Mazda Xedos 6 V6
multumesc. e vechiuta dar pana ma hotarasc care va fi urmatoarea , voi mai trage de ea:)
Imi plac mai mult plasticele la evo 9 decat cele de la evo 10,imi place mai mult exteriorul la evo 10 decat cel de la evo 9 si imi place mai mult designul mazdei 6 mps decat cel de evo...dar imi plac performantele lui evo 9/10 si greutatea redusa fata de mps 6 care are aproape 1700 kg.
Sunt intr-o dilema(exceptand faptul ca nici banii pentru achizitie nu ai am inca:) pentru ca actuala mazda e frumoasa si usoara(1190kg) destul de manevrabila dar nu e foarte sportiva(are doar 140 cp) asa ca visez(deocamdata) la o masina de peste 250 cp cu 4 locuri si propulsie sau 4x4.
Imi plac mai mult plasticele la evo 9 decat cele de la evo 10,imi place mai mult exteriorul la evo 10 decat cel de la evo 9 si imi place mai mult designul mazdei 6 mps decat cel de evo...dar imi plac performantele lui evo 9/10 si greutatea redusa fata de mps 6 care are aproape 1700 kg.
Sunt intr-o dilema(exceptand faptul ca nici banii pentru achizitie nu ai am inca:) pentru ca actuala mazda e frumoasa si usoara(1190kg) destul de manevrabila dar nu e foarte sportiva(are doar 140 cp) asa ca visez(deocamdata) la o masina de peste 250 cp cu 4 locuri si propulsie sau 4x4.
190000 km si am luat la 126000 acum 5 ani. consuma 11-12 in oras si 7-8 in afara...cel mai putin mi-a luat 6.9 mers frumos fara sa schimb la 7000 de ture...cel mai mult 14% in oras forjata doar la 7000:)cam 10 am media.
am schimbat capetele de planetara si un brat...un far si un semnalizator pentru ca le-am spart.
ma gandesc sa ai schimb distributia ca nu inteleg in cartea germana daca a fost sau nu schimbata pana la 126000.
am luat-o cu 4000 de euro si taxa a mai fost 14000 de euro .
sunt masini foarte bune,sportive,dotate si foarte frumoase....doar ca piesele se gasesc mai mult pe original si sunt foarte scumpe,xedos 6 fabricandu-se in putine exemplare.
am schimbat capetele de planetara si un brat...un far si un semnalizator pentru ca le-am spart.
ma gandesc sa ai schimb distributia ca nu inteleg in cartea germana daca a fost sau nu schimbata pana la 126000.
am luat-o cu 4000 de euro si taxa a mai fost 14000 de euro .
sunt masini foarte bune,sportive,dotate si foarte frumoase....doar ca piesele se gasesc mai mult pe original si sunt foarte scumpe,xedos 6 fabricandu-se in putine exemplare.
unde dai tu 7000 de ture ?? numai aiurea vorbesti frate...eu pun pariu ca nici la relanti nu duci acul la 7000 ...dapai in sarcina..in plus in care din viteze dai tu 7000?? 1-a 2-a? si unde ? in oras? in plus vorbim aici de o masina din 97' cu 190k de km..
fa si tu un film cum mergi prin oras si duci acu ala la 7000 de ture ..sa vedem si noi despre ce vorbesti tu aici cu atata nonsalanta
btw..masina arata super - s-o stapanesti sanatos
fa si tu un film cum mergi prin oras si duci acu ala la 7000 de ture ..sa vedem si noi despre ce vorbesti tu aici cu atata nonsalanta
btw..masina arata super - s-o stapanesti sanatos
Ce stil epic narativ ai ssTour..putin respect pt colegul xedos6. Fara sa-l stii si sa-i stii masina de ce esti asa vehement? Esti pregatit sa tii pariul? Stii ceva ce noi nu stim?
Poate merge numai cu a1-a si o tine in 7000 de ture pana isi face omul placerea. Sau poate-i patineaza ambreiajul si chiar ii sta numai in 7000. Sau poate schimba pe limitator si ii sare acul la 7000 cand calca ambreiajul..mai patesc si eu asa cand ma ia valul, si desi limitarea e la 6800 acul se lipeste de fundul cadranului cand calc ambeiajul. In primele 3 trepte atinge limitatorul, in a 4-a atinge viteza maxima.
Poate merge numai cu a1-a si o tine in 7000 de ture pana isi face omul placerea. Sau poate-i patineaza ambreiajul si chiar ii sta numai in 7000. Sau poate schimba pe limitator si ii sare acul la 7000 cand calca ambreiajul..mai patesc si eu asa cand ma ia valul, si desi limitarea e la 6800 acul se lipeste de fundul cadranului cand calc ambeiajul. In primele 3 trepte atinge limitatorul, in a 4-a atinge viteza maxima.
intradevar...am gresit,a fost doar 1400 de euro taxa.
pai intre 7000 si 8000 este zona rosie nu incepe la 6500 ca la alte masini.
si fiind un v6 ai place turata. in toate treptele schimb la 7000 ,mai putin a5-a ca doar pe autostrada ajung aproape de 7000 cand am 230/240 pe bord.
o sa filmez cum schimb,dar nu stiu de ce vi se pare ciudat? oricum are un motor bun si daca nu a bubuit in 5 ani de schimbat mai tot tmpul la 7000 inseamna ca e reusit:)
apropo...la 7300 de ture am observat ca imi taie gazul....am probat ca ma intreba lumea cand se intampla acest lucru si eu,netrecand de 7000 nu stiam.
pana fac eu un filmulet va pun cateva de pe youtube tot cu xedos 6 v6. demaraj xedos 6
0-200
demaraj 0-100
mazda din 93 cu 245000km
sper ca merg linkurile...in ultimul se poate vedea o xedos 6 din 93 cu 245000 km la bord si merge foarte bine.
nu imi patineaza ambreiajul inca:)
eu merg cu treapta 1 pana la 50 km/h, cu a 2-a pana la 100km/h, cu a3-a pana la 150 km/h, cu a4-a pana la 200 km/h si cu a 5-a am mers maxim 230 km/h si eram aproape de 7000 de turatii.
va plimb cand vreti cu xedosul meu,va las si sa o conduceti daca sunteti din brasov sau aveti drum.
o dau la toata lumea,desi sotia se supara ca poate mi-o baga in vreun pom vreunul:)
nu am de ce sa ma laud aiurea...si la 80 km/h ai dau treapta a 2-a si se simte ca e fortat motorul si prietenii mei se crucesc ca inca nu am distru motorul:)
pai intre 7000 si 8000 este zona rosie nu incepe la 6500 ca la alte masini.
si fiind un v6 ai place turata. in toate treptele schimb la 7000 ,mai putin a5-a ca doar pe autostrada ajung aproape de 7000 cand am 230/240 pe bord.
o sa filmez cum schimb,dar nu stiu de ce vi se pare ciudat? oricum are un motor bun si daca nu a bubuit in 5 ani de schimbat mai tot tmpul la 7000 inseamna ca e reusit:)
apropo...la 7300 de ture am observat ca imi taie gazul....am probat ca ma intreba lumea cand se intampla acest lucru si eu,netrecand de 7000 nu stiam.
pana fac eu un filmulet va pun cateva de pe youtube tot cu xedos 6 v6. demaraj xedos 6
0-200
demaraj 0-100
mazda din 93 cu 245000km
sper ca merg linkurile...in ultimul se poate vedea o xedos 6 din 93 cu 245000 km la bord si merge foarte bine.
nu imi patineaza ambreiajul inca:)
eu merg cu treapta 1 pana la 50 km/h, cu a 2-a pana la 100km/h, cu a3-a pana la 150 km/h, cu a4-a pana la 200 km/h si cu a 5-a am mers maxim 230 km/h si eram aproape de 7000 de turatii.
va plimb cand vreti cu xedosul meu,va las si sa o conduceti daca sunteti din brasov sau aveti drum.
o dau la toata lumea,desi sotia se supara ca poate mi-o baga in vreun pom vreunul:)
nu am de ce sa ma laud aiurea...si la 80 km/h ai dau treapta a 2-a si se simte ca e fortat motorul si prietenii mei se crucesc ca inca nu am distru motorul:)
sstour...daca vrei facem pariu...daca eu nu merg cu ea la 7000 de turatii iti dau xedos-ul,daca merg imi dai tu carisma ca mi-au placut intodeauna.
Tu chiar crezi ca sunt vreun copil de pe 4tuning care vorbeste prostii?
si in oras demarez si schimba la 7000 de ture si la 100 ai dau a 3-a...acum sa nu crezi ca tot timpul merg ca nebunul...stiu sa schimb si la 3000:)
se supara si sotia pe mine ca uit uneori ca o am pe ea si pe bebe in masina.
cu treapta 3 merg de la 0 la 150 km/h.
o sa va arat ca in treapta 3 opresc masina pe loc si nu se opreste motorul( nu va inchipuiti ca stau o ora:) doar o secunda doua, si scade turatia sub 1000 de ture si se lupta sa nu moara:)
merge in treapta a 5-a la relanti cu 40 km/h si nu trepideaza deloc.
m-am uitat mai bine in bord...am doar 182000 km in bord.
v6 se aude frumos si nu pare chinuit cand il turezi. la fiesta sotiei cand o duc in 5/6000 de turatii zici ca isi da duhul:) face urat.
am turat si mazda 6 in 4 cilindri si parca imi era mila la cat de chinuit se auzea motorul....de a mea nu am mila.
ma oftic ca nu am 300 de euro sa ai cumpar un motor si o cutie de viteze(cu 120000 km,fiind de pe un xedos rasturnat acum 6 ani)ca sa fiu asigurat in caz ca va trosni motorul de pe masina mea:)
Tu chiar crezi ca sunt vreun copil de pe 4tuning care vorbeste prostii?
si in oras demarez si schimba la 7000 de ture si la 100 ai dau a 3-a...acum sa nu crezi ca tot timpul merg ca nebunul...stiu sa schimb si la 3000:)
se supara si sotia pe mine ca uit uneori ca o am pe ea si pe bebe in masina.
cu treapta 3 merg de la 0 la 150 km/h.
o sa va arat ca in treapta 3 opresc masina pe loc si nu se opreste motorul( nu va inchipuiti ca stau o ora:) doar o secunda doua, si scade turatia sub 1000 de ture si se lupta sa nu moara:)
merge in treapta a 5-a la relanti cu 40 km/h si nu trepideaza deloc.
m-am uitat mai bine in bord...am doar 182000 km in bord.
v6 se aude frumos si nu pare chinuit cand il turezi. la fiesta sotiei cand o duc in 5/6000 de turatii zici ca isi da duhul:) face urat.
am turat si mazda 6 in 4 cilindri si parca imi era mila la cat de chinuit se auzea motorul....de a mea nu am mila.
ma oftic ca nu am 300 de euro sa ai cumpar un motor si o cutie de viteze(cu 120000 km,fiind de pe un xedos rasturnat acum 6 ani)ca sa fiu asigurat in caz ca va trosni motorul de pe masina mea:)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori