Consum 1.8d
@DaniD25 am mai citit aici in forum de aceasta schimbare in meniu si chiar azi dimineata cin eram pe bac am incercat sa intru in acel meniu. Cum traversarea cu bacul dureaza doar 10 minute si cum eram cam obosit de noaptea lunga am renuntat. O voi face insa in zilele urmatoare , oricum multam de tip
Am venit ieri cale de 1450km drum continu si am avut posibilitatea sa compar exact consumul pe distanta respectiva. Exact 6L la 100km.Trebuie sa recunosc ca pentru ASX este un consum excelent, nu am mers tocmai cuminte ... unde autostrada o permitea.. partial pe A3 in sudul germaniei am mers si cu 170-180km/h constant. Masina are intre timp cam 7500km la bord... si din experienta mea cu Avensisul tot diesel este posibil ca acest consum sa scada pe masura ce motorul se appropie de 30-40mii km circulati.
Oricum 6Litri pentru un mini SUV este excelent, la drumul zilnic la servici nu scadea sub 6,8l pe suta.
Oricum 6Litri pentru un mini SUV este excelent, la drumul zilnic la servici nu scadea sub 6,8l pe suta.
In aprilie am facut aprox. 4.000 km pe autostrada, consumul real a fost in jur de 6,5 l/100 km (6,46, 6,53, 6,57 etc), cu o viteza de 130-140 km/h, 2 persoane. De fiecare data am alimentat pina la buson. Nu este un consum mare, dar revin cu vechea mea problema, consumul indicat pe bord era cu 0,8-0,9 l mai putin decit cel real, diferenţă mare, cred eu.
Are cineva problema asemanatoare? Am un ASX 1.8 DID 4WD Intense, 33.000 km pe bord
Are cineva problema asemanatoare? Am un ASX 1.8 DID 4WD Intense, 33.000 km pe bord
Depinde si de stilul de mers ...
La mine cu un plin "ochi" , daca merg pana se opreste , am parcurs 1000 km , deci consumul este undeva la 6 ,...ca este 6,3 sau 6,5 asta este ....nu mai conteaza ...
Ma gandesc , daca as elimina PDF-ul , cu anulare din calculatorul din bord , consumul ar fi si mai mic....
La mine cu un plin "ochi" , daca merg pana se opreste , am parcurs 1000 km , deci consumul este undeva la 6 ,...ca este 6,3 sau 6,5 asta este ....nu mai conteaza ...
Ma gandesc , daca as elimina PDF-ul , cu anulare din calculatorul din bord , consumul ar fi si mai mic....
Salutare.
Sunt posesorul unui Mitsubishi ASX 1.8 DID 4x4 Intense, fabricatie 2011, de 2 saptamani. Legat de consum, de cand am cumparat-o am parcurs 1000 si un pic de kilometrii cu ea. Consumul, conform calculatorului de bord, a variat intre 4,7% - 6.9% iar autonomia intre 1000km - 1300 km. Nu am facut un consum plin la plin, sa vad daca indicatia computerului de bord este reala. In acesti 1000 de km am incercat sa respect indicatiile CB -ului de schimbare a vitezei si, de asemenea, sa merc cu Cruise-ul. La o viteza de 100km/h sunt deja in viteza a 6-a, cu 2000rpm.
Sunt posesorul unui Mitsubishi ASX 1.8 DID 4x4 Intense, fabricatie 2011, de 2 saptamani. Legat de consum, de cand am cumparat-o am parcurs 1000 si un pic de kilometrii cu ea. Consumul, conform calculatorului de bord, a variat intre 4,7% - 6.9% iar autonomia intre 1000km - 1300 km. Nu am facut un consum plin la plin, sa vad daca indicatia computerului de bord este reala. In acesti 1000 de km am incercat sa respect indicatiile CB -ului de schimbare a vitezei si, de asemenea, sa merc cu Cruise-ul. La o viteza de 100km/h sunt deja in viteza a 6-a, cu 2000rpm.
Salut, eu am un asx nou de 2 săptăm?ni, 1000km , consum 8,3 pana acum, 500 km in oras trafic intens,cu opriri si stationari lungi.Si 500 in afara, mers cu 120-140.Ce imi arata in bord e mai mult decat ce am băgat eu in rezervor. In oras imi arata normal cam 10-12 si in afara cam 6,5 7 depinde de mers. Per total e ok, oricum o sa scada consumul, si pot spune ca am mers 80 de km, ca sa vad cat pot scoate cu 90-100km/ora, in zona cu dealuri destul de abrupte,deci nu autostrada, doar cu 5.2 cu 4 persoane si portbagaj full.Undeva la 350 de kg pe masina. Si inca o chestie ciudata, am impresia ca deja de vreo 2 ori mi sa curatat filtrul de particule. Am sesizat de 2 ori cum chiar si la mers lejer consumul pe banda la 12 -16 litri.>...
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
Cosumul indicat pe bord nu reprezinta un aparat de masura stiintific este pur orientativ.
Producatorul poate seta corect acest aparat dar este influentat de mai multi factori.
Tind sa le dau crezare, acest aparat are o functie matematica care in functie de presiunea de injectie si timpul de deschidere al injectoarelor calculeaza consumul.
Daca combustibilulu este cel folosit de ei la testare masina proababil afiseaza un consum foarte, foarte apropiat de realitate.
Daca cifra calorica a combustibilului este alta situatia este putin scapata de sub control, iar la noi se pare ca motorina nu e chiar asa de nemaipomenita nici cand o alegi dupa pret sau firma cu renume.
In special iarna sa nu credeti ca dati bani pe motorina si benzina, sunt de multe ori fractii petroliere amestecate, aditivate care de fapt sunt niste inlocuitori pentru combustibilii clasici.
Inainte de toate o analiza a combustibilului ar ajuta sa plecam de la o ipoteza corecta.
Acest combustibil creeaza probleme pe tot lantul de la pope, injectoare, ardere cu temperatura diferita, viteza de ardere diferita, colmatarea filtrelor de particule obligand la regenerari dese care salta si ele consumul ..., infundarea esapamentului ...
Ce putem spune despre motoarele diesel de ultima generatie de la Mitsubishi este ca sunt totusi la inceput, sunt foarte bune si robuste dar nu sunt cele mai economice.
Producatorul poate seta corect acest aparat dar este influentat de mai multi factori.
Tind sa le dau crezare, acest aparat are o functie matematica care in functie de presiunea de injectie si timpul de deschidere al injectoarelor calculeaza consumul.
Daca combustibilulu este cel folosit de ei la testare masina proababil afiseaza un consum foarte, foarte apropiat de realitate.
Daca cifra calorica a combustibilului este alta situatia este putin scapata de sub control, iar la noi se pare ca motorina nu e chiar asa de nemaipomenita nici cand o alegi dupa pret sau firma cu renume.
In special iarna sa nu credeti ca dati bani pe motorina si benzina, sunt de multe ori fractii petroliere amestecate, aditivate care de fapt sunt niste inlocuitori pentru combustibilii clasici.
Inainte de toate o analiza a combustibilului ar ajuta sa plecam de la o ipoteza corecta.
Acest combustibil creeaza probleme pe tot lantul de la pope, injectoare, ardere cu temperatura diferita, viteza de ardere diferita, colmatarea filtrelor de particule obligand la regenerari dese care salta si ele consumul ..., infundarea esapamentului ...
Ce putem spune despre motoarele diesel de ultima generatie de la Mitsubishi este ca sunt totusi la inceput, sunt foarte bune si robuste dar nu sunt cele mai economice.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori