Scris: Joi Mar 06, 2014 3:50 pm
Salut,
Vreau sa va deranjez cu o serie de intrebari legata de parbrizul la Mitsubishi ASX. Am avut nesansa sa iau o piatra in parbriz in partea stanga sus, iar a doua zi de la impact a plecat fisura in diagonala spre dreapta jos pana la mijlocul geamului. Am schimbat parbrizul la service-ul agreeat de asigurare, dar este un parbriz aftermarket, produs de cei de la NordGlass, Polonia.
Am verificat montajul, baietii au lucrat bine, nu se vad urma de zgarieturi, nu este matuit, nu este opac, nu face efecte de lupa, centrarea este aproximativ ok fata de stalpii caroseriei, etc.
De ce imi este teama, doar de caliatea parbrizului nou.
Parbrizul original avea marcajele urmatoare :
AGC Atutomotive
UIS JQA M314
DOT -20 A51
// E6 43R-006261,
CCC A002345 10 A
LAMISAFE
.
. .
Parbrizul nou are urmatoarele marcaje:
NORDGLASS,
// DOT 765 AS1 M423
E20 43R-00340
:: 4
Ce am gasit pana acum este legat de codul dot si de normele de omologare EXX. Ce as vrea sa stiu :
- ce reprezinta celelalte coduri ?
- cat de buna este alegerea garajului, de a monta un parbriz NORDGLASS? ( bine, tinand cont ca se poate considera "consumabil", din cauza existentei riscului permanent de spargere, nu cred ca ar merita cheltuiala cu parbriz OEM de fiecare data cand se sparge sau se ciobeste)
- calitatea geamului este data de aceste coduri sau nu?
- desi este piesa aftermarket si normal aceste piese au o echivalenta de aprox. 80% din pesele OEM, a mai avut cineva probleme cu parbrizul? a mai optat cineva pentru acest tip de parbriz ?
Am atasat si pozele cu cele doua coduri.
Vreau sa va deranjez cu o serie de intrebari legata de parbrizul la Mitsubishi ASX. Am avut nesansa sa iau o piatra in parbriz in partea stanga sus, iar a doua zi de la impact a plecat fisura in diagonala spre dreapta jos pana la mijlocul geamului. Am schimbat parbrizul la service-ul agreeat de asigurare, dar este un parbriz aftermarket, produs de cei de la NordGlass, Polonia.
Am verificat montajul, baietii au lucrat bine, nu se vad urma de zgarieturi, nu este matuit, nu este opac, nu face efecte de lupa, centrarea este aproximativ ok fata de stalpii caroseriei, etc.
De ce imi este teama, doar de caliatea parbrizului nou.
Parbrizul original avea marcajele urmatoare :
AGC Atutomotive
UIS JQA M314
DOT -20 A51
// E6 43R-006261,
CCC A002345 10 A
LAMISAFE
.
. .
Parbrizul nou are urmatoarele marcaje:
NORDGLASS,
// DOT 765 AS1 M423
E20 43R-00340
:: 4
Ce am gasit pana acum este legat de codul dot si de normele de omologare EXX. Ce as vrea sa stiu :
- ce reprezinta celelalte coduri ?
- cat de buna este alegerea garajului, de a monta un parbriz NORDGLASS? ( bine, tinand cont ca se poate considera "consumabil", din cauza existentei riscului permanent de spargere, nu cred ca ar merita cheltuiala cu parbriz OEM de fiecare data cand se sparge sau se ciobeste)
- calitatea geamului este data de aceste coduri sau nu?
- desi este piesa aftermarket si normal aceste piese au o echivalenta de aprox. 80% din pesele OEM, a mai avut cineva probleme cu parbrizul? a mai optat cineva pentru acest tip de parbriz ?
Am atasat si pozele cu cele doua coduri.