Impresii Test Drive
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
am facut un drive test acum 2 saptamani cu un ASX, varianta 1.8 Diesel, tractiune 4x4, echipare INSTYLE, cutie manuala 6 + 1 trepte.
Din punct de vedere tinuta de drum mi s-a parut f ok pt un SUV ... aveam aceeasi senzatie de siguranta ca la a mea (Lancer 2.0 DID Intense).
Cu toate astea, ma asteotam la niste suspensii putin mai moi, sau sa faca intr-un fel sa nu simti in rinichi fiecare groapa.
Oricum, motorul de exceptie fata de al meu, mult mai silentios si mi se pare ca si trage mai bine.
Per total parerea mea este ca isi merita banii si din primavara am inteles ca o sa puna si cutie automata pe Diesel.
Din punct de vedere tinuta de drum mi s-a parut f ok pt un SUV ... aveam aceeasi senzatie de siguranta ca la a mea (Lancer 2.0 DID Intense).
Cu toate astea, ma asteotam la niste suspensii putin mai moi, sau sa faca intr-un fel sa nu simti in rinichi fiecare groapa.
Oricum, motorul de exceptie fata de al meu, mult mai silentios si mi se pare ca si trage mai bine.
Per total parerea mea este ca isi merita banii si din primavara am inteles ca o sa puna si cutie automata pe Diesel.
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
Re-salutare tuturor,
Sambata am facut un drive-test cu un Mitsubishi ASX 1.8DiD 150 CP, varianta de echipare Invite. Impresiile mele sunt subiective, pe alocuri voi face comparatii cu masina mea actuala Citro C4, si trebuie considerate ca atare.
Ca orice persoana optimista (desi eu sunt cam pesimist de fel ) voi incepe cu punctele pozitive :
- ceea ce m-a impresionat cu adevarat a fost motorul, o adevarata bijuterie tehnica, foarte silentios si foarte disponibil. Am fost 5 persoane in masina (3 barbati si 2 fete) si masina nu dadea nici un semn de slabiciune. Am incercat sa stau peste 1700-2000 rpm, iar schimbarea trepetelor o faceam pe la 2700-3000 rpm. Pot spune ca tehnologia MIVEC isi face treaba mult mai bine decat turbina cu geometrie variabila; Nota 11/10 pentru motor
- bineinteles si cutia de viteze mi-a placut, cursa scurta si precisa la schimbare;
- deci, habitaclul este foarte bine izolat, pozitia la volan este buna (iti poti sprijini mana stanga pe fata de usa si mana dreapta pe cotiera), insa m-am simtit putin incorsetat pe scaunul soferului si nu sunt super mare (1.70 m cu 75 kg);
- masina are multe chestii de descoperit, nu am avut timp sa ma joc cu toate AS&G, Cruise, sa intru prin meniuri pe acolo etc ...
Puncte negative :
- asa cum spuneam si data trecuta, cea mai mare dezamagire a mea este habitaclul cu materiale de slaba calitate, atat plasticele dure din bord si usi, cat si tapiteria scaunelor. Eu vroiam sa iau varinata Intense, insa interiorul este acelasi ca si la Invite;
- nu mi-au placut butoanele de la clima. AC-ul desi este automat nu are afisaj digital pentru temparatura, trebuie sa stai sa numeri liniutele. Ce mi-a placut insa a fost ca ai pozitie Auto pentru directionarea aerului. La C4 daca dau pe Auto intra automat AC automat si atunci am si directionare automata, insa la ASX pot fi fara AC auto si sa am directionare automata. Sper ca se intelege ce vreau sa spun. In final, faptul ca tre sa dai din mai multe parti AUTO poate fi considerat de asemenea un dezavantaj;
- scaunele mi s-au parut prea mici, adica prea putin late, probabil pentru a oferi un sprijin lateral mai bun in viraje, insa nu imi dau seama cum vor fi la drum lung. C4 are niste scaune mari, foarte confortabile;
- volanul, desi avea o piele moale, foarte agreabila la atingere , era mai mic in diametru fara de cel de la C4.
In final, pot spune ca este o masina reusita, "ambalajul" este foarta fain, bine realizat, insa interiorul lasa putin de dorit comparativ cu compactele actuale (Golf, 308, C4, Astra, Megane). In alte SUV-uri nu am intrat sa pot face comparatii.
Daca pana la anul prin toamna nu apar probleme majore la ASX, ma gandesc sa iau unul insa in varianta Instyle numai pentru interiorul din piele care este intradevar reusit. Era un ASX Instyle in showroom si efectiv era deosebit fata de cel de la drive-test. In plus MMCS (ecranul mare) venea foarte bine in bord. In Franta, Mitsubishi a crescut preturile cu 500 euro acest model, un gest pe care il apreciez mai putin.
Cam atat, toate cele bune !
Sambata am facut un drive-test cu un Mitsubishi ASX 1.8DiD 150 CP, varianta de echipare Invite. Impresiile mele sunt subiective, pe alocuri voi face comparatii cu masina mea actuala Citro C4, si trebuie considerate ca atare.
Ca orice persoana optimista (desi eu sunt cam pesimist de fel ) voi incepe cu punctele pozitive :
- ceea ce m-a impresionat cu adevarat a fost motorul, o adevarata bijuterie tehnica, foarte silentios si foarte disponibil. Am fost 5 persoane in masina (3 barbati si 2 fete) si masina nu dadea nici un semn de slabiciune. Am incercat sa stau peste 1700-2000 rpm, iar schimbarea trepetelor o faceam pe la 2700-3000 rpm. Pot spune ca tehnologia MIVEC isi face treaba mult mai bine decat turbina cu geometrie variabila; Nota 11/10 pentru motor
- bineinteles si cutia de viteze mi-a placut, cursa scurta si precisa la schimbare;
- deci, habitaclul este foarte bine izolat, pozitia la volan este buna (iti poti sprijini mana stanga pe fata de usa si mana dreapta pe cotiera), insa m-am simtit putin incorsetat pe scaunul soferului si nu sunt super mare (1.70 m cu 75 kg);
- masina are multe chestii de descoperit, nu am avut timp sa ma joc cu toate AS&G, Cruise, sa intru prin meniuri pe acolo etc ...
Puncte negative :
- asa cum spuneam si data trecuta, cea mai mare dezamagire a mea este habitaclul cu materiale de slaba calitate, atat plasticele dure din bord si usi, cat si tapiteria scaunelor. Eu vroiam sa iau varinata Intense, insa interiorul este acelasi ca si la Invite;
- nu mi-au placut butoanele de la clima. AC-ul desi este automat nu are afisaj digital pentru temparatura, trebuie sa stai sa numeri liniutele. Ce mi-a placut insa a fost ca ai pozitie Auto pentru directionarea aerului. La C4 daca dau pe Auto intra automat AC automat si atunci am si directionare automata, insa la ASX pot fi fara AC auto si sa am directionare automata. Sper ca se intelege ce vreau sa spun. In final, faptul ca tre sa dai din mai multe parti AUTO poate fi considerat de asemenea un dezavantaj;
- scaunele mi s-au parut prea mici, adica prea putin late, probabil pentru a oferi un sprijin lateral mai bun in viraje, insa nu imi dau seama cum vor fi la drum lung. C4 are niste scaune mari, foarte confortabile;
- volanul, desi avea o piele moale, foarte agreabila la atingere , era mai mic in diametru fara de cel de la C4.
In final, pot spune ca este o masina reusita, "ambalajul" este foarta fain, bine realizat, insa interiorul lasa putin de dorit comparativ cu compactele actuale (Golf, 308, C4, Astra, Megane). In alte SUV-uri nu am intrat sa pot face comparatii.
Daca pana la anul prin toamna nu apar probleme majore la ASX, ma gandesc sa iau unul insa in varianta Instyle numai pentru interiorul din piele care este intradevar reusit. Era un ASX Instyle in showroom si efectiv era deosebit fata de cel de la drive-test. In plus MMCS (ecranul mare) venea foarte bine in bord. In Franta, Mitsubishi a crescut preturile cu 500 euro acest model, un gest pe care il apreciez mai putin.
Cam atat, toate cele bune !
Re-salutare,
As mai vrea sa adaug un punct negativ, acela ca numai geamul electric de la sofer are comanda ridicare/coborare cu impuls, celelalte 3 nu. In schimb, dealerul mi-a spus ca ar avea optiunea de a ridica a geamurilor la inchiderea usilor, dar nu am verificat (desi nu inteleg cum face asta daca nu are impuls).
As mai vrea sa adaug un punct negativ, acela ca numai geamul electric de la sofer are comanda ridicare/coborare cu impuls, celelalte 3 nu. In schimb, dealerul mi-a spus ca ar avea optiunea de a ridica a geamurilor la inchiderea usilor, dar nu am verificat (desi nu inteleg cum face asta daca nu are impuls).
Consideri volanul mai mic un dezavantaj? Mie mi se pare un plus... Referitor la butoanele de geam cu impuls, probabil ca toate de pe usa soferului au asa ceva, iar cele de pe usile pasagerilor nu. La mine la Lancer asa e, si parca si la drive test erau la fel(cele de pe usa soferului..) . Faptul ca nu e afisaj separat pentru clima nu e o problema. Dupa cum spuneai si tu, iti ofera posibilitati de setare pe care la alte masini nu le ai. Referitor la turbina... eu nu prea cred ca e cu geometrie fixa, ci tot variabila. Poate ne lamureste cineva care stie...
Salut Paul,
Daca era cu geometrie variabila cred ca scriau in brosura de publicitate, sau in specificatiile tehnice. Nu cred ca ar omite Mitsu sa mentioneze asa ceva, este prea important.
Iar despre clima ai dreptate ... pana la urma nu te joci toata ziua la temperatura, eventual variezi cu +/- 2?C. Totusi ar fi fost bun un pas de 0.5?C, si nu 1?C.
Ma uit ca varianta Instyle este pe la 30k €, scumpa pentru bugetul meu, insa iau un Intense si ii pun niste huse faine si gata, economisesc 4-5k €. La 30k € pot lua un Qashqai (sper ca am scris bine) super echipat, dar Mitsu are noroc ca nu imi plac motoarele de la Renault, cel putin alea dCI.
Si sa mai bag un avantaj : pozitia la condus inalta super super faina !
Si o ultima parere : sunetul mi s-a parut mediu (la varianta Invite), sub cel de la C4 standard.
Daca era cu geometrie variabila cred ca scriau in brosura de publicitate, sau in specificatiile tehnice. Nu cred ca ar omite Mitsu sa mentioneze asa ceva, este prea important.
Iar despre clima ai dreptate ... pana la urma nu te joci toata ziua la temperatura, eventual variezi cu +/- 2?C. Totusi ar fi fost bun un pas de 0.5?C, si nu 1?C.
Ma uit ca varianta Instyle este pe la 30k €, scumpa pentru bugetul meu, insa iau un Intense si ii pun niste huse faine si gata, economisesc 4-5k €. La 30k € pot lua un Qashqai (sper ca am scris bine) super echipat, dar Mitsu are noroc ca nu imi plac motoarele de la Renault, cel putin alea dCI.
Si sa mai bag un avantaj : pozitia la condus inalta super super faina !
Si o ultima parere : sunetul mi s-a parut mediu (la varianta Invite), sub cel de la C4 standard.
Re-salutare,
Hai ca am vrut sa mai adaug ceva insa zilele astea nu am putut datorita upgrade-ului.
Am analizat mai bine partea din fata si am observat ca radiatorul de AC este montat imediat in spatele barii fata la 2-3 cm. Asta presupune atentie mare la accidente cu fata pentru ca la cel mai mic soc radiatorul asta este lovit.
Am intrebat cate stele are la testele Euroncap si tipul de la vanzari a spus ca ar avea 4.
Voi ce parere aveti ? Cum este la Lancer ? La C4, intre bara si primul radiator sunt aprox. 30 cm, iar acestea sunt montate dupa o traversa foarte solida, dar dezavantajul este ca motorul a fost impins mult spre interiorul masinii, iar schimbul anumitor consumabile este foarte dificil. Filtrul de aer este cel mai greu de schimbat.
Hai ca am vrut sa mai adaug ceva insa zilele astea nu am putut datorita upgrade-ului.
Am analizat mai bine partea din fata si am observat ca radiatorul de AC este montat imediat in spatele barii fata la 2-3 cm. Asta presupune atentie mare la accidente cu fata pentru ca la cel mai mic soc radiatorul asta este lovit.
Am intrebat cate stele are la testele Euroncap si tipul de la vanzari a spus ca ar avea 4.
Voi ce parere aveti ? Cum este la Lancer ? La C4, intre bara si primul radiator sunt aprox. 30 cm, iar acestea sunt montate dupa o traversa foarte solida, dar dezavantajul este ca motorul a fost impins mult spre interiorul masinii, iar schimbul anumitor consumabile este foarte dificil. Filtrul de aer este cel mai greu de schimbat.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori