Pagina 1 din 2

Scris: Joi Oct 10, 2013 3:52 pm
de bel
La 52.000 imi uzeaza cauciucurile fata pe exterior ... este normal ??? in conditiile in care nu are rezerva? poate exlodeaza la drum....

trebuie facut bracajul?

Scris: Joi Oct 10, 2013 8:34 pm
de nini
daca se uzeaza pe exterior trebuie sa faci geometria directiei. cauta un service bun.

Scris: Joi Oct 10, 2013 8:54 pm
de Flipper
Nu ar strica sa faci o geometrie pe fata.

Scris: Joi Oct 10, 2013 9:38 pm
de avy
Datorita convergentei geometriei e oarecum normal sa se toceasca pe exterior .Dar nu exagerat. Daca sunt tocite in aceasi proportie si stanga si dreapta ai putea sa o numesti uzura normala. Mai depinde si de stilul de mers,daca intri in viraj cu frana calcata... Iti spun toate astea pentru ca am vazut situatii cand astia cu geometria mai mult au stricat decat au reparat. In cazul asta as merge pe mana reprezentantei, stiu exact unghiurile ...

Scris: Vin Oct 11, 2013 9:30 am
de Flipper
Eu am facut geometria acum mai bine de 1 an la autosoft si nu am probleme. Cost 90RON doar pentru puntea fata. La reprezentanta e peste 200RON

Scris: Vin Oct 11, 2013 7:11 pm
de nini
nu trebuie neaparat sa mergi la reprezentatnta pentru geometrie.
am facut si eu geometria tot la autosoft, au urcat masina pe stand, au introdus datele masinii in calculator ( marca, model, an fabricatie, motor etc) pe ecran au aparut datele ideale, dupa care tot computerul spune unde si cat trebuie sa umbli. la final o sa iti dea o hartie cu valorile ideale, valorile gasite pe masina, valorile dupa efectuarea geometriei si abaterea acceptata. nu o sa iti iasa valorile ideale la toti parametrii, foarte bine e ca toti parametrii sa fie in abaterile acceptate.
inainte de a face geometria intreaba daca au in softul in calculator pt masina ta, adica, marca model, an, varianta echipare, marime jante, nu accepta sa faci geometria daca nu apare masina.
eu initial, de lene sa merg pana la autosoft, am incercat la un alt service, care nu avea softul pentru new lancer, ci doar pt lancer clasic, cei din service spunandu-mi ca merge si asa.
nu am acceptat sa mearga "si asa" si am mers la autosoft.
si la mine dupa ce am schimbat ambreiajul, cauciucurile se toceau mai mult pe exterior, si culmea pe fata nu au umblat foarte mult, ci mai mult au umblat la spate, unde diferentele dintre valorile ideale si valorile de pe masina erau mari.

Scris: Lun Feb 10, 2014 3:58 pm
de f.cristi
La mine cele de vara la 20000 (din care scadem doua ierni) sunt aproape oglinda pe exterior .

Scris: Vin Mar 28, 2014 5:54 pm
de bel
Anul trecut prin noiembrie am facut bracajul la reprezentanta , 180 lei , am schimbat rotile cu cele de iarna , umflate cu 2,3 atm , imi uzeaza iarasi pe exterior :
http://i58.tinypic.com/2dlneb9.jpg
http://i57.tinypic.com/r0cot5.jpg
http://i60.tinypic.com/2i7q0t1.jpg

uitati cum le ciupeste pe exterior , la fel ca si cele de vara ( acuma trebuie sa pun pa spate)

ce este de facut???

Scris: Vin Mar 28, 2014 11:27 pm
de avy
Ca stil de condus, cand conduci mai sportiv,franezi in viraj ( adica te inscri in viraj cu frana apasata ) ? Fiindca profilul este ''muscat'' pe exterior ca si cum ar fi fost fortat pe franare.

Scris: Sâm Mar 29, 2014 8:59 pm
de f.cristi
Am masina din noiembrie 2010 si cand am facut pozele astea aveam la bord cam 20000 km (din care 2 ierni au fost pe cauciucuri de iarna, ca parcurs mult mai putin decat cele de vara). Anvelopele originale sunt Dunlop SP SPORT 215/60R17 de vara si vad ca s-au tocit si mancat atat pe marginea interioara cat mai ales pe cea exterioara (unde santurile aproape ca s-au sters), in principal pe fatza. Ca stil de mers este pensionaresc (o conduce taica-meu), plus cate o incursiune aproape zilnica pe un drum de tzara/macadam pe o distanta cam de 200 m (dus) si in usoara panta.
Avand in vedere faptul ca anvelopele de iarna arata bine (bine, sunt mult mai putin rulate decat cele de vara, in total 24000 km la ora actuala vara+iarna) si faptul ca taica-meu forteaza un pic plecarea in rampa pe macadam (desi masina are Hill Assist, dar el nu se bazeaza pe asta ) trag concluzia ca Dunlop-urile originale sunt proaste ca si compozitie, material. Sper sa nu ma insel si sa fie vorba de directie, dar nu prea imi vine sa cred .