Nivel Ulei Crescut

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Ian 27, 2016 6:05 pm

Daca te faci ca n-ai DPF si conduci preponderent in oras ajungi in curand sa ai un DPF atat de blocat incat nici regenerarea fortata nu mai este posibila, si probabil ai nenorocit si motorul... sa zicem ca DPF e usor de scos si dezactivat din soft, dar ce te faci cu motorul care vomita ulei pe la toate incheieturile? Dar cu uzura cauzata de uleiul diluat si spumat?

E mai bine sa previi decat sa tratezi, dar fiecare-si vede interesul.

Nu trebuie sa aplici TOATE metodele de fiecare inainte sa pornesti masina, e suficient sa ai in vedere faptul ca masina ta este echipata cu DPF si daca motorul deabia a apucat sa atinga temperatura de functionare si tu ai ajuns deja la destinatie e posibil sa fie in desfasurare regenerarea, asa ca merita sa observi pentru cateva secunde relanti-ul si consumul instant ca sa te lamuresti. Oricum fiind turbo e indicat sa nu-l opresti imediat ce-ai ajuns.

Iar verificarea fluidelor vitale face parte din intretinerea standard a oricarei masini, sa zicem doar ca la dieseluri cu DPF o faci mai des, dar iti ia 1 minut nu-i nici smecherie, mai mult iti ia sa suni la service sa te programezi pt schimb ulei prematur.



Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Mie Ian 27, 2016 8:05 pm

Nu se poate proteja decat in mica masura decat o persoana care cunoaste foarte bine functioarea si cum a fost totul implementat oin soft.
In teorie sunt multe de spus insa practica te omoara.
Decat sa se asculte sfaturi, date dupa ureche, dupa cum crede unul si altul ca e bine, mai bine te bucuri de masina si nu te stresezi, mare economie nu faci. Sigur nu ma refer la birjareala si bataie de joc, ma redfer la un condus responsabil si cu o exploatare pe masura tind cont de bunul simt. De fapt asta a luat in calcul si producatorul cand a implementat aceste sisteme la care a fost obligat sa recurga si a acceptat pentru ca nu avea ce face si a primit bonus posibilitatea de a vinde postgarantie mai multe piese...
Regenerarea corecta nu se face niciodata in oras sau cu motorul lasat sa mearga cand incepe autoregenerarea, se face mergand la drum de preferat constant si nu foarte incet sau foarte tare.
Daca vrei sa scapi de cat mai multe rele clar trebuie sa anulezi DPF si nu ai efecte adeverse.

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Joi Ian 28, 2016 3:27 pm

Eu sunt de parere ca Alex are dreptate. Atata timp cat este condusa corect si cu putina atentie la detalii nu vei avea probleme. Avem impresia ca totul este plug and play dar nu e asa. Faptul ca nu gandim absolut deloc si lasam masina sa faca totul pentru noi ne duce in astfel de situatii.

Avatar utilizator
claudiudan86
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 13, 2014 9:45 am

Mesaj de claudiudan86 » Mie Iun 22, 2016 6:59 pm


Ia uite ce am gasit pe un site strain. Eu am aceeasi problema si vreau sa vad daca cei de la Mitsubishi Constanta stiu ceva despre ce scrie mai jos. Voi ati auzit de asa ceva? A mai gasit cineva rezolvare la problema noastra?

"Hi, I have had my ASX 3 diesel for just over 3 years now and every service its had it had to be returned within 2000 miles for a forced regen and new oil and filter by the main dealer a it reached the X mark on the dipstick and thus had 1 litre of diesel in the oil from unsuccessful regen runs to clean th DPF filter, a problem that some of us have suffered from.
After the "forced regen" by the garage I would then have no problems until the next service when the same would happen again, so I asked the main dealer to tell me exactly what was being done for the service and forced regen as I was convinced something had reoccurred every time they serviced the car. So I asked for a long term fix or I woud be back for my free new oil and filter forever.
The garage did the forced regen and sent a snapshot of the car data to Mitsibushi for analysis, the result was that when they serviced the car they did not reset the"SQL" (Small Quantity Learn) in the software affecting the regen operation.
I have attahced the e mail they sent me for you all to read and hopefully shed some light on the problem. Since it has been done the oil level is behaving normally and the regens occur every 400 to 500 miles as they are supposed to.
Heres the Email from the main dealer, who I must say have given me excellent service everytime I dealt with them, as you can see they followed my querie to the end solution. Hope this helps some of you.

"Hi Jeremy, sorry to come back to you so late. I have attached all the service history on the vehicle for you. I have also had an answer back regarding the TSR I sent up. According to the freeze frame data since the service the DPF had attempted to do its burn 4 times and never finished its cycle-it was not restarting its cycle where it left of because the SMALL QUANTITY LEARN was not completed after the service-so apologies for that. As we have done a forced regen and changed the oil and also the SQL you should have no further problems. They have now added the SQL to the ecu rewrite when the vehicle's come in for a service it automatically gets done."

Thanks
Paul

Paul
Service Team Leader
For and on behalf of Celtic Mitsubishi Limited"

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Joi Iun 23, 2016 11:33 am

Mi-a placut mult fraza: "So I asked for a long term fix or I woud be back for my free new oil and filter forever."
Sunt sigur ca in reprezentantele din Ro nu s-a auzit de SQL, cred ca ar fi bine daca cineva de la reprezentante ar urmari ce discutam noi pe aici. Pe vremuri era DeBogdan care mai arunca un ochi dar nu l-am mai vazut de mult.
Cred ca ar fi ok sa trimiti un mail la mcar cu rezolvarea asta, poate invata si ei ceva nu doar ca a a fost vina celor au modelul asta de motor.

Avatar utilizator
claudiudan86
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 13, 2014 9:45 am

Mesaj de claudiudan86 » Joi Dec 15, 2016 5:40 am

Eu am avut acceasi problema. Solutie? Am fost la un service specializat pentru DPF si l-am anulat. Deci tot ce cititi aici pe forum o sa va dea durere de cap. Ai nivel crescut de ulei inseamna ca filtru de particule nu lucreaza normal sau e blocat. In cazul meu, masina merge mult mai lejer de cand am anulat acest dispozitiv si se cunoaste imediat. Poti schimba filtrul de particule dar in cazul meu, daca il schimbam, nu aveam nici o garantie ca va lucra la parametrii normali deoarece eu sunt plecat 6 luni pe an si sotia nu merge cu masina turata. S-ar fi blocat din nou si iar acceasi problema.

Avatar utilizator
serj86
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 09, 2013 1:17 pm

Mesaj de serj86 » Mar Dec 27, 2016 9:11 pm

Salut,

Stiti cumva daca problema regenerarii este prezenta si pt motorul 2.0 diesel 150CP (cutie automata)? Din cate am inteles din acest thread problematic ar fi doar motorul de 1.8.

Mersi

Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Mar Dec 27, 2016 11:17 pm

QUOTE serj86


din cate stiu eu , problema asta este din vina filtrului de particule pus ca sa scoata norma de poluare ..........

din pct meu de vedere motorul de 1.8L este net superior celui de 2.0L din simplul motiv ca a fost proiectat si construit in uzinele mitsubishi .....

Avatar utilizator
serj86
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 09, 2013 1:17 pm

Mesaj de serj86 » Mie Dec 28, 2016 12:07 pm

Am inteles, mersi de info. Sincer eram (si inca sunt) interesat de achizitia unui ASX, fiind foarte incantat de prestatia marcii Mitzubishi pana in prezent (detin un colt din 2006). Ca si oferta ma interesa https://www.autovit.ro/anunt/mitsubishi ... 968ca40dfc, dar sincer nu am gasit deloc informatii despre acest motor. Astept cu interes alte sfaturi sau pareri despre aceasta motorizare, in special referitoare la problema filtrului de particule (din cate am citit alte hibe majore nu ar avea ASXul).

Multumesc

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Joi Dec 29, 2016 12:41 pm

Este gresit scris acolo, este motorul de 1.8 si 150CP. Mitsubishi a avut o scurta colaborare cu cei de la VAG folosind intervalul 2008 - 2009 motorul VW de 2 litri si 140CP pe lancer si cred si pe outlander. Din 2009 a aparut 1.8 si 150 CP iar Mitsu a renuntat la a mai folosi notoarele VAG. Masina pe care o vrei tu are motorul de 1.8 si 150 CP adica motorul japonez. Nu a existat niciodata la Mitsu 2l si 150CP.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori