Tokyo Express

Ai o masina care nu e Mitsubishi? Vrem sa o vedem!
Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Mar Mar 05, 2013 8:24 am

O alint "Batrana Doamna" si de o saptamana este noua mea masina. E trecuta de prima tinerete dar impune inca respect, e autoritara, matura, experimentata. In tineretea ei a facut furori, dar n-a ajuns inca la varsta la care sa traiasca din amintiri. Inca reuseste sa faca capetele sa se intoarca dupa ea, sa starneasca suspine de admiratie, sau soapte de invidie. Prefera relatiile cu barbati hotarati, care stiu ce vor de la ea si ce potential are, dar cand e in toane bune e intelegatoare si toleranta si cu cei mai putin experimentati.

Este o Honda Accord Type R, din 2002, cu 163 000 km. A fost cumparata din RO, a avut un singur proprietar pana la 150 000 km, si pana sa ajunga la mine a mai facut un scurt popas de un an si 4 luni la cel pe care multi il cunosc de pe forumurile auto cu nick-ul DOC.

Specificatii:

- motor pe benzina aspirat natural, 4 cilindri, 2.2 L, DOHC, VTEC, compresie 11.0 : 1
- 156 kw (212 HP) la 7200 rpm si 215 NM la 6700 rpm
- 228 km/h si 7.2 s pentru 0-100 km/h
- masa 1330 kg

Dotarile specifice type R care o diferentiaza de variantele mai "domestice" : diferential Torsen cu alunecare limitata (LSD), scaune Recaro cu piele Alcantara, volan Momo, twin-piston brakes,suspensie intarita si sasiu rigidizat, evacuare dubla, faruri cu xenon OEM.

Starea generala a masinii este foarte buna, DOC avand grija de ea, a primit la timp tot ce ii trebuia. Toate review-urile de pe net o califica drept o masina foarte fiabila. Au fost rezolvate anumite probleme semnalate la modelele pre face-lift (inainte de 2001), dintre care cea mai costisitoare era legata de sincroanele cutiei de viteze.

Voi reveni cu impresii din spatele volanului pe masura ce ma obisnuiesc cu ea.
Are nevoie urgenta de anvelope de vara de dimensiune corespunzatoare (215/45/R17), cele de iarna sunt terminate si sunt prea late, de 225. Abia misc volanul, trag de el mai ceva ca soferii de camioane Roman. Ma gandesc sa-i schimb si lichidul de servodirectie, poate isi mai da drumul.
Alta problema: de inlocuit racordul flexibil de pe traseul evacuarii, care imi da niste socuri pe sub masina la pornirea si la oprirea motorului.
Consumul in oras l-am calculat de 2 ori consecutiv si mi-a iesit aproximativ acceasi valoare : 12.5 l/100 km. Asta la un regim de mers moderat spre economic, cu doar cateva forje la care am intrat in zona vtec. Ma declar multumit, nu ma asteptam la mai putin, la mai mult da! Trebuie sa ma obisnuiesc si cu franele, sunt atat de eficiente incat de 2 ori era sa ma trezesc cu musafiri in portbagaj (un taximetrist m-a evitat la mustata prin stanga si s-a oprit cam in dreptul usii mele).
Acum cateva seri am iesit cu un prieten si am ajuns pe splai, pe portiunea libera si recent asfaltata dintre podul Vitan (la Autovit) si Sos. de centura. Drumul liber, era 11 noaptea, am ajuns la 190 cu a 4-a si mi-a fost frica sa schimb sa trec de 200 din cauza cauciucurilor. Am fost foarte inspirat ca m-am calmat pentru ca la intoarcere am dat nas in nas cu un MCV cu radar la panda in boscheti. Aveam totusi cam 80-90, dar nu m-au oprit si sper ca am scapat fara felicitari in cutia postala.
Am o singura poza deocamdata, facuta din spate (oricum asta e partea pe care o vor vedea cele mai multe masini ) in parcare la Mc'Donalds. Am nimerit intamplator langa o surata mai tanara si m-am gandit sa imortalizez momentul: bunica si nepoata una langa alta!
Fişiere ataşate
DSC_0072.JPG
DSC_0072.JPG (3.12 MiB) Vizualizat de 6753 ori
DSC_0074.JPG
DSC_0074.JPG (3.41 MiB) Vizualizat de 6767 ori

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Mar Mar 05, 2013 8:27 am

Frumos exemplar, sa o stapanesti sanatos. Urmaream masina si eu inainte sa iau lancer-ul, insa fiind mai ghinionist din fire am zis ca daca nu ii pot face casco ma las pagubas. De curiozitate, care a fost pretul?

Avatar utilizator
NeGrutzY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 07, 2007 7:42 pm

Mesaj de NeGrutzY » Mar Mar 05, 2013 10:37 am

Felicitari pentru alegere, e o masina speciala.

O pandesc de ceva vreme si ma tenta rau de tot mai ales stiindu-l pe Alex (Doc) si stiu cum are grija de masinute. Ce m-a oprit a fost consumul si faptul ca vreau ceva mai cofortabil si mai mare.

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Mar Mar 05, 2013 11:44 am

Multumesc pentru urari! Sper sa am parte de ea fara incidente.
@Razvante: nici eu nu-i voi face Casco, desi s-ar putea sa cer o cotatie, asa de curiozitate, sa vad la cat o evalueaza. De ghinion nu pot sa ma plang, in 5 ani cu Colt-ul nu am avut niciun eveniment semnificativ. In ce priveste pretul, detaliile negocierii mele cu Doc sunt prea stufoase si prefer sa ramana intre noi.
@Negrutzy: e o masina speciala intr-adevar, asta m-a atras cel mai mult. Consumul nu ma sperie prea tare tinand cont ca drumurile mele in oras sunt scurte si ocazionale, iar la drum lung cred ca ies la fel ca la Colt, poate cu 1-1,5 l mai mult. Spatiul e mai mult decat suficient pentru 2 persoane.

As avea nevoie de recomandari pt gumele de vara: Goodyear Eagle F1 Asymetric vs. Michelin primacy sau pilot exalto vs. Conti Sportcontact vs. alte variante. Nu-mi plac Bridgestone si nici Dunlop.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Mar 05, 2013 11:48 am

Michelin pilot sau yokohoma s-drive. Nu dai gres cu ele.

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Mar Mar 05, 2013 1:18 pm

Michelin sunt foarte scumpe (in jur de 700 RON) iar Yokohama n-am gasit. Ma tenteaza in schimb Nokian zLine, la 530 RON/buc, au review-uri bune. Sunt colegi pe forum care au avut de-a face cu ele?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Mar 05, 2013 1:59 pm

http://www.anvelopepromotii.ro/Anvelope ... ma156.html

Se gasesc, si daca sapi un pic sigur sunt si mai ieftine de atat.

577 roni

Avatar utilizator
LaurB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 14, 2008 10:44 am

Mesaj de LaurB » Mar Mar 05, 2013 5:14 pm

Super masinutza
...un pic mai mult de honda amestecat cu un iz de rover...japan + uk...nice.!!!
Cati mai multi km fara incidente.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Mar 05, 2013 10:52 pm

Sa fie intr-un ceas bun si la cat mai multi km fara incidente!

Pe langa partea audio, ce alte planuri mai ai pentru ea?

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Mie Mar 06, 2013 8:49 am

Mersi Andrei!
Planuri am multe, dar majoritatea sunt orientate spre partea de confort si mai putin spre performanta deoarece masina va fi folosita mai mult ca un "cruiser" pentru concedii in afara si circuite prin tara. Nu vreau sa ma apuc sa insir o mie de proiecte care sa nu se concretizee si care sa ramana la categoria "wishful thinking"; vreau mai intai sa le fac si apoi sa le prezint pe jurnal.
Ce stiu sigur ca nu o sa fac:
- admisie sport cu filtre conice sau panel care se ung. Nu-mi place sa umblu cu uleiurile alea, sa spal filtre, sa le tin 2 zile la uscat, sa se imbacseasca senzorii, sa-mi creasca zgomotul si consumul.
- evacuare sport : tot din motive legate de zgomot. Finalele sunt Sebring si se cer putin polisate, intermediara arata bine pentru varsta ei, singura piesa de pe traseu care trebuie inlocuita este racordul flexibil. Apropo de asta, am fost surprins neplacut sa vad ca la 2 service-uri mi s-a oferit rapid solutia de a se suda teava in locul racordului si abia la al 3-lea am dat peste un domn (ca sa nu zic mosulet) trecut de 60 de ani si cu cativa dinti in gura care mi-a explicat frumos ce rol are racordul ala si ca daca sudez teava imi va vibra masina si volanul si se vor distruge tampoanele de la motor care vor prelua socurile din evacuare. Am cerut o oferta de pret+manopera pentru racord la Asko si astept raspunsul.

Anul acesta se pare ca investitia majora va fi in cauciucuri, vara + iarna. Am rugat pe cineva din UK sa-mi urmareasca daca apar niste jante pe 17 mai usoare, Enkei RPF, care sa aiba sub 10 kg. Actualele au cam 12 kg din cate am inteles de la Doc. Unele mai usoare ar merge mai bine cu volanta usurata care e pe masina si m-ar ajuta si la manevrabilitate.

Scrie răspuns

Înapoi la “Masina Mea, alta decat Mitsubishi”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori