Impresii Test Drive
Dupa cum isi trateaza clientii, ori au vanzari uriase, ori sunt niste incompetenti sau dezintersati cu salarii babane (probabil ne belesc pe noi destul). Cred ca pt mine afacerea cu mitsubishi RO se termina cu aceasta ultima achizitie pe care din prostie am facut-o, sau mai bine zis e in derulare -Joi dimineata masina incarcata in Bucuresti, nici acum sambata nu e la TM!? - mai poti zice ceva, decat ca daca nu o am luni conform contractului incerc reziliera! Pacat pt noi insa!
eu ma chinui de ceva timp sa strang bani sa cumpar asx 1.6 benzina pt ca urasc motorina si in plus era mult mai accesibil, zic ca ma chinui pt ca nu vreau sa fac leazing si nici imprumut la banca sa le dau o caruta de bani inapoi si sa mareasca rata cand vor ei. acum ca au crescut pretul semnificativ e foarte probabil sa ma reorientez, asx era cel mai accesibil insa acum sa aliniat la pret cu celelate marci.
De exemplu la modelul cumparat in noiembrie de mine (ASX 1.8D Intense 4WD) au mai pus la pret 1220 Euro, ceea ce e enorm. Intr-adevar s-au aliniat la pret cu ceilalti, poate Hyundai ix35 e sub. Imi faceam si eu planuri pt. un ASX pt. sotie dar acum, cu noile preturi, am inceput sa iau si alte variante in calcul. Pacat pt. ca dieselul de pe ASX imi convenea de minune, ca raport intre cilindreea relativ mica (lucru important pt. taxe, RCA etc.) si puterea destul de mare.
@redbyst
De ce urasti asa de mult motorina ? Nu de alta dar poate imi scapa mie ceva; am zis: vreau sa cumpar un crossover/SUV si nu sunt inca hotarat nici pe ce motorizare sa merg, deci nu exclud nici benzina.
@redbyst
De ce urasti asa de mult motorina ? Nu de alta dar poate imi scapa mie ceva; am zis: vreau sa cumpar un crossover/SUV si nu sunt inca hotarat nici pe ce motorizare sa merg, deci nu exclud nici benzina.
@f.cristi- urasc motorina din cel putin 2 motive importante:
1- zgomotul infernal al motorului dizal (stiu vor spune unii ca la asx nu e asa puternic insa e nou, sa il auzim dupa cativa ani de functionare du motorina autohtona)
2- duhoare pe care o lasa in urma (eu fiind nevoit sa o inhalez pana dau pe recirculare, acum conducand un shit de masina fara filtru)
ar mai fi si altele, costuri revizii intretinere, etc insa cele doua mentionate ma deranjeaza cel mai tare.
1- zgomotul infernal al motorului dizal (stiu vor spune unii ca la asx nu e asa puternic insa e nou, sa il auzim dupa cativa ani de functionare du motorina autohtona)
2- duhoare pe care o lasa in urma (eu fiind nevoit sa o inhalez pana dau pe recirculare, acum conducand un shit de masina fara filtru)
ar mai fi si altele, costuri revizii intretinere, etc insa cele doua mentionate ma deranjeaza cel mai tare.
Mie imi plac si benzina si motorina (am avut de-amandoua); fiecare isi are farmecul sau. Dar personal consider ca pe o masina de gabarit mai mare (de la 1500 kg in sus) e mai potrivit un diesel datorita cuplului motor mai mare care trebuie sa duca atat propria greutate cat si o greutate suplimentara fata de o masina mai mica (si asta se reflecta si in consum). La o masina de gabarit mai mic e suficienta benzina. Am avut doua masini de capacitate mica (1.3 si cam 90 CP fiecare), una pe benzina si alta pe motorina si consumurile erau cam la fel atat extraurban cat si urban. Atat tot ca la cea pe benzina se simtea imediat la consum o greutate suplimentara.
Sa stii ca la ASX dieselul nu mi se pare atat de silentios, dar nu ma deranjeaza.
Sa stii ca la ASX dieselul nu mi se pare atat de silentios, dar nu ma deranjeaza.
- lucas22010
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Dec 03, 2010 1:53 pm
am condus si eu astazi modelul cu motor de 1,8 motorina invite aprox 15km, din care si o portiune cu noroi in curs de dezghet si zapada topita.
iata mai jos cateva observatii mai mult sau mai putin obiective:
masina pare confortabila, nu simti viteza, motorul fata de alte motoare diesel este destul de silentios. trage bine, se accelereaza usor, nefiind lenes. franele sunt eficiente, au cursa destul de scurta, dar te poti obisnui. cu schimbatorul nu am avut probleme, atat doar ca nu prea iti dai seama in ce viteza de afli din prima. pe zapada topita in mod 4x4 nu am simtit nici o diferenta fata de asfalt, e drept ca am avut si cauciucuri de iarna. suspensia nu este pentru drum cu gropi, e ceva mai rigida, simti fiecare denivelare.
in schimb m-au dezamagit anumite detalii legate de finisaje. de ex. sub scaunul pasager atarna un cablu electric, iar capitonajul de sub scaun are niste fante in el prin care se vede tabla din pardosela. prize de aer cald in spate la picioare merg doar la pasagerul din spatele soferului. intre bancheta din spate si port-bagaj in partile laterale sunt niste locuri prin care "comunica" . in afara de geamul electric al soferului, celelalte se ridica sau coboara doar atata timp cat tii de butonul de actionare, nefunctionand pe principiul "impuls". volanul e parca prea subtire, dar nevasta-mea n-a observat asta . din interior masina pare mai masiva decat e, destul de incapatoare. in portbagaj nu incap 2 anvelope de 16'' una langa cealalta culcate. la nevasta-mea ii place ca atunci cand te dai jos iti scrie pe ecran "see you". ea n-a gasit inca ceva sa nu-i placa, e chiar foarte incantata.
overall, masina e ok, dar nu stiu daca face toti banii. dupa acest mic "drive-test" daca ar fi doar alegerea mea, as mai pune niste bani si as lua alta de la un producator european.
iata mai jos cateva observatii mai mult sau mai putin obiective:
masina pare confortabila, nu simti viteza, motorul fata de alte motoare diesel este destul de silentios. trage bine, se accelereaza usor, nefiind lenes. franele sunt eficiente, au cursa destul de scurta, dar te poti obisnui. cu schimbatorul nu am avut probleme, atat doar ca nu prea iti dai seama in ce viteza de afli din prima. pe zapada topita in mod 4x4 nu am simtit nici o diferenta fata de asfalt, e drept ca am avut si cauciucuri de iarna. suspensia nu este pentru drum cu gropi, e ceva mai rigida, simti fiecare denivelare.
in schimb m-au dezamagit anumite detalii legate de finisaje. de ex. sub scaunul pasager atarna un cablu electric, iar capitonajul de sub scaun are niste fante in el prin care se vede tabla din pardosela. prize de aer cald in spate la picioare merg doar la pasagerul din spatele soferului. intre bancheta din spate si port-bagaj in partile laterale sunt niste locuri prin care "comunica" . in afara de geamul electric al soferului, celelalte se ridica sau coboara doar atata timp cat tii de butonul de actionare, nefunctionand pe principiul "impuls". volanul e parca prea subtire, dar nevasta-mea n-a observat asta . din interior masina pare mai masiva decat e, destul de incapatoare. in portbagaj nu incap 2 anvelope de 16'' una langa cealalta culcate. la nevasta-mea ii place ca atunci cand te dai jos iti scrie pe ecran "see you". ea n-a gasit inca ceva sa nu-i placa, e chiar foarte incantata.
overall, masina e ok, dar nu stiu daca face toti banii. dupa acest mic "drive-test" daca ar fi doar alegerea mea, as mai pune niste bani si as lua alta de la un producator european.
Acum, cu noul upgrade de preturi incepi deja sa te gandesti la alternative.
Un alt minus observat de mine inca de la inceput (dar pe care am uitat sa-l mentionez pana acum): oglinda dreapta se pliaza perfect paralel cu linia caroseriei, in timp ce oglinda de la sofer ramane vizibil mai departata de caroserie.
Un alt minus observat de mine inca de la inceput (dar pe care am uitat sa-l mentionez pana acum): oglinda dreapta se pliaza perfect paralel cu linia caroseriei, in timp ce oglinda de la sofer ramane vizibil mai departata de caroserie.
Cam multe neajunsuri pe ASX, venind direct de la proprietari, ce se intampla ?
Lucrurile bune/placute despre masina oscileaza cu mici probleme, dar mici probleme care se cam aduna in mintea proprietarului si mi-e ca la un moment dat iti cam bagi picioarele... Pacat de aspect/motor/AS&G/Hill Assist + alte chestiuni care chiar mi s-au parut de bun augur, dar vad ca sunt si mici problemute...
De curiozitate, Cristi, daca astazi ti-ai lua masina, ti-ai lua tot ASX ?
Lucrurile bune/placute despre masina oscileaza cu mici probleme, dar mici probleme care se cam aduna in mintea proprietarului si mi-e ca la un moment dat iti cam bagi picioarele... Pacat de aspect/motor/AS&G/Hill Assist + alte chestiuni care chiar mi s-au parut de bun augur, dar vad ca sunt si mici problemute...
De curiozitate, Cristi, daca astazi ti-ai lua masina, ti-ai lua tot ASX ?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori