Mitsubishi Iasi

Dealer-ul / Service-ul raspunde
Avatar utilizator
tchay
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 02, 2008 5:12 pm

Mesaj de tchay » Mar Feb 23, 2010 10:23 am

QUOTE (alexutzu @ Nov 7 2009, 12:31 AM) Hai ca am trait sa o aud si pe asta...auzi tupeu....

"3.Mi se pare corect sa va faceti reviziile la Bucuresti, dar nu mi se pare corect sa faceti reziviile la Bucuresti, apoi sa veniti la Iasi sa faceti lucrari de garantie, si tot dumneavoastra sa spuneti ca sunteti nemultumit de serviciile noastre.Ati fost la Bucuresti cu problema cu zgomotul, in cele 7 luni de cand ati reclamat? "

Ce daca isi face revizia la Bucuresti si se prezinta in Iasi cu probleme la masina???? Sunteti acelasi brand ...aveti aceleasi obligatii d'aia ii spune RETEA DE SERVICE !!!!

Aveti tupeu...n-am ce spune....va faceam guler certificatul de garantie daca INDRAZNEATI sa imi spuneti asa ceva....a respectat perioadele de service si le-a efectuat in SERVICE-URI AUTORIZATE MITSUBISHI .....aveti obligatia sa remediati orice defectiune.....

Parca va si vad .... fosti mecani DACIA, pe sistemul "Las' ca merge si asa!" ..... Dumnezeu stie cat va mai trebuie sa va remediati coportamentul fata de clientii vostrii....si ca un mic hint : DATORITA CLIENTILOR VA LUATI SALARIILE SI AVETI CE PUNE PE MASA FAMILIEI VOASTRE ZI DE ZI !!!! Este cazul sa incepeti sa constientizati ca fara banii nostrii ati fi doar niste simple numere de ordine la coada pt somaj.
Nu stiu cum sa va raspund la ceea ce ati scris mai sus, sau daca o asemenea replica merita un raspuns.
Sunt total de acord cu dumneavoastra asupra faptului ca datorita clientilor ne luam salariile.
Insa mi se pare normal, daca te duci sa iti faci revizia intr-un service, sa iti verifice si zgomotele reclamate.
Ii inteleg nemultumirile domnului Lucian, si am incercat, pe cat posibil , sa le rezolvam.
Nu inteleg reactia dumneavoastra sau rolul dvs in discutia de mai sus si cred ca e ultima data cand mai raspund unui reply in genul celui de mai sus.
E simplu: daca nu esti multumit de serviciile unui dealer te reorientezi.
Vreau doar sa precizez faptul ca lucrarile de verificat zgomote, demontat-montat, gresat, etc care se fac pe comenzi de tip "garantie", nu sunt decontate de catre importator si se fac pe timpul si cheltuiala dealerului.Deci replica legata de salarii nu cred ca se aplica in acest caz.

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Mar Feb 23, 2010 11:00 am

"E simplu: daca nu esti multumit de serviciile unui dealer te reorientezi".

pai despre asta este vorba?! sau de bun-simt respectiv datoria fata de client?! pai care este rolul OPC-ului daca nu acela de a trage de ureche astfel de oameni ca tine respectiv (in cazul topicului) service-ul al carui reprezentant esti. doar ca exista un numar de service-uri asta nu inseamna ca un client trebuie sa fie fericit ca are de unde alege in caz ca nu este multumit ci sa-si rezolve problema, problema de care voi raspundeti din momentul in care clientul a aparut la usa voastra. mentalitate comunista si sunt sigur ca esti totusi tanar tchay

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Mar Feb 23, 2010 7:27 pm

tchay : "E simplu: daca nu esti multumit de serviciile unui dealer te reorientezi"....



Ce inseamna " servicii " ?!? Adica, daca imi face masina varza, sa ma reorientez ?

Hai sa numai tinem cu firma, ca nu ne mareste nimeni salariul ...
Asta daca nu cumva esti un manager , sau intr-o functie de conducere , si " hai sa-i prostim pe prosti ", iti aduce tie beneficii .

Garantia e garantie, si nu ne intereseaza bucataria voastra interna , cum nici pe voi nu va intereseaza de ce ii trebuie unui mecanic 3 ore pentru 6 suruburi si doua cleme , la montarea anumitor piese ...

Vrei sa continui ?

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Mar Feb 23, 2010 9:03 pm

QUOTE (tchay @ Feb 23 2010, 10:23 AM) Insa mi se pare normal, daca te duci sa iti faci revizia intr-un service, sa iti verifice si zgomotele reclamate.

Daca problemele au aparut pe drum , inseamna ca trebuie sa se intoarca sau sa continue drumul? E ca si cum mi-as face o revizie/interventie afara, la reprezentanta, ca deh , eram in concediu si am facut mai multi km decat cei planificati, si pe drum imi apare o defectiune/zgomot/etc, alta decat cea pentru care am fost la ei. Ce fac, ma intorc la ei sau continui drumul si ma duc la o reprezentanta la noi ? Dau vina pe ei ca, deh , de la ei mi-a aparut , sau caut sa vad ce are la noi la reprezentanta ( din orice oras ) ?

QUOTE E simplu: daca nu esti multumit de serviciile unui dealer te reorientezi.

Tchay , imi cer scuze , dar aici trebuie sa te contrazic si eu , si cred ca mai multi sunt de aceeasi pareree. NU TREBUIE SA MA ORIENTEZ in alta parte, ci trebuie sa revin cu placere ; TU ca reprezentat de service trebuie sa ma faci sa revin la tin , NU eu sa ma reorientez. Pacat de mentalitatea asta. Prin asta se face diferenta intre un client multumit si unul nemultumit .
Poate si alti reprezentati de service citesc asta si poate iau ceva aminte , pentru ca , datorita clientilor ( vanzari sau service ) reprezentatele si importatorul mai sunt prezente . Fara clienti un business nu poate rezista .

Avatar utilizator
tchay
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 02, 2008 5:12 pm

Mesaj de tchay » Mar Feb 23, 2010 9:44 pm

Oricat mi-ar placea sa ma arunc in polemici o sa ma rezum in continuare doar la a raspunde unor probleme punctuale, obiective pe care le-ati intampinat.
Nu stiu cati dintre voi ati inteles ca rolul acestui topic nu e altul decat de a raspunde unor probleme si de a incerca sa va inlesnesc relatia cu service-ul Casa Auto.Haideti sa ne rezumam , deci, la chestii mai putin filosofice, si mai mult obiective.
@balishag - nu voi continua discutia,te rog sa recitesti intreg topicul si vei vedea de ce am spus fraza respectiva
@BUGHY - as vrea sa continui referitor la ceea ce spuneai mai sus despre "facutul masinii varza" si timpul efectiv lucrat insa cu cazuri concrete, ca sa iti pot raspunde.

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Mar Feb 23, 2010 9:57 pm

@tchay - voi sta treaz toata noaptea sa gasesc sclipirea ta de geniu din topic, care din pacate mi-a scapat. OUT

Avatar utilizator
tchay
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 02, 2008 5:12 pm

Mesaj de tchay » Mar Feb 23, 2010 10:12 pm

CITAT DIN REGULAMENT GENERAL FORUM:
"incercati sa va rezumati la subiectul topicului.
Nu jigniti, nu declansati scandaluri. Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu iti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund ?n spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii."
CITAT DIN REGULAMENT "DREPTUL LA REPLICA":
"Intamplarile se vor relata cu specificarea, de preferinta, cat mai exacta a datei, ora la care s-au petrecut."

Rog moderatorul sa stearga offtopic-ul din aceasta sectiune.Multumesc!

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Mar Feb 23, 2010 10:18 pm

Nu stiu daca are rost sa mai continui , nefiind in nicio legatura cu acest service/dealer , dar asa la general cred ca am dreptul sa ma bag in discutie .

Hai sa-ti dau un link , ca sa te lamuresti putin , dar nu cred ca ai rabdare sa citesti ...
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=1279&st=120

Cum am spus , daca e vorba decat de casa auto iasi , ma retrag conform regulamentului ...

Avatar utilizator
tchay
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 02, 2008 5:12 pm

Mesaj de tchay » Mar Feb 23, 2010 10:50 pm

Am citit intreg topicul si iti dau dreptate in ceea ce priveste dezordinea tehnicienilor.Am vazut ca ai avut si o serie de probleme tehnice legate de acceleratie.
Se poate intampla sa ti se murdareasca masina in orice service, din pacate, mai ales in zilele aglomerate.Cateodata pentru a respecta termenul de finalizare al lucrarilor se mai neglijeaza partea estetica, pentru ca, de regula, clientii se grabesc.Insa cea mai buna cale de remediere a problemei este reclamatia facuta pe loc.Sunt convins ca receptionerul nu iti refuza un interior-exterior la masina daca ii puneai problema cum ai expus-o pe forum

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Mar Feb 23, 2010 11:18 pm

Te inseli ...
Nu a avut nicio remuscare , a inceput s-o dea si in misto ...
M-am abtinut si eu in limitele bunului simt ....

Scrie răspuns

Înapoi la “Dreptul la replica”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori