Consum 1.8d
- RCLAUDIU_CATALIN
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mai 31, 2011 4:46 pm
- razvanio82
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Iun 18, 2011 4:30 pm
Salutare tuturor.
As dori sa-mi cumpar un ASX dar unul dintre cei mai importanti factori este consumul (eu fac naveta intre Bucuresti si Ploiesti, deci doar din asta 600 km/sapt)
Din ce am citit mai sus incepe sa ma ingrijoreze consum ASX-ului.
As vreau sa imi clarific: cat consuma ASX-ul vostru (real) in conditii de exploatare normala (nu offroad, nu viteze extreme etc)
Si tinand seama ca vreau sa-mi cumpar unu' ce reducere ai obtinut Bradut
Multumesc
As dori sa-mi cumpar un ASX dar unul dintre cei mai importanti factori este consumul (eu fac naveta intre Bucuresti si Ploiesti, deci doar din asta 600 km/sapt)
Din ce am citit mai sus incepe sa ma ingrijoreze consum ASX-ului.
As vreau sa imi clarific: cat consuma ASX-ul vostru (real) in conditii de exploatare normala (nu offroad, nu viteze extreme etc)
Si tinand seama ca vreau sa-mi cumpar unu' ce reducere ai obtinut Bradut
Multumesc
Eu cred ca merita sa iti iei diesel daca faci naveta, e mai usor de condus economic un diesel. Ca sa scoti consum mic cu masina pe benzina trebuie sa o conduci cum trebuie, nici prea incet nici prea tare, fara demaraje puternice, multa frana de motor,etc.
La 30.000km pe an numai din naveta, cu diferenta realista de 1.5l/100km fa si tu o socoteala cam in cat timp amortizezi investitia.
La 30.000km pe an numai din naveta, cu diferenta realista de 1.5l/100km fa si tu o socoteala cam in cat timp amortizezi investitia.
Pe toti viitori cumparatori de masini noi va avertizez asupra schimbului valutar pe care il veti face in momentul achizitionarii masinii. Va dau un exemplu: daca cumparati o masina noua de 30.000 EUR, iar voi aveti cash acesti bani in EUR, luati-va gandul de la cumpararea masinii cu banii jos la pretul de catalog (fara negocieri), prin schimbul valutar pierdeti cel putin 2.000 EUR. Prin schimbul valutar un dealer isi castiga lejer adaosul pe care l-ar pune la o masina. Mai pe scurt toti dealeri sunt niste TALHARI, si nu, cuvantul nu este prea aspru! Atata timp cat ei afiseaza un pret de 30.000 EUR pt o masina, iar schimbul il fac la cursul unei banci + 1%, este japca! Sfatul meu, trageti pentru fiecare banut cand negociati achizitionarea unei masini, dealerii oricum nu pierd, castiga din toate partile!!!
- razvanio82
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Iun 18, 2011 4:30 pm
Are dreptate, hai sa revenim la subiect.
Sunt convins ca pentru mine, deoarece fac naveta, versiunea diesel e cea mai buna, dar marea mea problema este ca inca nu stiu cat consuma real.
Pe forum vad valori de 7, 8, 5/100km. Dealeri imi spun ca au clienti carora le consuma sub 5 (eu sunt Toma necredinciosul si mi se pare putin probabil ca o masina sa consume mai putin decat valoarea data de producator pentru extra-urban).
Mai este si problema cu consumul afisat ca medie fiind cu 1 - 2 l mai mic decat cel real.
Pana la urma cat va consuma Mitzele (sper ca nu jignesc pe nimeni) real?
Sunt convins ca pentru mine, deoarece fac naveta, versiunea diesel e cea mai buna, dar marea mea problema este ca inca nu stiu cat consuma real.
Pe forum vad valori de 7, 8, 5/100km. Dealeri imi spun ca au clienti carora le consuma sub 5 (eu sunt Toma necredinciosul si mi se pare putin probabil ca o masina sa consume mai putin decat valoarea data de producator pentru extra-urban).
Mai este si problema cu consumul afisat ca medie fiind cu 1 - 2 l mai mic decat cel real.
Pana la urma cat va consuma Mitzele (sper ca nu jignesc pe nimeni) real?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori