Impresii Test Drive
QUOTE (gheisha @ Aug 26 2010, 04:01 PM) O sa ma mai interesez daca intr-adevar Mitsubishi este recunoscuta pentru fiabilitate asa cum mi-au spus unii.
Cate forumuri auto de marca dedicata se pot lauda fara nici un injector picat? Sapa forumul mitsu sa vezi cate gasesti? Asta e un exemplu...
Eu le vad Mitsu ca masini ieftine japoneze unde platesti mai mult motorizarea si mai putin mocheta/plasticul. Altfel, ar costa cat Honda ca motoare bune are deja.
Cauta topuri de fiabilitate, pareri despre Lancer, Outlander, etc....oricum, fiabilitatea ar fi un punct forte al marcii, cu confortul sta mai slab decat unele VAG-uri etc...
Cate forumuri auto de marca dedicata se pot lauda fara nici un injector picat? Sapa forumul mitsu sa vezi cate gasesti? Asta e un exemplu...
Eu le vad Mitsu ca masini ieftine japoneze unde platesti mai mult motorizarea si mai putin mocheta/plasticul. Altfel, ar costa cat Honda ca motoare bune are deja.
Cauta topuri de fiabilitate, pareri despre Lancer, Outlander, etc....oricum, fiabilitatea ar fi un punct forte al marcii, cu confortul sta mai slab decat unele VAG-uri etc...
Doar doua precizari.
1. Nu, din pacate, spatiul acela e prea mic pentru o roata de rezerva si o alta solutie pentru a o amplasa nu am gasit, iar sa o pui pur si simplu in portbagaj nu se face..., cel putin pana faci o pana pe coclauri si kitul se dovedeste a fi o simpla jucarie! Dar sper ca, in realitate, sa fie o solutie moderna si eficienta, iar temerile mele - nejustificate.
2. Evident ca toate oglinzile sunt pliabile, eu ma refeream la faptul ca la "Intense" sunt pliabile electric, deci nu mai trebuie, la coborare, sa dai ocol masinii pentru a le plia, pentru ca se rabateaza singure atunci cand iei contactul. E un mic moft, dar eu am o sechela din momentul cand, uitand sa fac aceasta operatie, mi-a spulberat unu' oglinda din stanga, intr-o noapte - de aici entuziasmul la descoperirea acestei functii (parchez ca dracu', undeva, pe o strada, pe jumate pe trotuar, vai de capu' lu' Mitsu cand o sa vada ce pateste iarna...).
1. Nu, din pacate, spatiul acela e prea mic pentru o roata de rezerva si o alta solutie pentru a o amplasa nu am gasit, iar sa o pui pur si simplu in portbagaj nu se face..., cel putin pana faci o pana pe coclauri si kitul se dovedeste a fi o simpla jucarie! Dar sper ca, in realitate, sa fie o solutie moderna si eficienta, iar temerile mele - nejustificate.
2. Evident ca toate oglinzile sunt pliabile, eu ma refeream la faptul ca la "Intense" sunt pliabile electric, deci nu mai trebuie, la coborare, sa dai ocol masinii pentru a le plia, pentru ca se rabateaza singure atunci cand iei contactul. E un mic moft, dar eu am o sechela din momentul cand, uitand sa fac aceasta operatie, mi-a spulberat unu' oglinda din stanga, intr-o noapte - de aici entuziasmul la descoperirea acestei functii (parchez ca dracu', undeva, pe o strada, pe jumate pe trotuar, vai de capu' lu' Mitsu cand o sa vada ce pateste iarna...).
O intrebare pentru gica daca se poate:
Acum ca ai parcurs ceva km, ai mai avut problema aceea la schimbator, ca nu intra din 2 in 3, sau s-a mai atenuat?
Nu de alta dar am fost si eu la drive test si am fost neplacut surprins ca in nici 10 km cat am facut sa mi se blocheze de 2 ori intre vitezele 2 si 3. Poate e doar o chestie de obisnuinta.
Acum ca ai parcurs ceva km, ai mai avut problema aceea la schimbator, ca nu intra din 2 in 3, sau s-a mai atenuat?
Nu de alta dar am fost si eu la drive test si am fost neplacut surprins ca in nici 10 km cat am facut sa mi se blocheze de 2 ori intre vitezele 2 si 3. Poate e doar o chestie de obisnuinta.
- ciprian_dobretrifan
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 20, 2009 5:35 pm
Daca imi permiteti sa intervin:
Ma astept ca si la ASX sa fie cutia de viteze la fel de precisa ca si la lancer, si in acest caz pot sa va spun si eu ca e "normal" sa se agate la inceput pana se rodeaza si pana va obijnuiti cu ea.
Si eu aveam impresia ca agata cutia la lancer la inceput, insa adevarul e ca nu eram obijnuit cu o cutie asa de precisa pe care de fapt si acum mai reusesc sa o agat din cand in cand, dar mult mai putin.
In concluzie - nu cred ca are cutia o problema, trebuie doar ca soferul sa se adapteze
Ma astept ca si la ASX sa fie cutia de viteze la fel de precisa ca si la lancer, si in acest caz pot sa va spun si eu ca e "normal" sa se agate la inceput pana se rodeaza si pana va obijnuiti cu ea.
Si eu aveam impresia ca agata cutia la lancer la inceput, insa adevarul e ca nu eram obijnuit cu o cutie asa de precisa pe care de fapt si acum mai reusesc sa o agat din cand in cand, dar mult mai putin.
In concluzie - nu cred ca are cutia o problema, trebuie doar ca soferul sa se adapteze
Partial adevarat. In sensul ca intr-adevar m-am obisnuit cu ea si nu prea mai am probleme la schimbarea treptelor (in afara problemei 2-3, aveam si 5-4, dar asta din urma din cauza faptului ca nu mai condusesem o masina cu 6 trepte de mult timp). Insa nu este normal zic eu sa necesite acomodari speciale sau perioada de rodaj, la Fiat a fost precisa de la inceput pana in clipa cand am dat-o, nu am avut nevoie de nici o perioada de acomodare. La fel si la alte masini, pot compara cu Laguna lui taica-miu care are tot 6 rapoarte si nu imi aduc aminte sa fi ratat vreo schimbare vreodata... Ma rog, prefer sa aiba cutia mai pretentioasa si fiabilitate in rest a masinii mai buna decat Laguna in orice caz.
Legat de roata de rezerva, mie mi s-a spus clar cand am luat-o ca se poate livra optional cu roata si dispare acel spatiu liber cu spuma poliuretanica sau ce e acolo. Uite cum arata in carte cele 2 posibilitati cu roata si cu kit.
Si despre oglinzile pliabile : asa este nu scrie nicaieri de ele ca ar fi electric pliabile, mai ales cand blochezi usile cu telecomanda de pe cheie. Apas "Lock" si masina se incuie, iar oglinzile se pliaza. Nu am observat sa existe vreo optiune de dezactivare a acestei functii, probabil doar in service cu interfata lor.
Legat de roata de rezerva, mie mi s-a spus clar cand am luat-o ca se poate livra optional cu roata si dispare acel spatiu liber cu spuma poliuretanica sau ce e acolo. Uite cum arata in carte cele 2 posibilitati cu roata si cu kit.
Si despre oglinzile pliabile : asa este nu scrie nicaieri de ele ca ar fi electric pliabile, mai ales cand blochezi usile cu telecomanda de pe cheie. Apas "Lock" si masina se incuie, iar oglinzile se pliaza. Nu am observat sa existe vreo optiune de dezactivare a acestei functii, probabil doar in service cu interfata lor.
- Fişiere ataşate
-
[Extensia doc a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]
Hm, astia de la Iasi mai bine s-ar apuca de vandut pepeni! Mie mi-au spus, la fel de clar, ca masina se livreaza cu kit de reparatii, ca nu mai sunt la moda rotile de rezerva, ca - uite, nici nu mai este prevazut loc pentru asa ceva etc. Evident, voi avea o discutie mai "stransa" cu ei, sa aflu ce si cum, exact (adica: daca optez pt roata, ea vine montata acolo, cu sculele aferente, sau nu?) Mare lucru forumurile astea...
PS. Mie, in vreo 15 km, nu mi s-a produs nici un incident la schimbarea treptelor de viteza, ba chiar n-am fost deloc atent la chestia asta, fiindca zgomotul de afara ma distragea complet. Noroc sau intamplare?! O sa mai vad...
PS. Mie, in vreo 15 km, nu mi s-a produs nici un incident la schimbarea treptelor de viteza, ba chiar n-am fost deloc atent la chestia asta, fiindca zgomotul de afara ma distragea complet. Noroc sau intamplare?! O sa mai vad...
SALVE TUTUROR,sunt nou pe-aici dar ma bate si pe mine gandul sa-mi iau un ASX sau ceva de genul asa ca niste sfaturi sunt mai mult decat necesare.Ideal ar fi un outlander dar cu motor euro5 ,dar cum asa ceva nu exista(sau ma rog se spune ca ar fi asx-ul) astept un drive test si astept sa vad comportamentul in off-road asx-lui
Criteriile mele ar suna cam asa;motor voinicel dar nu prea mare(sa nu ma rupa la impozit),daca se poate euro 5,daca se poate economic pina in 7-8% ca fac vreo 30000 /an,daca e posibil sa tracteze si o rulota sau o remorca 2-3 saptamani pe an,sa se descurce onorabil in off-road 1-2 zile pe saptamana cand vreau sa ma "salbaticesc" la munte,sa fie suficient de spatioasa ptr. 2 adulti si 2 copii care tre' sa mearga zi de zi la scoala 10km inclusiv cand drumul e "patinoar" din cauza meseriasilor de la drumuri,sa fie fiabila (sa suporte drumurile pline de gropi din vestul tarii)ca n-am bani de aruncat,si sa nu sara calu' domnii cu reviziile .Si parca mai aveam ceva ,a ,neaparat un sistem audio gen Rokford-fosgate ptr. ciudateniile mele muzicale si neaparat sa nu sara de 30k ca traim vremuri nasoale.dr tit.
Criteriile mele ar suna cam asa;motor voinicel dar nu prea mare(sa nu ma rupa la impozit),daca se poate euro 5,daca se poate economic pina in 7-8% ca fac vreo 30000 /an,daca e posibil sa tracteze si o rulota sau o remorca 2-3 saptamani pe an,sa se descurce onorabil in off-road 1-2 zile pe saptamana cand vreau sa ma "salbaticesc" la munte,sa fie suficient de spatioasa ptr. 2 adulti si 2 copii care tre' sa mearga zi de zi la scoala 10km inclusiv cand drumul e "patinoar" din cauza meseriasilor de la drumuri,sa fie fiabila (sa suporte drumurile pline de gropi din vestul tarii)ca n-am bani de aruncat,si sa nu sara calu' domnii cu reviziile .Si parca mai aveam ceva ,a ,neaparat un sistem audio gen Rokford-fosgate ptr. ciudateniile mele muzicale si neaparat sa nu sara de 30k ca traim vremuri nasoale.dr tit.
QUOTE (gheisha @ Aug 27 2010, 10:02 AM) 1. Nu, din pacate, spatiul acela e prea mic pentru o roata de rezerva si o alta solutie pentru a o amplasa nu am gasit, iar sa o pui pur si simplu in portbagaj nu se face..., cel putin pana faci o pana pe coclauri si kitul se dovedeste a fi o simpla jucarie! Dar sper ca, in realitate, sa fie o solutie moderna si eficienta, iar temerile mele - nejustificate.
Se poate monta in portbagaj o roata de rezerva de dimensiuni reduse daca scoti tot suportul acela de spuma poliuretanica. Asa a fost si la Coltul meu (model nou).Exista si filetul unde sa prinzi surubul de fixare a rotii (care vine cu roata si cric la pachet).
http://accesorii.mitsubishi-motors.ro/a ... 727-4.html
Se poate monta in portbagaj o roata de rezerva de dimensiuni reduse daca scoti tot suportul acela de spuma poliuretanica. Asa a fost si la Coltul meu (model nou).Exista si filetul unde sa prinzi surubul de fixare a rotii (care vine cu roata si cric la pachet).
http://accesorii.mitsubishi-motors.ro/a ... 727-4.html
QUOTE (gheisha @ Aug 27 2010, 03:51 PM) fiindca zgomotul de afara ma distragea complet. Noroc sau intamplare?! O sa mai vad...
Din ce am mai citit pe aici ai facut testul la Iasi. Si eu. Deci probabil am mers cu aceeasi masina.
Ma ingrijoreaza sincer postul tau. O sa imi fac o programare la ORL zilele astea, cred ca sunt defect pentru ca nu stiu despre ce vorbesti.
Roata de rezerva in principiu este de rezerva pentru ca menirea ei e sa te tina pana la prima vulcanizare. Dupa remedierea problemei, se pune la loc. Pentru ca este de rezerva. De aceea, la unele masini roata de rezerva e de dimensiuni mai mici, spre minuscula. Deci cu siguranta ca, exceptand situatia in care te-ai gandit sa iti iei rezerva 245/70/R19, o sa poti avea lejer loc si pentru roata de rezerva.
Din ce am mai citit pe aici ai facut testul la Iasi. Si eu. Deci probabil am mers cu aceeasi masina.
Ma ingrijoreaza sincer postul tau. O sa imi fac o programare la ORL zilele astea, cred ca sunt defect pentru ca nu stiu despre ce vorbesti.
Roata de rezerva in principiu este de rezerva pentru ca menirea ei e sa te tina pana la prima vulcanizare. Dupa remedierea problemei, se pune la loc. Pentru ca este de rezerva. De aceea, la unele masini roata de rezerva e de dimensiuni mai mici, spre minuscula. Deci cu siguranta ca, exceptand situatia in care te-ai gandit sa iti iei rezerva 245/70/R19, o sa poti avea lejer loc si pentru roata de rezerva.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator