Impresii Test Drive
salut,
stiu ca aici ar trebui sa scriu numai din experienta proprie dar postarea se vrea a fi o intrebare.
Un amic a primit pe mail un review al noului motor diesel Mitsu si avand lancer-ul diesel s-a cam deprimat asa ca a mers la un test drive cu noul ASX.
Concluzia lui si a celui care i-a adus masina (care la fel avea un lancer diesel) ca motorul, de fapt sa zic tractorul trage mult mai bine decat cel actual.
Intrebarea este daca cineva a mai avut aceasta impresie.
multam
stiu ca aici ar trebui sa scriu numai din experienta proprie dar postarea se vrea a fi o intrebare.
Un amic a primit pe mail un review al noului motor diesel Mitsu si avand lancer-ul diesel s-a cam deprimat asa ca a mers la un test drive cu noul ASX.
Concluzia lui si a celui care i-a adus masina (care la fel avea un lancer diesel) ca motorul, de fapt sa zic tractorul trage mult mai bine decat cel actual.
Intrebarea este daca cineva a mai avut aceasta impresie.
multam
Pai Lancer e mai usor decat ASX, iar motorul Lancerului pe standuri dyno dadea cifre mai mari de 150CP. Asa ca se poate sa nu fie doar o impresie. Pe langa asta, tractorul are si cuplul putin mai mare decat noul DID. Noul DID trage bine incepand de la 1500 de ture si se simte foarte liniar, dar tdi-ul dupa 2000 se simte mai brutal. Fiecare are avantaje si dezavantaje, poate mai multe avantaje pentru DID.
Azi am luat si eu primul contact cu ASX-ul (versiunea Instyle) si am facut si un drive test pe un drum judetean destul de denivelat.
Impresii de la drum:
- suspensia e destul de moale (pe placul meu), absoarbe destul de bine denivelarile, fara sa creeze probleme in curbe la viteze rezonabile
- garda la sol nu e cine stie ce
- directia e usoara
- motorul e silentios la interior, singura urma de diesel fiind un fasait ciudat de turbina, pe care nu l-am mai auzit pana acum. Se infige destul de bine, chiar si la plecarea de pe loc. Ambreiajul cupleaza undeva jos, destul de repede.
- am testat si AS&G-ul si e misto; motorul reporneste repede.
- comutarea 2WD/4WD se poate face din mers
Impresii per general:
- acoperisul panoramic nu m-a dat pe spate si iti cam bate soarele in cap
- Xenonul e doar pe faza scurta. Nu stiu de ce ii zice bi-Xenon. In schimb in far e un compartiment (care primeste lumina de la faza scurta printr-un sistem de tip oglinda) care lumineaza in lateral.
- scutul motor e de plastic
- spatiul in spate e rezonabil
- calitatea materialelor acceptabila. Mai puteau lucra un pic la butoanele de pe usi.
- la capota i-ar fi stat bine un piston pt. ca e destul de grea
Daca imi amintesc mai scriu.
Impresii de la drum:
- suspensia e destul de moale (pe placul meu), absoarbe destul de bine denivelarile, fara sa creeze probleme in curbe la viteze rezonabile
- garda la sol nu e cine stie ce
- directia e usoara
- motorul e silentios la interior, singura urma de diesel fiind un fasait ciudat de turbina, pe care nu l-am mai auzit pana acum. Se infige destul de bine, chiar si la plecarea de pe loc. Ambreiajul cupleaza undeva jos, destul de repede.
- am testat si AS&G-ul si e misto; motorul reporneste repede.
- comutarea 2WD/4WD se poate face din mers
Impresii per general:
- acoperisul panoramic nu m-a dat pe spate si iti cam bate soarele in cap
- Xenonul e doar pe faza scurta. Nu stiu de ce ii zice bi-Xenon. In schimb in far e un compartiment (care primeste lumina de la faza scurta printr-un sistem de tip oglinda) care lumineaza in lateral.
- scutul motor e de plastic
- spatiul in spate e rezonabil
- calitatea materialelor acceptabila. Mai puteau lucra un pic la butoanele de pe usi.
- la capota i-ar fi stat bine un piston pt. ca e destul de grea
Daca imi amintesc mai scriu.
O nelamurire am in legatura cu proiectoarele de ceata. Uitandu-ma la ele inainte sa le aprind am observat ca au un bec destul de mare infipt inspre in jos in corpul proietorului. Cand am aprins proiectoarele am observat ca de fapt s-a aprins o lampa situata cumva ascuns in spatele acelui bec, cu soclul indreptat inspre inapoi. Becul cel mare de care va spuneam nu era aprins. Oare care o fi smecheria ?
Hai sa-ti spun ceva.
De cand tot studiez masini am ajuns sa stiu eu mai multe detalii decat majoritatea celor care vand.
Inteleg ca esti in domeniu, dar fac pariu ca nu cunosti toate detaliile de pe aici. De altfel sunt cateva intrebari pe topicul ASX ramase si acum fara raspuns.
Si, pana la urma, e un forum liber de discutii, pareri, impresii, expunere a unor chestii pe care unii s-ar putea sa nu le fi observat.
Informatiile pe care le-am primit le-am expus si eu mai departe, pentru alte chestii mai intreb si eu in stanga si in dreapta, poate sunt altii mai destepti decat mine. Informatiile pe care le-am expus aici sunt cele observate de mine; nu mi-as permite sa scriu ce-mi trece prin cap (decat daca as fi de la concurenta, poate ). Incerc sa fiu cat se poate de obiectiv.
De cand tot studiez masini am ajuns sa stiu eu mai multe detalii decat majoritatea celor care vand.
Inteleg ca esti in domeniu, dar fac pariu ca nu cunosti toate detaliile de pe aici. De altfel sunt cateva intrebari pe topicul ASX ramase si acum fara raspuns.
Si, pana la urma, e un forum liber de discutii, pareri, impresii, expunere a unor chestii pe care unii s-ar putea sa nu le fi observat.
Informatiile pe care le-am primit le-am expus si eu mai departe, pentru alte chestii mai intreb si eu in stanga si in dreapta, poate sunt altii mai destepti decat mine. Informatiile pe care le-am expus aici sunt cele observate de mine; nu mi-as permite sa scriu ce-mi trece prin cap (decat daca as fi de la concurenta, poate ). Incerc sa fiu cat se poate de obiectiv.
Sa revenim la chestii mult mai utile si mai constructive pt. colegii de forum, pt. ca, evident, la intrebarile de mai sus nu au stiut sa raspunda nici cei care ar fi fost in masura (nu ca nu ar fi fost intrebati; probabil lansarea ASX-ului e inca prea "fierbinte" si informatiile sunt inca greu de gasit). Daca nu discutam despre ASX si caracteristicile acestuia atunci pt. ce e acest topic/forum ?
Azi am testat Hill Assist-ul (o premiera pt. mine acest sistem) si mi s-a parut foarte misto (si nu vreau sa zic ca e un moft de femei). In rampa (chiar si de grad mic), pornind masina oprita pe loc, pana in momentul cand cupleaza ambreiajul masina nu mai da inapoi nici un milimetru. Mi se pare util ca nu mai stai cu grija ca dai in cel din spatele tau sau pe rampele cu grad mare de inclinare.
PS: Am avut noroc ca azi am avut posibilitatea sa retestez ASX-ul, altfel trebuia sa intreb pe aici pe forum despre acest lucru si poate mai deranjam pe cineva.
Azi am testat Hill Assist-ul (o premiera pt. mine acest sistem) si mi s-a parut foarte misto (si nu vreau sa zic ca e un moft de femei). In rampa (chiar si de grad mic), pornind masina oprita pe loc, pana in momentul cand cupleaza ambreiajul masina nu mai da inapoi nici un milimetru. Mi se pare util ca nu mai stai cu grija ca dai in cel din spatele tau sau pe rampele cu grad mare de inclinare.
PS: Am avut noroc ca azi am avut posibilitatea sa retestez ASX-ul, altfel trebuia sa intreb pe aici pe forum despre acest lucru si poate mai deranjam pe cineva.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori