Utilizare Asx
- lucas22010
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Dec 03, 2010 1:53 pm
Am observat o chestie ciudata (si nasoala) la spalatorul de faruri. Stropeste numai daca este foarte mult lichid in vasul cu lichid de spalare pt. geamuri si faruri. Adica: eu aproximez ca am 3-4 litri de lichid in vas, dau pe spalare faruri de 3-4 ori dupa care brusc pare ca se termina lichidul si spalatoarele fac doar o miscare scurta si rapida (la fel si zgomotul pompei) de iesire/intrare dar fara sa mai stropeasca ceva. In schimb daca dau pe parbriz curge lichid garla. Daca mai torn putin lichid in vas iar stropeste de 3-4 ori pe faruri dupa care iar pare ca se termina lichidul. Eu nu inteleg fenomenul (asta daca nu e vreo defectiune); pare ca spalatorul de faruri isi ia lichid din vas de undeva din partea superioara a vasului.
Probabil ca e gandit in asa fel incat sa nu te lase fara lichid de spalat parbrizul. Este mult mai importanta curatarea parbrizului decat spalarea farurilor si mie mi se pare o solutie foarte buna. Se presupune ca in conditiile in care ai nevoie de spalarea farurilor e la fel de necesara curatarea parbrizului, iar daca in vas mai sunt 2-3 litri de lichid mai bine sunt pastrati pentru a asigura vizibilitatea soferului. Daca ai la tine lichid opresti si completezi rezolvand problema. Daca nu ai cei 2 -3 l ramasi iti asigura un parbriz curat pana la prima benzinarie(daca esti in extraurban si este ud pe jos si trafic aglomerat s-ar putea sa nu iti ajunga 2l la 30km...).
@PaulT ,ai dedus corect! Eu am avut probleme la motorul de spalat parbrizul (m-a prin inghetul cu lichid de vara) si am umblat la motorase. Motorasul de mare presiune pt faruri este legat la nivel mai sus la vas, iar cel de parbriz este jos tocmai pt a putea asigura spalarea parbrizului in continuare. Pacat ca nu exista o atentioanare de nivel redus (la Opel AstraH am atentionarea!)
Salut
Referitor la impresii despre ASX sunt deschise topicuri deja.....poate te-ar lamuri cei care le-au deschis pentru ca esti binevenit sa pui oricite intrebari doresti
Eu am un ASX dar pe benzina,daca iti pot fi de folos nu ezita sa ma cauti.
Ar fi bine ca informatia sa fie cit de cit concentrata in mai putine topicuri.....altfel se pierde pe traseu
Toate cele bune
Referitor la impresii despre ASX sunt deschise topicuri deja.....poate te-ar lamuri cei care le-au deschis pentru ca esti binevenit sa pui oricite intrebari doresti
Eu am un ASX dar pe benzina,daca iti pot fi de folos nu ezita sa ma cauti.
Ar fi bine ca informatia sa fie cit de cit concentrata in mai putine topicuri.....altfel se pierde pe traseu
Toate cele bune
Astazi (la implinirea a 1000 km rulati) am avut parte de o surpriza tare neplacuta. In apropierea unei treceri de pietoni am scos masina din viteza si am lasat-o sa ruleze foarte usor (sub 5 km/h). Dintr-odata mi s-a oprit motorul si mi s-a aprins martorul de baterie din bord; atat. Nu era vorba de sistemul AS&G (motorul nu mi-a pornit la apasarea ambreiajului) pt. ca la ala apare simbolul respectiv pe ecranul LCD si nu se aprinde niciun alt martor in bord. Am pornit motorul din cheie normal. Pana am ajuns acasa nu s-a mai intamplat nimic (mi-a intrat de vreo 2 ori AS&G-ul). Sa vedem in zilele urmatoare. Si cand ma gandesc ca am schimbat o Corsa D 1.3 diesel despre care multi posesori se plangeau de aceasta problema (ma rog, mie nu mi s-a intamplat niciodata)...
Pai chestia asta e foarte veche.... tu abia acum descoperi ? La mine e veche de vreo juma' de an, eu din contra, ma tot strofocam sa nu imi mai stropeasca de atatea ori ca imi consuma lichidul. Si am citit dupa o vreme in biblie ca stropirea se intrerupe la actionarea stergatoarelor si de atunci numai asa o folosesc. Unul din colegi am vazut ca observase ca la o tragere mai lunga de maneta daca m priceput bine, ar da un singur jet, dat n-am probat...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator