Impresii Test Drive
Mie cel mai mare mi se pare ix35-ul. RAV-ul tot pe acolo e. Si un mare avantaj al ASX-ului fata de competitorii amintiti (cu exceptia Qashqai-ului) e transmisia 4x4 nepermanenta, cu selector, ceea ce conteaza foarte mult la consum (si nu numai), mai ales in oras. Ar mai fi faptul ca la momentul lansarii ASX-ului doar ix35-ul mai avea motoare Euro 5. Apoi cilindreea de 1.8 (cu pastrarea cam aceleiasi puteri si cuplu cu motoarele de 2.0 ale competitorilor) e iar un avantaj in privinta taxei de prima inmatriculare (din 2011 si la Euro 5), impozitului si RCA-ului. Iar in privinta preturilor, da, intr-adevar, Tiguan, Kuga si RAV4 sunt dintr-o alta clasa. Si mai sunt multe avantaje pe care, deocamdata, ASX-ul si le pastreaza.
Salut pe toata lumea
Tocmai mi-am luat un ASX benzinar si pot sa zic ca imi place masina......
Am optat pt benzina pentru ca e mare diferenta la pret...iar pentru mine nu s-ar fi justificat.Am luat varianta Invite si sunt deosebit da incantat de dotarile masinii si de felul cum sunt pozitionate toate ergonomic.
Masina are sprint ,e agila si se conduce usor.Nu stiu cum e la drum lung,un pic sunt ingrijorat de pozitia inalta de condus....dar cu rabdare ne invatam unu cu altul
Am testat ASG si hill assist ,insa senzorii de parcare nu....dar o sa am timp
Alte postari....dupa ce o scot un pic la sosea
Sa auzim de bine
Tocmai mi-am luat un ASX benzinar si pot sa zic ca imi place masina......
Am optat pt benzina pentru ca e mare diferenta la pret...iar pentru mine nu s-ar fi justificat.Am luat varianta Invite si sunt deosebit da incantat de dotarile masinii si de felul cum sunt pozitionate toate ergonomic.
Masina are sprint ,e agila si se conduce usor.Nu stiu cum e la drum lung,un pic sunt ingrijorat de pozitia inalta de condus....dar cu rabdare ne invatam unu cu altul
Am testat ASG si hill assist ,insa senzorii de parcare nu....dar o sa am timp
Alte postari....dupa ce o scot un pic la sosea
Sa auzim de bine
Sincer eu nu stiu de ce se spune cand e vorba de ASX despre "pozitia inalta de condus". Si nu ma refer doar la forum, ci si la multe alte materiale jurnalistice. Eu daca ma uit la ceilalti aprticipanti la trafic, nu par prea sus (de exemplu fata de Logan), iar pozitia scaunului nu este la minim in jos. Am chiar senzatia ca in Fiatul Doblo pe care-l aveam inainte eram mai sus. De exemplu la treceri de pietoni trebuie sa ma uit pe dupa masina de pe banda vecina si nu peste ca sa vad daca mai vin pietoni. Si exemplele pot continua... ma rog poate m-am obisnuit eu sus, si nu mi se mai pare grozav...
Acum sa va relatez si un fenomen mai straniu patit ieri. Am avut surpriza sa pornesc de pe loc si cand am schimbat treapta a 2-a de viteza, nu a vrut sa mai inainteze si s-a oprit motorul. Am pornit de la cheie si am cuplat trapta I, apoi a 2-a si la fel nu se accelera si motorul s-a oprit. Am reluat operatiunea si de data asta am mers mai lung un pic cu treapta I si nu mi-a mai facut figuri. E adevarat ca in cazul celor 2 opriri eram pe o alee denivelata si am schimbat "din scurt" a 2-a. Imediat ce am iesit la strada principala a inceput regenerarea DPF-ului. Ceea ce pentru mine a fost clar : filtrul de particule era asa de infundat incat nu a mai avut putere sa evacueze gazele la turatie scazuta. Avusese tentative anterioare de regenerare, insa eu ajunsesem de fiecare data la destinatie si nu apucase sa regenereze, asfel ca filtru cred ca era "full".
palatin, sa o stapanesti sanatos ! Deja ai ridicat masina sau doar ai comandat-o? Fiindca acum 2 zile m-a sunat cel ce mi-a vandut-o sa ma intrebe cum se comporta masinuta si mi-a zis ca iau comenzi pentru decembrie, daca am inteles bine mai ales pentru modelul pe benzina...
Acum sa va relatez si un fenomen mai straniu patit ieri. Am avut surpriza sa pornesc de pe loc si cand am schimbat treapta a 2-a de viteza, nu a vrut sa mai inainteze si s-a oprit motorul. Am pornit de la cheie si am cuplat trapta I, apoi a 2-a si la fel nu se accelera si motorul s-a oprit. Am reluat operatiunea si de data asta am mers mai lung un pic cu treapta I si nu mi-a mai facut figuri. E adevarat ca in cazul celor 2 opriri eram pe o alee denivelata si am schimbat "din scurt" a 2-a. Imediat ce am iesit la strada principala a inceput regenerarea DPF-ului. Ceea ce pentru mine a fost clar : filtrul de particule era asa de infundat incat nu a mai avut putere sa evacueze gazele la turatie scazuta. Avusese tentative anterioare de regenerare, insa eu ajunsesem de fiecare data la destinatie si nu apucase sa regenereze, asfel ca filtru cred ca era "full".
palatin, sa o stapanesti sanatos ! Deja ai ridicat masina sau doar ai comandat-o? Fiindca acum 2 zile m-a sunat cel ce mi-a vandut-o sa ma intrebe cum se comporta masinuta si mi-a zis ca iau comenzi pentru decembrie, daca am inteles bine mai ales pentru modelul pe benzina...
Nici eu nu prea inteleg ce problema e asta cu "pozitia inalta de condus". Ma refer la ASX. Pai in primul rand e un crossover, SUV ce-o fi si atunci normal ca pozitia de condus e mai inalta ca la o berlina. Doar nu vreti sa fie o gaura in podea ca sa stati mai jos. Si in al doilea rand mie personal pozitia mai inalta mi se pare un avantaj: imi da un sentiment mai de siguranta (v-ati urcat vreo data intr-un camion?) si o vizibilitate mai buna. Eu am un alt sentiment cand ma uit "de sus" la masina din stanga sau din fatza. Asta daca nu vreti sa luati curbele cu 120, dar masina asta e pt. altceva decat condus sportiv.
Ce se intampla cand se regenereaza DPF-ul ? Ce se aude, ce se simte ? Apare vreun martor in bord ?
Ce se intampla cand se regenereaza DPF-ul ? Ce se aude, ce se simte ? Apare vreun martor in bord ?
Apropo de taxa de prima inmatriculare. Parca nu e o nicio diferenta intre 1.8 si 2.0, doar peste 2000cmc ar fi contat.
@palatin: Felicitari! Sa o stapanesti sanatos! Cand ai timp sa ne mai impartasesti impresii despre motoras. Varul meu vrea sa isi cumpere tot un ASX 1.6 si habar n-are cum e motorul, pentru drive-test fiind disponibile doar versiunile diesel.
@palatin: Felicitari! Sa o stapanesti sanatos! Cand ai timp sa ne mai impartasesti impresii despre motoras. Varul meu vrea sa isi cumpere tot un ASX 1.6 si habar n-are cum e motorul, pentru drive-test fiind disponibile doar versiunile diesel.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori