Bataie De Joc La Service Mitsubishi Casa Auto Brasov

Dealer-ul / Service-ul raspunde
Avatar utilizator
The Stig
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 13, 2010 5:48 pm
Contact:

Mesaj de The Stig » Mie Oct 13, 2010 10:31 am

Buna Ziua ,

Ma numesc DAN si de 3 luni sunt detinatorul unui autoturism Mitsubishi Colt , cu motor de 1.3 95 de cai putere [/b], nivel SAM ( Special Action Model ) . Masina nu am cumparat-o de noua , ci am cumparat-o de la firma M CAR TRADING din Bucuresti , care am inteles ca este si importatorul principal al Mitsubishi in Romania, masina fiind o masina Demo , masina fiind inca in Garantie .
La momentul cumpararii masina avea 24 000 km rulati , fiind intr-o stare ok , avand doar cateva zgarieturi pe caroserie . Dupa aproximativ 2 luni , eu am facut inca 3 000 de km cu ea , iar intr-o zi am auzit un Huruit care "acompania " zgomotul motorului , huruit care o data cu apasarea pedalei de ambreiaj dispare efectiv.
Temandu-ma sa nu fie vre-un defect mai garv am mers cu masina la Service Mitsubishi Casa Auto Brasov , unde i-am explicat unui inginer care se ocupa cu programarile si eventualele constatari mecanice despre problema mecanica descrisa mai sus , acesta a venit cu mine la masina , s-a urcat inauntru pornind motorul , a calcat de cateva ori pedala de ambreiaj , intr-un final el Confirmandu-mi verebal ca in-tradevar se aude un huruit care dispare cand se apasa pedala de ambreiaj , dar ca in mod sigur e vorba de o Tabla care s-a slabit si nu am de ce sa imi fac griji ptr ca acest huruit ptr ca masina poate sa mearga si 300 000 km fara sa se defecteze datorita acestei probleme.
Eu ai zic mirat ca nu cred ca este vorba de o tabla si insist sa imi faca o progamare , acesta mirat si oarecum scarbit de faptul ca nu m-am multumit cu constatarea sumara si superficiala pe care in prealabil o facuse , imi face o programare peste 3 zile , zicandu-mi ca va trebui sa intervina mecanic asupra masinii prin demontarea Cutiei de Viteze si a ambreiajului ca sa vada exact ce anume cauzeaza acel Huruit .
Revin peste 3 zile la Service Mitsubishi Casa Auto Brasov conform programarii anterioare , ai predau masina domnului inginer , care imi spune ca azi vor rezolva problema si prin demontarea cutiei de viteze si a ambreiajului imi vor spune exact ce anume cauzeaza acel defect si vor incerca sa remedieze problema .
Am lasat masina la ora 10 dimineata la service Mitsubishi Casa Auto Brasov , plecand plin de incredere ca in urma demontarii cutiei de viteze si a ambreiajului vor vedea exact ce anume cauzeaza acel huruit si imi vor rezolva problema , mai ales ca masina este inca in Garantie.
Revin la service la ora 15 , cand mi se spune ca masina inca nu e gata , ca inca se mai lucreaza la ea si sa iau loc in sala de asteptare ptr ca voi fii chemat cand masina va fii gata.
DAR SURPRIZA MARE DE ACUM INCEPE !!!!!! Ma cheama intr-un final pe la ora 16:10 , deci dupa 6 ore de cand am lasat masina la service , iar ceea ce imi spune acuma tine de domeniul SF , lasandu-ma efectiv perplex , in urma constatarilor vizuale facute impreuna cu mecanici au incercat sa determine ce cauzeaza acel defect , si au ajuns la concluzia ca devina ar putea fii pinionul de Mansalier din cutia de viteze , stricat se pare ptr ca nu s-a schimbat cum trebuie treapta de Mansalier .
Il intreb mirat : " Cum adica ati ajuns la aceasta concluzie impreuna cu mecanicii in urma unei examinari vizuale ???????????????? Pai parca trebuia sa demontati cutia de viteze asa cum ati promis ca sa vedeti exact ce anume cauzeaza acel huruit ????????? Cum naiba sa spui ca devina ptr acel huruit e pinionul de mansalier din cutia de viteze doar in urma unui examen vizual fara sa demontezi cutia de viteze ca sa vezi exact ce si cum ????????? Doar nu au puteri paranormale astia din service de au inceput sa faca constatarile tehnice doar vizual far sa mai desfaca sau sa dea jos anumite piese.!!!!!!
Si apoi il intreb nervos deoarece deja ma enervasem vazand cata nesimtire au : Pai si mi-ati tinut masina blocata in service 6 ore doar ca sa faceti o examinare vizuala si sa stati de vorba intre voi , fara sa demontati repectiva piesa asa cum ati promis , ca doar asa puteati sa va dati seama ce si cum , insa domnul Inginer vazand aceasta se scuza ca are treaba si dispare in service .
Revine peste 10 minute si imi spune ca sunt sanse destul de mari ca respectiva defectiune sa nu fie acoperita de catre Garantie deoarece defectarea pinionului de mansarier are de obicei loc datorita schimbarii necorespunzatoare a treptei de mansarier , si imi spune ca normal ca sa intre corect in mansalier se apasa pedala de ambreiaj se asteapta 3 -5 secunde si deabia dupa aceea se cupleaza treapta de mers inapoi.
Si am inteles de la alti clienti care au fost la acest service ca in mod cert ca sa ma taxeze sanatos fianciar ( manopera+ piese schimb ) ca doar nu or fii prosti sa rateze sa mai stoarca niste bani de la clienti in plus , de aia o sa imi spuna ca garantia nu va acoperii aceast defect .

el este Mitsu meu

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mie Oct 13, 2010 10:40 am

Frumusica foc!

Imi pare rau pentru patanie. Nu prea am inteles. Masina e inca in service?

In mod normal nu cred ca e nevoie de un topic complet nou, putand posta aici povestea horror.
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtop ... &start=260

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mie Oct 13, 2010 10:41 am

Salut,
face asa? Daca da, nu-ti bate prea mult capul. E din seria "asa face toate" si fenomenul apare odata cu venirea frigului. Dispare dupa ce se incalzeste uleiul din cutie.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mie Oct 13, 2010 10:56 am

Dupa ce i-au ''disecat''-o e cam tarziu sa dea inapoi. Nu am inteles perfect situatia, dar la prima vedere pare ca il obliga sa plateasca asa-zisa reparatie.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Oct 13, 2010 12:51 pm

cere si tu in scris aceasta parere profi.
si sa scrie eventual ca 6 ore au facut o inspectie vizuala la pinionul de marsasier fara a demonta nimic.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mie Oct 13, 2010 12:57 pm

6 ore, cred ca au fost hipnotizati de pinion...

Avatar utilizator
adrian lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 07, 2008 12:38 pm

Mesaj de adrian lancer » Mie Oct 13, 2010 7:46 pm

Da de unde, mecanicii de la Mitsubishi sun rude cu Superman, vad prin orice!

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Mie Oct 13, 2010 10:53 pm

Da mai nou folosesc tehnologia razelor X

Avatar utilizator
ssTour
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 24, 2008 12:39 pm

Mesaj de ssTour » Mie Oct 13, 2010 11:05 pm

cred ca a fost una din masinile de la caravana colt din 2008...dar nu imi aduc aminte sa fi avut vreuna probleme ..

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Joi Oct 14, 2010 6:38 pm

Ei, acum imi dau si eu cu parerea, dar este imposibil sa fie pinionul de marsalier, mai degraba este placa de presiune. acelasi sunet il am si eu la pajero Sport, de aproape 1 an, dar mi-e lene sa mai slabesc un pic cablu de ambreiaj. De noua, decupla ambreiajul putin cam jos si am mai strans cablu, acum dupa 165.000 probabil ca s-a mai uzat discul, poate si "soarele" de la ambreiaj calca putin stramb si apare sunetul!
Despre inginerii din serviceul Mercedes, ce sa mai spun... in primavara am facut comanda pt schimbat fulie compresor AC, m-au inebunit ca se schimba cu totul, adica 1300 Euro fata de 250 fulia, la insistente au acceptat, dar mi-au tinut masina 5 zile ca nu pot scoate fulia ca nu au presa!!!!. Alta, mi-am schimbat parbrizul, tot la ei, l-au pus astfel incat mi-a iesit chederul de ornament, a trebuit sa-l taie si sa-l puna din nou!. Am reclamat faptul ca geamul dreapta nu se oprea pe inchis, au zis ca trebuie schimbat un microdecuplator. am rezolvat problema singur prin indoirea unei lamele!. De asemenea am sesizat un huruit, ca si cum tractiunea fata ar fi partial cuplata, ei nu au auzit nimic, am rezolvat prin ungerea unui acuator cuplare fata! Am impresia ca toti mecanicii si inginerii sunt diletanti, cei buni probabil pleaca si-si deschid particular. Sunt obisnuiti cu oameni cu bani, care habar nu au de mecanica si-ti indruga verzi si uscate pt a umfla factura, lucru firesc pt ei, mai ales ca sunt o groaza de domni si doamne pe acolo care invart hartii si care sunt sigur au salarii groase! In garantie nu mi-au schimbat decat 2 bucse bara antirului, alte 2 le-am pus pe bani, ca-s eu de vina ca merg prin prea multe gropi. De asemenea mi-au stricat o conducta de la filtru/pompa motorina si-au lipit sa nu traga aer cu pasta, cand ar fi trebuit sa o schimbe!
Eu zic sa sesizezi protectia consumatorului, as fi facut-o si eu, dar masina e pe firma!
Oricum bafta si ai noroc ca ai mitu si are fiabilitate, ca la Opel e si mai si!!!

Scrie răspuns

Înapoi la “Dreptul la replica”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori