineva, doar ca aparatele care le utilizam ne fac sa fim sceptici la teoriile lor.
Sunt convins ca nu sti cum arata in spatele masinii cand se produce autoregenrarea si sunt convins ca nu vrei nici sa mori ce cancer, ce cancer e boalausoara daca vezi ce iese... https://www.youtube.com/watch?v=9oulaV4sGxo
Pe loc se vede mai bine dar si in mers e groaznic sa stai in spatele unei astfel de masini.
Daca crezi ca asa ceva e normal la un diesel... te rog sa privesti: https://www.youtube.com/watch?v=SukslniVuOM
https://www.youtube.com/watch?v=jB3LsjfvLj0
Chiar si Mitsubishi face lafel: https://www.youtube.com/watch?v=jB3LsjfvLj0

Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Mar Ian 19, 2016 10:23 pm

asa de mult fum nu am vazut niciodata la niciuna din masinile mele . oare asa "fumigene" sa fie masinile din clip, sau e ceva in neregula cu ele ?

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Mar Ian 19, 2016 11:35 pm

QUOTE (SEBASTIAN_RC @ Jan 19 2016, 06:57 PM) ...

Vad ca informatiile puse sunt trunchiate si nu cred ca e cazul sa continuam in directia asta. Citind ce ai scris inteleg ca tehnologia asta "clean" provoaca numai dezastre si probleme, fara a aduce vreun beneficiu real in orice directie.

Filmele pe care le-ai pus arata ce se intampla NUMAI in timpul curatarii fortate nu in momentul regenerarii normale. In primul link (cel cu 307-le) se vede laptop-ul asezat pe scaunul soferului deci procedura e cea de service ce presupune arderea depunerilor din exaust. Fix la fel cum faceau trabantistii cand faceau RK motorasului, doar ca ei foloseau arzatorul cu butelie. Fumul ala nu-i caracteristic motoarelor astora in regim normal de functionare si ne prezinti acele filme ca fiind situatii normale si nu asta-i adevarul. Te rog sa analizezi mai atent informatiile si sa eviti "bombele" de tip can-can ce pot crea confuzii.

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Mie Ian 20, 2016 7:41 am

QUOTE (eth0tty1 @ Jan 19 2016, 10:23 PM) asa de mult fum nu am vazut niciodata la niciuna din masinile mele . oare asa "fumigene" sa fie masinile din clip, sau e ceva in neregula cu ele ?

Asa se intampla in mod normal la toate, doar ca atunci cand se face autoregenerarea in mers, fumul la 70-80km/h se disipa altfel si nu se vede chiar asa insa sunt adevarate bombe ecologice, iar in plus distruge o gramada de piese pe la masina si ajungi sa bagi adanc mana in buzunar.
Da DPF, FAP au rolul de a retine particule de o anumita dimensiune insa aceste particule sunt retinute pana sunt eliminate prin autoregenerare direct in atmosfera, asta fiind marea problema. Daca aceste particule se recuperau altfel intelegeam, dar asa este ceva fals si din pacate pacalesc lumea cu ele.
Oare cine ma credea cand spuneam asta inante de scandalul VW? Si nu doar VW e in culpa, daca ii cauta bine... toti sunt.
Normele de poluare sunt extrem de drastice si se cauta solutii in detrimentul functionarii motoarelor dar fara anumite reactii chimice sunt aproape imposibil de obtinut asa ca ...
Cum sa mergi cu egt de 800 grade Celsius la un diesel? https://www.youtube.com/watch?v=ApnrZF7T-O0

As vrea sa stiu daca cunoasteti valoarea de temperatura maxima de functionare data pentru o turbina de turbodisel la o masina cu DPF/FAP.( ma refer la piesa in sine, cat spune producaorul de turbo ca permite maxim turbina)
https://www.youtube.com/watch?v=CBDvLO4ykDU
Atentie catlizatorul si filtrul de particule sunt piese diferite si nu trebuiesc confundate fizic si din pdv al rolului lor.
Imi pare rau ca nu sunt pe placul tuturor toate care le spun eu, dar cand vad masini:
- cu galerii fisurate
- duze la injectoare decalibrate,
- turbine cazute
- esapamente arse, garnituri distruse
- scuturi topite la propriu din care s-a scurs plastic pe jos ...
astea si multe altele de la temperatura de la gazele de evacuare in timpul regenrarii dpf, ce sa spun, sa le ridic statuie, sa ma bucur de asta?
Nu am vazut personal si ma mir ca am scapat de incendii provocate de DPF la diesel... dar cine e curios poate sa caute: "dpf fire" pe google.
Cea mai mica garnitura care scapa pe esapament pana in filtru poate da foc masinii.
Sigur nu trebuie sa stam precum cel cu drobol de sare dar e bine sa cunoastem realitatea si sa putem reactiona in cunostinta de cauza mereu.
Probabil cat masinile sunt in stare perfecta nu e asa de grav decat pentru motor si accesorii, dar cand apar mici discrepante necunoscute ... nu mai stim ce se poate intampla.
Nu vreau sa se creada ca sunt promotorul anularii fortate a DPF / FAP , personal acum am 3 masini diesel in curte doua au DPF activ una nu il mai are din rationamente ce tin de buna functionare si siguranta.
Daca au o functionare corecta si buna, nu dau semne de oboseala nu fac probleme nu e imperios necesar sa le schimbi sa alegi solutia de anulare, insa cand fac probleme decat sa dai 2000euro mai bine te costa 300euro cu totul si nu mai ai probleme deloc in zona asta, in plus scazand consumul si marind fiabilitatea, fara a arde motorina excesiva cu noxe incomensurabile in acele momente.
As vrea sa vad o comparatie reala de noxe, particule masurata la o masina cand merge normal si cand face regenerarea

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Mie Ian 20, 2016 12:07 pm

SEBASTIAN RC,ai perfecta dreptate.Autoregenerarea este un lucru iar regenerarea fortata adica aia facuta cu testerul e cu totul alceva.Pacat ca nu am filmat regeneraea facuta la al meu Pajero.Am spus de mult ca DPF-ul este cel mai mare fis din industria auto facind o comparatie cu gunoiul din casa pe care il stringi o saptamina dupa care mergi cu sacul si il versi in parc.Cine are ceva cunostiinte tehnice temeinice in acest sens ma poate combate oricind,restul e can can.Valabil si pentru cei ce se dau mari ecologisti si ii critica pe ceilalti.....bicicleta....total nepoluanta,combate sedentarismul,mentine sanatatea.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Ian 20, 2016 2:34 pm

Din pacate bicicleta nu este suma rezolvarii tuturor problemelor noastre, de aceea avem masini. Si discutia nu este oricum despre ecologie sau impactul motoarelor cu ardere interna asupra incalzirii globale, acesta este oricum minor in comparatie cu alte surse de poluare.

Corect, filtrul de particule e o gaselnita, portita lor de scapare pt aduce fara investitii mari motoarele diesel la normele de poluare actuale, dar este important de stiut ca masina poate fi exploatata corespunzator daca esti atent la parametrii de functionare, nu trebuie sa dai bani sa dai jos tehnologia pt care tot tu ai platit la cumparare.

Eliminarea DPF-ului aduce 100% beneficii doar firmei care efectueaza eliminari si valorifica apoi filtrele (contin metale pretioase). Posesorii sunt dublu taxati si raman cu o masina ce nu mai functioneaza cu parametrii de fabrica, cu toate consecintele ce pot reiesi de aici.


Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori