Probleme Roti Fata ...

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Avatar utilizator
bel
EVO I
Mesaje: 35
Membru din: Lun Noi 22, 2010 1:14 pm

Mesaj de bel » Joi Oct 10, 2013 3:52 pm

La 52.000 imi uzeaza cauciucurile fata pe exterior ... este normal ??? in conditiile in care nu are rezerva? poate exlodeaza la drum....

trebuie facut bracajul?

Avatar utilizator
nini
EVO VIII
Mesaje: 1396
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Joi Oct 10, 2013 8:34 pm

daca se uzeaza pe exterior trebuie sa faci geometria directiei. cauta un service bun.

Avatar utilizator
Flipper
EVO IX
Mesaje: 1593
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Oct 10, 2013 8:54 pm

Nu ar strica sa faci o geometrie pe fata.

Avatar utilizator
avy
EVO III
Mesaje: 173
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Joi Oct 10, 2013 9:38 pm

Datorita convergentei geometriei e oarecum normal sa se toceasca pe exterior .Dar nu exagerat. Daca sunt tocite in aceasi proportie si stanga si dreapta ai putea sa o numesti uzura normala. Mai depinde si de stilul de mers,daca intri in viraj cu frana calcata... Iti spun toate astea pentru ca am vazut situatii cand astia cu geometria mai mult au stricat decat au reparat. In cazul asta as merge pe mana reprezentantei, stiu exact unghiurile ...

Avatar utilizator
Flipper
EVO IX
Mesaje: 1593
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Oct 11, 2013 9:30 am

Eu am facut geometria acum mai bine de 1 an la autosoft si nu am probleme. Cost 90RON doar pentru puntea fata. La reprezentanta e peste 200RON

Avatar utilizator
nini
EVO VIII
Mesaje: 1396
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Vin Oct 11, 2013 7:11 pm

nu trebuie neaparat sa mergi la reprezentatnta pentru geometrie.
am facut si eu geometria tot la autosoft, au urcat masina pe stand, au introdus datele masinii in calculator ( marca, model, an fabricatie, motor etc) pe ecran au aparut datele ideale, dupa care tot computerul spune unde si cat trebuie sa umbli. la final o sa iti dea o hartie cu valorile ideale, valorile gasite pe masina, valorile dupa efectuarea geometriei si abaterea acceptata. nu o sa iti iasa valorile ideale la toti parametrii, foarte bine e ca toti parametrii sa fie in abaterile acceptate.
inainte de a face geometria intreaba daca au in softul in calculator pt masina ta, adica, marca model, an, varianta echipare, marime jante, nu accepta sa faci geometria daca nu apare masina.
eu initial, de lene sa merg pana la autosoft, am incercat la un alt service, care nu avea softul pentru new lancer, ci doar pt lancer clasic, cei din service spunandu-mi ca merge si asa.
nu am acceptat sa mearga "si asa" si am mers la autosoft.
si la mine dupa ce am schimbat ambreiajul, cauciucurile se toceau mai mult pe exterior, si culmea pe fata nu au umblat foarte mult, ci mai mult au umblat la spate, unde diferentele dintre valorile ideale si valorile de pe masina erau mari.

Avatar utilizator
f.cristi
EVO IV
Mesaje: 297
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Lun Feb 10, 2014 3:58 pm

La mine cele de vara la 20000 (din care scadem doua ierni) sunt aproape oglinda pe exterior .

Avatar utilizator
bel
EVO I
Mesaje: 35
Membru din: Lun Noi 22, 2010 1:14 pm

Mesaj de bel » Vin Mar 28, 2014 5:54 pm

Anul trecut prin noiembrie am facut bracajul la reprezentanta , 180 lei , am schimbat rotile cu cele de iarna , umflate cu 2,3 atm , imi uzeaza iarasi pe exterior :
http://i58.tinypic.com/2dlneb9.jpg
http://i57.tinypic.com/r0cot5.jpg
http://i60.tinypic.com/2i7q0t1.jpg

uitati cum le ciupeste pe exterior , la fel ca si cele de vara ( acuma trebuie sa pun pa spate)

ce este de facut???

Avatar utilizator
avy
EVO III
Mesaje: 173
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Vin Mar 28, 2014 11:27 pm

Ca stil de condus, cand conduci mai sportiv,franezi in viraj ( adica te inscri in viraj cu frana apasata ) ? Fiindca profilul este ''muscat'' pe exterior ca si cum ar fi fost fortat pe franare.

Avatar utilizator
f.cristi
EVO IV
Mesaje: 297
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Sâm Mar 29, 2014 8:59 pm

Am masina din noiembrie 2010 si cand am facut pozele astea aveam la bord cam 20000 km (din care 2 ierni au fost pe cauciucuri de iarna, ca parcurs mult mai putin decat cele de vara). Anvelopele originale sunt Dunlop SP SPORT 215/60R17 de vara si vad ca s-au tocit si mancat atat pe marginea interioara cat mai ales pe cea exterioara (unde santurile aproape ca s-au sters), in principal pe fatza. Ca stil de mers este pensionaresc (o conduce taica-meu), plus cate o incursiune aproape zilnica pe un drum de tzara/macadam pe o distanta cam de 200 m (dus) si in usoara panta.
Avand in vedere faptul ca anvelopele de iarna arata bine (bine, sunt mult mai putin rulate decat cele de vara, in total 24000 km la ora actuala vara+iarna) si faptul ca taica-meu forteaza un pic plecarea in rampa pe macadam (desi masina are Hill Assist, dar el nu se bazeaza pe asta biggrin.gif ) trag concluzia ca Dunlop-urile originale sunt proaste ca si compozitie, material. Sper sa nu ma insel si sa fie vorba de directie, dar nu prea imi vine sa cred .
Fişiere ataşate
DSCF4520.jpg
DSCF4520.jpg (2.36 MiB) Vizualizat de 3376 ori
DSCF4519.jpg
DSCF4519.jpg (3.78 MiB) Vizualizat de 3367 ori
DSCF4518.jpg
DSCF4518.jpg (3.55 MiB) Vizualizat de 3366 ori
DSCF4517.jpg
DSCF4517.jpg (1.99 MiB) Vizualizat de 3370 ori
DSCF4516.jpg
DSCF4516.jpg (2.21 MiB) Vizualizat de 3367 ori
DSCF4515.jpg
DSCF4515.jpg (2.28 MiB) Vizualizat de 3370 ori
DSCF4514.jpg
DSCF4514.jpg (4.13 MiB) Vizualizat de 3383 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator